Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36: problem s vetrakem a topenim?
-
TeskMaster
- Registrovaný
- Příspěvky: 323
- Registrován: úte 08.01.2008 01:00
- Bydliště: Č.B.
- Klubové ID: 1497
-
TeskMaster
- Registrovaný
- Příspěvky: 323
- Registrován: úte 08.01.2008 01:00
- Bydliště: Č.B.
- Klubové ID: 1497
-
TeskMaster
- Registrovaný
- Příspěvky: 323
- Registrován: úte 08.01.2008 01:00
- Bydliště: Č.B.
- Klubové ID: 1497
-
TeskMaster
- Registrovaný
- Příspěvky: 323
- Registrován: úte 08.01.2008 01:00
- Bydliště: Č.B.
- Klubové ID: 1497
-
TeskMaster
- Registrovaný
- Příspěvky: 323
- Registrován: úte 08.01.2008 01:00
- Bydliště: Č.B.
- Klubové ID: 1497
Please help: Vím že kolísání otáček ventilátoru je ježkem,ale ani za boha ho nemůžu najít. Vím že se to tu psalo,ale někdo říká,že je u fukaru na nohy řidiče a někdo spolujezdce (tedy přímo za plast. hadicí).Pro jistotu jsem rozebral obě strany a nic. Fakt mě to kolísání dost točí. Poraďte mi kde to je,nebo tu plaubku rozštípu sekerou
DÍKY.
PS: Mám E46,320d (100kw), aut. klima.
PS: Mám E46,320d (100kw), aut. klima.
-
Kami1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
u e36 je za deklem u ridice,
zhruba u pr. kolena drzi na 2 sroubkach 5dratu
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?p=3349096
zhruba u pr. kolena drzi na 2 sroubkach 5dratu
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?p=3349096
-
TeskMaster
- Registrovaný
- Příspěvky: 323
- Registrován: úte 08.01.2008 01:00
- Bydliště: Č.B.
- Klubové ID: 1497
-
TeskMaster
- Registrovaný
- Příspěvky: 323
- Registrován: úte 08.01.2008 01:00
- Bydliště: Č.B.
- Klubové ID: 1497
to Kamil1: Já mám e46, nevíš kde by to tam mohlo být???Kami1 píše:u e36 je za deklem u ridice,
zhruba u pr. kolena drzi na 2 sroubkach 5dratu
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?p=3349096
-
MadMaxII
- Registrovaný
- Příspěvky: 206
- Registrován: čtv 23.10.2008 00:00
- Bydliště: okr. Melnik, jinak AION trvale
- Klubové ID: 1711
- Kontaktovat uživatele:
vmax kolisani otacek ventilatoru(takove to pravidelne houpani po par vterinach kdy se strida male a nastavene vysoke foukani) neni na 99% zpusobeno jezkem, ale castecne vybitou baterii a to kolisani zpusobuje okamzity dodavany proud alternatorem, tzn. bmw chce foukat ale altik to v nizkych otackach nestiha dodat a baterie na tyto vykyvy nema rezervy protoze je z casti vybita. Staci hodit baterku na nabijecku....
Jezek ma vetsinou diagnozu ze na pevne manualni nastaveni dejme tomu na 50% meni nepravidelne(tj. jednou za par minut/hodin zazlobi) svoji intenzitu, popr. nefouka vubec nebo na max.... U tech s manualni klimou se to projebuje tak ze treba uz 2.stupen ci 3. stupen fouka na max. ci vubec....
Mimochodem tu je ten odkaz na dargona:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ght=dargon
Jezek ma vetsinou diagnozu ze na pevne manualni nastaveni dejme tomu na 50% meni nepravidelne(tj. jednou za par minut/hodin zazlobi) svoji intenzitu, popr. nefouka vubec nebo na max.... U tech s manualni klimou se to projebuje tak ze treba uz 2.stupen ci 3. stupen fouka na max. ci vubec....
Mimochodem tu je ten odkaz na dargona:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ght=dargon
Přesně si popsal můj problém,vím na 100% že to je tím ježkem hledal jsem i na jiných fórech a je to ono,ale stále netuším,kde ten (bájný
) ježek je. Kdyby jste to někdo věděl tak mi prosím napište.Díky 
Elektronice trochu rozumím,tak doufám ,že když ho najdu,tak si to dokážu opravit sám.Jak jsem se dozvěděl,tak je to vlastně soustava odporů a diod.
Jinak baterie je OK.
Elektronice trochu rozumím,tak doufám ,že když ho najdu,tak si to dokážu opravit sám.Jak jsem se dozvěděl,tak je to vlastně soustava odporů a diod.
Jinak baterie je OK.
-
Kami1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
ja mam bohuzel e36, tak e46 nevim, ale snad to nebude tak jiny.
soustava odporu je jen u manualni klima,
jezek ale funguje jako regulator rizenej napetim,
rek bych, ze by sel s mensi upravou nahradit emitorovym sledovacem, respektive vykonovym zesilovacem,
pokud elektronice rozumis tak si nejakej regulator udelas podle sebe, nepodcenit chlazeni
soustava odporu je jen u manualni klima,
jezek ale funguje jako regulator rizenej napetim,
rek bych, ze by sel s mensi upravou nahradit emitorovym sledovacem, respektive vykonovym zesilovacem,
pokud elektronice rozumis tak si nejakej regulator udelas podle sebe, nepodcenit chlazeni
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
prozrete, precist cele
http://www.e46.bmwklub.cz/viewtopic.php ... je%C5%BEek
http://www.e46.bmwklub.cz/viewtopic.php ... je%C5%BEek
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 
-
TeskMaster
- Registrovaný
- Příspěvky: 323
- Registrován: úte 08.01.2008 01:00
- Bydliště: Č.B.
- Klubové ID: 1497

