Caute.
Vcera jsme jel ze Sumperka do Jeseniku.Asi po 20 km jsem si si vsiml ze teplota dosahla sveho maxima.Zastavil jsem a nechal auto ochladit.Takhle jsem jel asi na 5 zastavek.
V Jeseniku jsem dolil vodu a nechal auto odvzdusnit tim odvzdusnovakem na chladici.. Kdyz jsem dne jel z5 do SPK tak se mi teplota drzela na 3/4 ukazatele. Pri zapnutem topeni na plno.
Je chyba v tom ze je to jeste zavsdusneny nebo termostat ?
Diky za rady
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Problem s chlazenim BMW E36 325i rv.93
-
FiliposII
- Registrovaný
- Příspěvky: 378
- Registrován: úte 31.07.2007 00:00
- Bydliště: Slovácko
- Klubové ID: 1332
- Kontaktovat uživatele:
Ja kdyz jsem mel zavzdusneny chladic, tak pokud byl motor v otackach (vice nez 2000 ot/min) tak chladilo normalne, pokud byl motor cca 3 min v nizkych otackach do 1500 ot/min. tak teplota zacala rychle stoupat k maximu (cca za 10sekund vystoupala). Kdyz jsem motor dostal do otacek, tak to spadlo hned dule. Ale chladic byl asi hodne zavzdusnen a navic sem mel prdlu palicu, takze vzduchu enom pribyvalo.
Zkus zjistit, jak se ti to chova kdyz to mas ve vyssich otackach ( nad 3000 ). Uz nekolik lidi melo problemo s spatnym vodnim cerpadlem, ze mely olamanou vrtuli, tak nebyl dostatecny prutok. A jako nejlehci reseni je nejprve zkontrolovat chladic, jesi neni plny bordelu a pripadne ho vystrikat vapku.
Zkus zjistit, jak se ti to chova kdyz to mas ve vyssich otackach ( nad 3000 ). Uz nekolik lidi melo problemo s spatnym vodnim cerpadlem, ze mely olamanou vrtuli, tak nebyl dostatecny prutok. A jako nejlehci reseni je nejprve zkontrolovat chladic, jesi neni plny bordelu a pripadne ho vystrikat vapku.
