Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Problem s chlazenim BMW E36 325i rv.93

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Thomino
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: sob 08.12.2007 01:00
Bydliště: Šumperk
Klubové ID: 1379
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Thomino »

Caute.

Vcera jsme jel ze Sumperka do Jeseniku.Asi po 20 km jsem si si vsiml ze teplota dosahla sveho maxima.Zastavil jsem a nechal auto ochladit.Takhle jsem jel asi na 5 zastavek.

V Jeseniku jsem dolil vodu a nechal auto odvzdusnit tim odvzdusnovakem na chladici.. Kdyz jsem dne jel z5 do SPK tak se mi teplota drzela na 3/4 ukazatele. Pri zapnutem topeni na plno.

Je chyba v tom ze je to jeste zavsdusneny nebo termostat ?

Diky za rady
FiliposII
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: úte 31.07.2007 00:00
Bydliště: Slovácko
Klubové ID: 1332
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od FiliposII »

Ja kdyz jsem mel zavzdusneny chladic, tak pokud byl motor v otackach (vice nez 2000 ot/min) tak chladilo normalne, pokud byl motor cca 3 min v nizkych otackach do 1500 ot/min. tak teplota zacala rychle stoupat k maximu (cca za 10sekund vystoupala). Kdyz jsem motor dostal do otacek, tak to spadlo hned dule. Ale chladic byl asi hodne zavzdusnen a navic sem mel prdlu palicu, takze vzduchu enom pribyvalo.

Zkus zjistit, jak se ti to chova kdyz to mas ve vyssich otackach ( nad 3000 ). Uz nekolik lidi melo problemo s spatnym vodnim cerpadlem, ze mely olamanou vrtuli, tak nebyl dostatecny prutok. A jako nejlehci reseni je nejprve zkontrolovat chladic, jesi neni plny bordelu a pripadne ho vystrikat vapku.
Odpovědět