Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Voda

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#21 Příspěvek od Kami1 »

jurasis píše: Pokud vím jistě nebo skoro jistě, napíšu. Jinak nemám proč.
-tohle sem mel presne na mysli

za aroganci se Levelerovi timto omlouvam,
rovnou se dal vsem dotcenym omlouvam za sve minule a budouci neopodstatnene arogantni odpovedi
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Klubové ID: 1772
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Brody »

Kluci dnes jsem prijel s autem,zaparkoval sem a po kdyz jsem vykouk z okna,tak pod autem potopa.Vytakla mi vsechna voda z nadobky.Vodu jsem dolil a po dalsi jizde pohoda.Je mozne to,ze po vypnuti motoru se uz netoci vrtule a varici voda z chladice vytece pres expansku?Jelikoz vrtule je pohanena remenem.Ne elektromotorkem.
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#23 Příspěvek od Kami1 »

asi jenom spatny(nebo nedotazeny) vicko
nebo jsi peknej letec, co teplota motoru?
voda by rozhodne varit nemela
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Klubové ID: 1772
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Brody »

Letec s 16koufakt ne! :lol: Vicko dotazeny, teplota celou cestu v prostredku.I po teto udalosti.Ale ted sem koukal a v nadobce je tak ctvrtka.mozna ani ne.
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Klubové ID: 1772
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Brody »

Jeste me napadlo,nemuze byt tesneni pod hlavou v haji?Vim ze me tam sakne olej.
A kolik vubec ma byt vody v ty nadobce?
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#26 Příspěvek od Kami1 »

za studena po rysku(uprostred nadobky), za tepla je vic plna
to jako nevis kudy ti to vyteklo?
rek bych, ze ten olej ani voda z tes.pod.hl. nebude
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Klubové ID: 1772
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Brody »

No to vim kudy to tece.Voda tece z prepadu z nadobky :wink: Jde mi o to proc.Zavzdusneny to byt nemuze,jezdim s tim uz dva roky,topi to bez problemu
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#28 Příspěvek od Kami1 »

mozna te dobre nechapu, ale myslim, ze mas spatny vicko
to tesneni hlavy vyzkousej zmacknutim hadice a pridej plyn

m40 neznam, tak nevim jak to tam s tim prepadem je
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Klubové ID: 1772
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od Brody »

Myslis vicko?No mam motor M43Ale to bude nejspis stejny reseni jak u M40ky.
Myslis zmacknout tu vrchni hadici a pridat?Melo by se dit co? :oops:

Edit:To vicko skusim objednat.Je fakt ze utahuju stale vic.Aspon mi to tak pride.A take to ma zvuk jako kdybych utahoval gumu!
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#30 Příspěvek od Kami1 »

v pripade podfouklyho tesneni bude tvrda
dukladne znam akorat svuj m42, ale rek bych, ze chl. okruh by mel byt hermeticky uzavrenej a voda by mela unikat maximalne pri zvysenym tlaku(pri varu)
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Klubové ID: 1772
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od Brody »

Dobre skusim to zitra.A pro jistotu skusim i to vicko.Mozna bude spatny,jak jsem psal vyse
Frenk900
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: pát 02.06.2006 00:00
Bydliště: Olomoucký kraj úplně nahoře
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od Frenk900 »

Me se ted stalo neco podobnyho, na 325 M50, menil jsem chladic a po mesici normalniho jezdeni, se mi na sprintech, kdy ten motor bezel i pri cekani na start, da se rict tak 3/4 hodiny v kuse, vyvarila voda. Dost to teklo po celym chladici, pres vicko chladice, teplota byla podle budiku provozni, zadne prehrati neprobehlo. Auto jsem odstavil, nechal schladnout a potom normalne dojel domu, teplota dobra, topilo to, jen check hlasil ze ma malo vody, dolil jsem a ted s tim normalne jezdim, jak pred tim a nic se nedeje. Nevite co mam ted delat? Mam to nejak resit? Trosku me znervoznuje to ze chladic je novej, tzn i vicko a "o" krouzky na nem, odvzdusnene to je. Zkuste mi prosim poradit :?
BOHHy

#33 Příspěvek od BOHHy »

Název topiku je VODA, tak sem přidám i svůj problém. Na prazích zespodu (e36) mám gumová kolečka. Teče mi z nich po dešti ale voda. Vypadá to, že v prazích je voda a vytéká to tudy. Je to normál nebo ne? U předchozí e36 mi to nedělalo ale tohle je novější (98) tak nevím. Každopádně na prahy nevidím protože jsou pod M3 plastama.
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od xSAFA »

Tak voda by od tama určitě téct neměla... Teď záleží jestli se tam dostane trochu kolem těch gumových "koleček" a pak prolíná ven nebo to fakt od tama furt kape což by značilo že se tam dostane větší množství odněkud.. Dělá to jen po jízdě nebo i když auto stojí v dešti? Určitě bych zkusil sundat plastové prahy - jsu připevněné z boku a zespod a nacvaknuté na ocelovém prahu... A chtělo by zjistit kudyma se tam dostává. Pochybuju že 98 by měla někde v prahu díru jak hovado ale možný je cokoliv - špatně opraveno po bouračce apod. Každopádně bych to řešil než ti to zevnitř začne hnít a pak už to těžko zastavíš :?
Odpovědět