Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
chipoval nekdo 328i e36
no me jde o to jakym zpusobem tam soft dopraviliSpajky píše:Mirda328 píše:ma tu nekdo chipnutou 328i e36 ????
pár lidí jí tu určo mělo, pamatuju si když sem to sám chtěl vědět, ale myslim že maj i trošku jiný vačky atd., jinak ten chip imho nemá moc valnej účinek
-
Miguel
- Registrovaný
- Příspěvky: 1230
- Registrován: pon 08.11.2004 01:00
- Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování
- Klubové ID: 1507
Jelikož jednotka je MS41.1 typu FLASH tak se nemusí měnit paměť, ale stačí pouze přehrát a nemusí se ani vyndavat z auta.
GT1 nemá s chiptuningem nic společného.
A když už chceš něco chipovat tak si o tom něco přečti. Doporučuju SW do kterého se vloží jak originální mapa tak nová a uvidíš co do tý ECU budeš vůbec lejt a jakej to bude mít průběh.
GT1 nemá s chiptuningem nic společného.
A když už chceš něco chipovat tak si o tom něco přečti. Doporučuju SW do kterého se vloží jak originální mapa tak nová a uvidíš co do tý ECU budeš vůbec lejt a jakej to bude mít průběh.
- jarda
- Registrovaný
- Příspěvky: 4769
- Registrován: úte 21.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha / Bratislava
- Klubové ID: 1426
"GT1 is the BMW service computer that is used at the dealership. It is capable of Diagnosis, Coding, and Programming. GT1 has been updated several times per year. Coding and Programming were removed from GT1 in versions later than v44."
Měl jsem za to že flashnutí jednotky je to "programming" a tím pádem že se to do verze 44 dalo dělat GT1čkou a teď se to dělá na stroji SSS programem Progman? Nebo je to "programming" něco jiného?
Měl jsem za to že flashnutí jednotky je to "programming" a tím pádem že se to do verze 44 dalo dělat GT1čkou a teď se to dělá na stroji SSS programem Progman? Nebo je to "programming" něco jiného?
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
-
Miguel
- Registrovaný
- Příspěvky: 1230
- Registrován: pon 08.11.2004 01:00
- Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování
- Klubové ID: 1507
Přesně tak, od verze DIS 44 se to dělá v SSS u ECU položkou "re-programming", ale GT1 do ní naleje pouze novější originál verzi SW.
Rozhodně se nedá mluvit o chiptuningu, protože mapu nelze modifikovat a ani nevíš v čem se nová verze liší atd..
Na práci s READ-WRITE do ECU se používá KWP2000, protože balení obsahuje i 20 PIN konektor pro BMW.
Rozhodně se nedá mluvit o chiptuningu, protože mapu nelze modifikovat a ani nevíš v čem se nová verze liší atd..
Na práci s READ-WRITE do ECU se používá KWP2000, protože balení obsahuje i 20 PIN konektor pro BMW.
eee, migueli me vubec nejde o nakej chiptuning ja se snazim vyslidit to co tady asi nikdo nevi, ani ty , kupriklasu ze evropa nema MS41.1, evropa nema MS41.0 kde flash nepripada v uvahu, bez vyjmuti...Miguel píše:Jelikož jednotka je MS41.1 typu FLASH tak se nemusí měnit paměť, ale stačí pouze přehrát a nemusí se ani vyndavat z auta.
GT1 nemá s chiptuningem nic společného.
A když už chceš něco chipovat tak si o tom něco přečti. Doporučuju SW do kterého se vloží jak originální mapa tak nová a uvidíš co do tý ECU budeš vůbec lejt a jakej to bude mít průběh.
nevykladej si to spatne, ale me jde upne o neco jinyho, ja se jen ptam zda jsi nekdy zkousel GT1 precist u evropske MS41.0 software z 28f200 a nasledne si ho zkusil zapsat..... mit MS41.1 koupim si sharka a vubec to tu neresim
ale kazdy se bavime o necem jinym.....
poslu ti sz
ano to mas naprostou pravdu ale je tu prave ten problem co resim ja,"Na práci s READ-WRITE do ECU se používá KWP2000, protože balení obsahuje i 20 PIN konektor pro BMW.[/quote]"to plati pokud mas OBD2 ale e36 po FL ac je po roce 96 tak tuhle moznost ma pouze US verze ECE nikoliv....Miguel píše:Přesně tak, od verze DIS 44 se to dělá v SSS u ECU položkou "re-programming", ale GT1 do ní naleje pouze novější originál verzi SW.
Rozhodně se nedá mluvit o chiptuningu, protože mapu nelze modifikovat a ani nevíš v čem se nová verze liší atd..
Na práci s READ-WRITE do ECU se používá KWP2000, protože balení obsahuje i 20 PIN konektor pro BMW.
a ja resim jednak upgradez MS41.0 na MS41.1 a druhak palivove mapy,ale to jsem asi pro tve znalosti spravne nevystihl dotazem....
ano to je,souhlasim,az na posledni vetu,ale proste je tu rozdil o kterym uz davno vime, proto ti to mozna prijde divny, predpokladam ze ti bimmerforum neni cizi, jsou tam vsechny odpovedi ktere, jsem uz i vyskousel, ale myslim ze kvuli memu tematu brouzdat nebudes.Miguel píše:Vůbec ti nerozumím, prostě SIEMENS MS41 (ať už USA .1 nebo EU .0) je typu FLASH, takže nevidim důvod vyndavat paměť.
