Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Záměna sedaček coupe(spolujezdec vs řidič)
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
O jakou záměnu se ti jedná? Nikdy jsem v autě neměl turistické sesle, ale co mi říkal jeden zdejší člen, tak když měnil turisty za sportsitze, byl překvapen rozdílem v možnostech nastavení u řidiče (spolujezdce nezkoumal, takže nevím - já mám v autě elektrické sedačky, a ty jsou nastavitelné obě stejně).
Nastavení - výška sedáku, kolíbka, vzdálenost od volantu, podnožka... V případě, že má auto i bederku, tak tu. V tom se to lišit může a nemusí, jen dávám tipy a opravdu záleží na tom, jaké sedačky za jaké chceš měnit.
Nastavení - výška sedáku, kolíbka, vzdálenost od volantu, podnožka... V případě, že má auto i bederku, tak tu. V tom se to lišit může a nemusí, jen dávám tipy a opravdu záleží na tom, jaké sedačky za jaké chceš měnit.
budes muset dat ridicovu bez AIRBAG decky ke spolujezdci a naopak, jinak to neejde, kvuli nastavovacim packam sedacek + ty hacky na odklop sedacek jsou na spolujezdcove sedacce na obou stranach, tak to budes mit u ridice
budes muset prehodit draty pod kobercem, aby se cidlo zateze pro airbag napojilo u ridice a pak vzdy vystreli oba bagy
chapes?!
jinak co sem videl, sedacka spolujezdce a ridice se nikdy nelisila, jedine v elektrice s pameti, ze u ridice je pamet a spolujezdce ne, jinak byly vzdy stejne s tema nastavovacima prvkama
budes muset prehodit draty pod kobercem, aby se cidlo zateze pro airbag napojilo u ridice a pak vzdy vystreli oba bagy
chapes?!
jinak co sem videl, sedacka spolujezdce a ridice se nikdy nelisila, jedine v elektrice s pameti, ze u ridice je pamet a spolujezdce ne, jinak byly vzdy stejne s tema nastavovacima prvkama
vlevo je matal
a vpravo Killca 


pokud mas jeden bag neni co resit.proste je tam das a hotovson. Otazka jsou t predpinace. ty starsi mechanicke jsou bez debat. otazka je jestli se daj novejsi ktere jsou elektricke dodelat aby taky byly pripojene. Bude to asi nekde na okruhu s airbagem ,ale to bych mohl kecat. chce to prolezt schemata. Nebo nekdo vi? Taky by me to zajimalo.
To by mě taky zajímalo, protože už dva roky jezdím na nepřipojených faceliftových sedačkách
Už se na to asi budu muset kouknout..

ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
podle servisniho manualu jsou ty el predpinace napojeny na jednotku ktera ridi veci spolecne a airbagama. Do bagu ridice jde zlutocernej drat a zlutohnedej. do spolujezdce modrocernej a modrohnedej.
do predpinace ridice zlutohnedej a zlutocervenej. do spolujezdce modrocervenej a modrohnedej.
Teoreticky maj predpinace vystrelit soucasne s aitbagama. Tudiz na airbag ridice napojit draty na predpinac/ce. Aby do nich sel signal soucasne. Otazka je jestli na ty dva draty muzes napojit v klidu jeste dve sady dratu. Podle me v klidu. jestli to budes jardo nekdy delat dej vedet. taky to planuju.
do predpinace ridice zlutohnedej a zlutocervenej. do spolujezdce modrocervenej a modrohnedej.
Teoreticky maj predpinace vystrelit soucasne s aitbagama. Tudiz na airbag ridice napojit draty na predpinac/ce. Aby do nich sel signal soucasne. Otazka je jestli na ty dva draty muzes napojit v klidu jeste dve sady dratu. Podle me v klidu. jestli to budes jardo nekdy delat dej vedet. taky to planuju.
