Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Plyn pořád na maximum. Co s tím?:(
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
Sundej si dekl pod volantem a mrkni na plynový pedál, měl by u něj někde být takový váleček na pár šroubcích... Nevím, jak je to tam konstruované, TDs jsem nikdy neměl, ale bál bych se docela, že si tou cestou k mechošovi odděláš motor.
Nevím teda, jak to může házet rovnou maximální otáčky, spíš bych čekal, že to nebude reagovat na pedál plynu a bude pořád běžet na volnoběh, ale přijde mi to jako nejpravděpodobnější možnost - vydření odporové dráhy nebo na jakém principu to tam funguje.
EDIT: A šlo to vůbec zdechnout klíčem? Já jen jestli taky není KO turbo, že by ti házelo olej do sání a motor jel na něj.
Nevím teda, jak to může házet rovnou maximální otáčky, spíš bych čekal, že to nebude reagovat na pedál plynu a bude pořád běžet na volnoběh, ale přijde mi to jako nejpravděpodobnější možnost - vydření odporové dráhy nebo na jakém principu to tam funguje.
EDIT: A šlo to vůbec zdechnout klíčem? Já jen jestli taky není KO turbo, že by ti házelo olej do sání a motor jel na něj.
Myslim že tenhle měl stejnej problém: http://www.youtube.com/watch?v=M-pxsViK ... re=relatedBeowulf píše:Zdravím pánové a dámy. Mám problém. Včera si jedu domů a těsně před cílem se mi zblázní miláček a motor začal pořád točit na maximum .Pedál plynu může být v jaké koli poloze, ale auto má pořád za to, že je sešlápnutý až na podlahu, co stím? Auto je E36 318 TDS. Dík za rady
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
Jak říkám, jde o to, jestli to šlo zdechnout klíčem nebo ne. Pokud ano, tak bych tipl ten elektronickej plyn, a pokud ne, tak to turbo. Takže mrknout na hladinu oleje a říct, jestli to šlo zdechnout klíčem.Prochy20 píše:Myslim že tenhle měl stejnej problém: http://www.youtube.com/watch?v=M-pxsViK ... re=related
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 65
- Registrován: pon 12.05.2008 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 1783
Tak opraveno kluci.
Ano,je to elekticky řízené a klíčkem to vzdechnout šlo. Jmenuje se to snímač hladiny plynu (nebo tak nějak). Mechanik to trochu rozebral a prostříkl sprejem a je to v pořádku (uvidí se na jak dlouho). Práce cca 20 min,drží to na jedné osce,2 šroubech a jednom konektoru. Cena nového u výrobce BOSCH 6666 kč PS: Cestu přežil, naštestí je to slabý motor tak rozjezdy na 2 a jízda hned po rozjezdu na 5 rychlostní stupeň,když se dostával do toček tak jsem ho přidusil brzdama... Naštěstí jsem měl na přednostech volno,tak jsem ho nemusel na neutrálu trápit na omezovači motoru. 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1790
- Registrován: pon 09.06.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1127
- Kontaktovat uživatele:
plyn ma hladinu?Beowulf píše:Tak opraveno kluci.Ano,je to elekticky řízené a klíčkem to vzdechnout šlo. Jmenuje se to snímač hladiny plynu (nebo tak nějak). Mechanik to trochu rozebral a prostříkl sprejem a je to v pořádku (uvidí se na jak dlouho). Práce cca 20 min,drží to na jedné osce,2 šroubech a jednom konektoru. Cena nového u výrobce BOSCH 6666 kč PS: Cestu přežil, naštestí je to slabý motor tak rozjezdy na 2 a jízda hned po rozjezdu na 5 rychlostní stupeň,když se dostával do toček tak jsem ho přidusil brzdama... Naštěstí jsem měl na přednostech volno,tak jsem ho nemusel na neutrálu trápit na omezovači motoru.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 65
- Registrován: pon 12.05.2008 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 1783
Vždyť je v závorce nebo tak nějak... Tak nerýpej.Slavisimo píše:plyn ma hladinu?Beowulf píše:Tak opraveno kluci.Ano,je to elekticky řízené a klíčkem to vzdechnout šlo. Jmenuje se to snímač hladiny plynu (nebo tak nějak). Mechanik to trochu rozebral a prostříkl sprejem a je to v pořádku (uvidí se na jak dlouho). Práce cca 20 min,drží to na jedné osce,2 šroubech a jednom konektoru. Cena nového u výrobce BOSCH 6666 kč PS: Cestu přežil, naštestí je to slabý motor tak rozjezdy na 2 a jízda hned po rozjezdu na 5 rychlostní stupeň,když se dostával do toček tak jsem ho přidusil brzdama... Naštěstí jsem měl na přednostech volno,tak jsem ho nemusel na neutrálu trápit na omezovači motoru.
