tzn.. že už víte jak US DLR nastavit na e46 před face..?Hyri píše:E46 po FL US DRL vieme nakodovat bez problemov. pred fl takisto.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
US DRL - denní svícení po americku
- KamilFKH
- Registrovaný
- Příspěvky: 284
- Registrován: stř 19.11.2008 01:00
- Bydliště: Teplice
- Klubové ID: 2168
2Cromoly:
- EU DRL, teda přesněji TAGFAHRLICHT_ECE podle německého názvosloví kódování LSZ je funkce světelného modulu, při které při a) ponechání vypínače světel v poloze 2 (hlavní světla) a b) vypnutí klíčku potom úplně zhasnou všechna světla na autě
- US DRL, teda FERNLICHT_DRL podle německého názvosloví kódování LSZ je funkce světelného modulu, při které a) v poloze vypínače světel 0 (vypnuto) a 1 (obrysová světla) a b) zapnutém klíčku svítí dálková světla nižším, než plným výkonem, suplujíce tak světla pro denní svícení
2Hyri:
Hyri, co teda umíš nastavit? Opravdu to US_DRL na E46 VFL a FL? A umíš vypnout obrysovky v blinkrech? Nepiš prosím prosím, že umíš, napiš prosím prosím jak.
Na E46 VFL mi funguje buď EU_DRL, když je modul v ECE módu, nebo US_DRL, když je v US módu. Nikdy ne obojí dohromady. To mi šlo nastavit pouze na E38 a E39 s LCM CI:17, 18 a 20 (Jako např. u Jurasise).
- EU DRL, teda přesněji TAGFAHRLICHT_ECE podle německého názvosloví kódování LSZ je funkce světelného modulu, při které při a) ponechání vypínače světel v poloze 2 (hlavní světla) a b) vypnutí klíčku potom úplně zhasnou všechna světla na autě
- US DRL, teda FERNLICHT_DRL podle německého názvosloví kódování LSZ je funkce světelného modulu, při které a) v poloze vypínače světel 0 (vypnuto) a 1 (obrysová světla) a b) zapnutém klíčku svítí dálková světla nižším, než plným výkonem, suplujíce tak světla pro denní svícení
2Hyri:
Hyri, co teda umíš nastavit? Opravdu to US_DRL na E46 VFL a FL? A umíš vypnout obrysovky v blinkrech? Nepiš prosím prosím, že umíš, napiš prosím prosím jak.

Na E46 VFL mi funguje buď EU_DRL, když je modul v ECE módu, nebo US_DRL, když je v US módu. Nikdy ne obojí dohromady. To mi šlo nastavit pouze na E38 a E39 s LCM CI:17, 18 a 20 (Jako např. u Jurasise).
- KamilFKH
- Registrovaný
- Příspěvky: 284
- Registrován: stř 19.11.2008 01:00
- Bydliště: Teplice
- Klubové ID: 2168
Teď jsem dočetl celý thread z toho slovenského fóra a profor denním svícením, který má nakódovaný (strana 3) fakt myslí EU_DRL.
Citace:
"Denné svietenie mám nakódované aj ja. to znamená že mi zapne stretávačky a obrysovky hned s kľúčikom.
Moja idea toho mojho DDL bola pre xenonistov v podstate kde by sa zapli dialky na cca 20 percent možno s obrysovkami (krúžkami). Vypínač by bol v polohe 0 narozdiel od fabrickeho denného svietenia kde je to treba mať stále zapnuté."
To co chce dobastlovat do LSZ je pak naše US_DRL.
Citace:
"Denné svietenie mám nakódované aj ja. to znamená že mi zapne stretávačky a obrysovky hned s kľúčikom.
Moja idea toho mojho DDL bola pre xenonistov v podstate kde by sa zapli dialky na cca 20 percent možno s obrysovkami (krúžkami). Vypínač by bol v polohe 0 narozdiel od fabrickeho denného svietenia kde je to treba mať stále zapnuté."
To co chce dobastlovat do LSZ je pak naše US_DRL.
Tak tak Kamil, ja žial diagnostiku nemám a toto mi príde vcelku OK.
Nemám žiaľ na to celé dni času a trvá to ale už len kraičku kúpim a idem to montovať jednému kamarátovi z fóra tak potom dáme aj foto.
Nedám to však do LCM ale mimo radšej. A čo sa funkcionality týka je to asi tak že sa bude dať plynulo regulovať intenzita na dialkach plus ak bude dakto chcieť môžu sa pripojiť aj obrysovky. Vypínač v polohe 0 a pri prepnutí na polohu 1 dialky zhasnú...
samozrejme nakódovaním je to najkomfortnejšie a sám by som do toho išiel keby som mal xenony
Inak išlo za mnou raz v nemecku BMW ktoré bolo z USA a svietilo už z dialky dosť intenzívne a keď sa priblížilo pozerám že mu svietia dialky slabšie.
Preto si myslím že paraboly dialok nebudú odlišné lebo dosť oslňoval aj cez deň. a USA xenony a EU sú iné čo sa do cloniek týka ale to je o inom.
Nemám žiaľ na to celé dni času a trvá to ale už len kraičku kúpim a idem to montovať jednému kamarátovi z fóra tak potom dáme aj foto.
Nedám to však do LCM ale mimo radšej. A čo sa funkcionality týka je to asi tak že sa bude dať plynulo regulovať intenzita na dialkach plus ak bude dakto chcieť môžu sa pripojiť aj obrysovky. Vypínač v polohe 0 a pri prepnutí na polohu 1 dialky zhasnú...
samozrejme nakódovaním je to najkomfortnejšie a sám by som do toho išiel keby som mal xenony

Inak išlo za mnou raz v nemecku BMW ktoré bolo z USA a svietilo už z dialky dosť intenzívne a keď sa priblížilo pozerám že mu svietia dialky slabšie.
Preto si myslím že paraboly dialok nebudú odlišné lebo dosť oslňoval aj cez deň. a USA xenony a EU sú iné čo sa do cloniek týka ale to je o inom.
KamilFKH píše:Teď jsem dočetl celý thread z toho slovenského fóra a profor denním svícením, který má nakódovaný (strana 3) fakt myslí EU_DRL.
Citace:
"Denné svietenie mám nakódované aj ja. to znamená že mi zapne stretávačky a obrysovky hned s kľúčikom.
Moja idea toho mojho DDL bola pre xenonistov v podstate kde by sa zapli dialky na cca 20 percent možno s obrysovkami (krúžkami). Vypínač by bol v polohe 0 narozdiel od fabrickeho denného svietenia kde je to treba mať stále zapnuté."
To co chce dobastlovat do LSZ je pak naše US_DRL.