Napojit to podle mě nemužeš, protože podle odporu v tom okruhu se kontroluje jestli je airbag ok. Odpor by se změnil a svítíla by kontrolka a bůhví jestli by se to nerozhodlo radši nevystřelit kdyby něco. Zas kdyby se ten okruh upravil tak aby měl ten správný odpor, je otázka kolik by nakonec šlo proudu do předepínače a do bagu kdyby něco a jestli by na to zareagovaly.
Když jsem dával faceliftovou palubovku, rozhodoval jsem se jestli zapojit airbag spolujezdce, ale pak jsem si řekl že lepší jeden bag který funguje než dva které nevystřelí, nebo vystřelí kdy nemají.
V předFL sedačkách ty předepínače nejsou vůbec, nebo jsou tam nějaké autonomní? Pokud vubec tak se na to vykašlu, funguje to teď stejně jako kdyby tam byly staré sedačky...
Když jsem dával faceliftovou palubovku, rozhodoval jsem se jestli zapojit airbag spolujezdce, ale pak jsem si řekl že lepší jeden bag který funguje než dva které nevystřelí, nebo vystřelí kdy nemají.
V předFL sedačkách ty předepínače nejsou vůbec, nebo jsou tam nějaké autonomní? Pokud vubec tak se na to vykašlu, funguje to teď stejně jako kdyby tam byly staré sedačky...
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
prave. to je to. v predfacovej predpinace jsou. a funfujou na principu mechanickym. kdyz nabouras. jeste o par centaku ty pasy napnou. a pokud ty poface nemas zapojeny o tuhle vymozenost (dulezitou) prichazis. Hele jeste jsem na to koukal a od roku 94 vcetne ta jednotka ma vystup na airbag spolujezdce i kdyz tam jeste nebyl. tzn muzes oba ty predpinace zapojit na vystup 14,13 te jednotky. misto aby to vystrelilo airbag spolujezdce kterej stejne nemame tak to vystreli ty predpinace. super. to udelam.
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
jarda píše:Napojit to podle mě nemužeš, protože podle odporu v tom okruhu se kontroluje jestli je airbag ok. Odpor by se změnil a svítíla by kontrolka a bůhví jestli by se to nerozhodlo radši nevystřelit kdyby něco. Zas kdyby se ten okruh upravil tak aby měl ten správný odpor, je otázka kolik by nakonec šlo proudu do předepínače a do bagu kdyby něco a jestli by na to zareagovaly.
Když jsem dával faceliftovou palubovku, rozhodoval jsem se jestli zapojit airbag spolujezdce, ale pak jsem si řekl že lepší jeden bag který funguje než dva které nevystřelí, nebo vystřelí kdy nemají.
V předFL sedačkách ty předepínače nejsou vůbec, nebo jsou tam nějaké autonomní? Pokud vubec tak se na to vykašlu, funguje to teď stejně jako kdyby tam byly staré sedačky...
V předFL jsou předepínače mechanické, navíjení ovládané lankem.
plus dodatek. pokud nemas cidlo zatizeni sedacky u spolujezdce tak by to nefungovalo.pokud mel a spolujezdec by tam nebyl zase by to nefungovalo. Takze podle me. .......posilad do jednotky (vstup 15) signal ze sedadlo spolujezdce je stale obsazeno. a dale na vystup 13,14 napojit dve sady dratu na predpinace. co se tyka odporu myslim ze v tomto pripade to nebude problem. Vic uz me toho nenapada........
fx to psal. zadna jednotka. mechanicke predpinace maj 15 cm kabel kterej je pripojenej zezdola k sedacce. Predpinace mechanicke fungujou na nekolika principech podle automobilky. predstavl si to zjednodusene jako granat. pri bouraccce se zatahne za ten kabel a mechanizmus v predpinaci to vevnitr smrsti. a to je vse..... poface to ma prave na elektrickem impulzu.
To jsem se právě ptal - kam je to lanko zapojené. Protože si nepamatuji že bych cokoliv odpojoval když jsem vyndaval staré sedačky.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé