e36 316 m43 najeto 300tis, auto dostávalo posledních 75tisíc neskutečný záhul a doted jezdí, olej se měnil po 10tis
e36 323 m52 najeto 140tis, poté motor kompleteně rozebrán, na tom motoru bylo jen pár malých závad, jako jsou ložiska kliky a ložiska ojnice na 5tém válci, hlavní problém byl ve zpětném ventilu v hlavě, nedovíral a padal olej do vany. jinak na tom motoru nebylo nic! věřím tomu, že kdyby jezdil tak jak byl, namotá toho při dobrém starání ještě půl mega.
e39 525tds motor má najeto 370tis a jediné co bylo děláno je čerpadlo.
e46 330cd auto má najeto 200tis odešla řemenice ale jinak motor neskutečně drží... to že se v převodovce stratilo 6deci oleje je věc jiná
Ahoj sice to tady nema asi co delat ale nemam zvlastni opravneni a nemuzu zalozit nove tema v servisu tak pisu sem pred chvilkou jsem psal ze mam najeto nakej 240tis kilometru a ze motor slape bez chybicky a dneska vam jedu do mostu a asi po triceti kilometrech kdyz se rozjizdim tak auto zacalo na jednicku silene cukat jako kdybych uplne prislap plyn na podlahu a zase ho pustil a porad dokola kdyz jsem dal za dva tak to jeste trosicku udelalo ale ostatni rychlosti uz nic. Kdyz pridavam plyn pomalinku jako ze opravdu pomalinku tak to nedela nevite nekdo co by to mohlo bejt? Nestalo se vam to nekomu? Volnobeh nekolisa. Mam E36 316 sedan 1994 M43. Diky za vsechny odpovedi a rady.
hardhead píše:Ahoj sice to tady nema asi co delat ale nemam zvlastni opravneni a nemuzu zalozit nove tema v servisu tak pisu sem pred chvilkou jsem psal ze mam najeto nakej 240tis kilometru a ze motor slape bez chybicky a dneska vam jedu do mostu a asi po triceti kilometrech kdyz se rozjizdim tak auto zacalo na jednicku silene cukat jako kdybych uplne prislap plyn na podlahu a zase ho pustil a porad dokola kdyz jsem dal za dva tak to jeste trosicku udelalo ale ostatni rychlosti uz nic. Kdyz pridavam plyn pomalinku jako ze opravdu pomalinku tak to nedela nevite nekdo co by to mohlo bejt? Nestalo se vam to nekomu? Volnobeh nekolisa. Mam E36 316 sedan 1994 M43. Diky za vsechny odpovedi a rady.
Kami1 píše:ten dotaz je tu opravdu mimo, zkus najít vhodnější téma
ta váha by to mohla být, pročistit většinou nepomůže, lepší je sehnat a zkusit jinou
Kdy byl měněnej palivovej filrtr? Zkus zkontrolovat hadicku k regulatoru tlaku paliva.
Auto mam asi 2 mesice a ja jsem palivovej filtr nemenil takze nevim taky me napodlo ze by byl pricpanej ale zase to by stratilo vykon podle me uplne ne jen na vterinu a potom zase to na vterinku zabere a takle dokola nevim no muzes mi aspon trosicku popsat kde je ten regulator tlaku paliva?
kulatej bazmek na konci vstřikovací lišty (u hlavy v pravo na sání (asi, ten motor neznám)),
ten filtr vyměň, vyčištěním tý váhy tak jako tak nic nezkazíš
když zapneš zapalování, měl by se ten drátek na chviličku rozžhavit do červena (samočištění)
m43 1,6 motor ma najeto 320 000 a nemuzu si ho vynachvalit slape krasne potichu tahne jako drak bomba kamos ma to sami a ma najeto 443 000 a taky stim nema problemy
Zdarec, mám 318i M43 kupoval jsem se 180tis, pár drobných oprav (přetěsnění, vodní půmpa). Mám najeto 216 a absolutně pohoda, dostává dobrý olej a nikam se nechystá