ono je totiz zasadni rozdil v zapojeni obou jednotek jak v 20pinu tak v el. svazku, mezi 41.0 a 41.1 a v jejich komunikaci ikdyz pouzijes zdanlive stejny kabel, prototi KWP2000bude fungovat i krz 20pin ale pouze u 41.1 coz je USA
pokud by te to zajimalo rad to budu resit po sz pokud ne necht to skonci v zapomneni,uz se tou problematikou chvili zabyvame a nema smysl to tu rozpitvavat
PS:co se chipovani tyce mam docela precteno, jen jsem polozil laicky vypadajici otazku
Nien píše:Tak pokud máte zkušenosti, tak mě by zase zajímalo bez úpravy vnitřností motoru jít do toho nebo ne? Beru že Kw to moc nepřidá ale Nm by už mohlo. A u mě je to důležitější.
hele no na seriove atmosce, to fakt moc cenu nema, protoze ty asi udelas jen to ze pozmenis prubeh tociveho momentu a mozna malinko pozmenis palivovou mapu, ony ty mapy jsou nastaveny s urcitou toleranci a optimalnosti hlavne k denimu provozu, asi by si nakyho kone a nm dostal ale myslim ze bud smes ochudis nebo obohatis(obrazne receno)budes mit treba AFR 12:1 nebo i 16:1,, takze bud se ti "zkrati zivotnost" coz u atmosfer bmw motoru moc neplati nebo se ti zakonite zvedne spotreba....onata spotreba se ti zvedne tak ci tak ale tim tocivym momentem bys mohl motor mene procentuelne vyuzivat, takze kdybys jedil stejne je realne , ze bys jezdil i za mene....ale zalezi jak si to predstavujes, pokud tam nedostanes vic smesi ve spravnem pomeru je to tezko proveditelne
ono mezi nama ty hodnoty co ty firmy uvadej jsou blaboly, u turbo motoru to mozne je, verim ze u seriove 328 se da jeste treba 7 poniku vydolovat, ale nevim jestli zrova tim ze ti to jen nekdo nahraje, ac to tak nevypada kazdej motor je jinej.takze muze to dopadnou prinosem,nebo taky nic nepoznas....ale to se tu omlelo uz vicekrat, me jde z principu o neco jineho, jen jsem blbe zalozil topic
ono v podstate kdyz koupis naky SW tak nevis jak se presne u tebe promitne, to mas asi jako sani M50 vs M52, tim akorat nakurvis palivovou mapu a je potreba jipak doladit, pac se ti zmeni prubeh v celem spektru otacek a druha vec ze pokud to nezmerim ani nevim zda nemam treba chudou smes a na opak se mi to muze nekde i "hltit"......
-
Miguel
- Registrovaný
- Příspěvky: 1230
- Registrován: pon 08.11.2004 01:00
- Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování
- Klubové ID: 1507
U 328i se dá zvednout výkon z 193Hp na 209Hp a točivý moment z 280Nm/3500 rpm na 319Nm/3320 rpm. Aspoň to je nejvíc co jsem viděl u renovovaných firem, který nabízí chiptuning.
To jestli to má význam nebo né, už je na dlouhé debatování.
S mirdou jsme se ve finále schodli, že jednotka MS41 (ať už typu 0,1 nebo 2 ) je opravdu typu FLASH, ale musí být po 9/1995. Předchozí jednotky, maj pamět typu EPROM (87PC110).
Kit KWP2000+ zvládne oba typy jednotek, protože se přizpůsobí jak OBD1 u MS41.0 tak OBD2 u MS41.1.
Takže flešovat jdou.
To jestli to má význam nebo né, už je na dlouhé debatování.
S mirdou jsme se ve finále schodli, že jednotka MS41 (ať už typu 0,1 nebo 2 ) je opravdu typu FLASH, ale musí být po 9/1995. Předchozí jednotky, maj pamět typu EPROM (87PC110).
Kit KWP2000+ zvládne oba typy jednotek, protože se přizpůsobí jak OBD1 u MS41.0 tak OBD2 u MS41.1.
Takže flešovat jdou.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Mě to zajímá ve spojitosti s vyměněným sáním z M50.Nien píše:Tak pokud máte zkušenosti, tak mě by zase zajímalo bez úpravy vnitřností motoru jít do toho nebo ne? Beru že Kw to moc nepřidá ale Nm by už mohlo. A u mě je to důležitější.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
problem je ze Fuel mapa a Ignition mapa by se asi meli naladit obe dle toho sani na brzde nejlip,ale dle zkusenosti panu z bimmeru to pak zere okol 11l poradFrancis píše:Mě to zajímá ve spojitosti s vyměněným sáním z M50.Nien píše:Tak pokud máte zkušenosti, tak mě by zase zajímalo bez úpravy vnitřností motoru jít do toho nebo ne? Beru že Kw to moc nepřidá ale Nm by už mohlo. A u mě je to důležitější.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Při ceně +- 12 Kč/litr LPG mě spotřeba zase až tak moc netrápí 
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Studna
- Registrovaný
- Příspěvky: 735
- Registrován: sob 23.04.2005 00:00
- Bydliště: Vrbičany
- Klubové ID: 1198
Jj, lilek papal o cca 2 litry/100km víc než seriovka, ale za to od spodu tahal mnohem líp.Fx píše:Tuhle zkusenost mel i Speedy...Mirda328 píše:problem je ze Fuel mapa a Ignition mapa by se asi meli naladit obe dle toho sani na brzde nejlip,ale dle zkusenosti panu z bimmeru to pak zere okol 11l porad
