Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

M42 detailně

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava
Klubové ID: 1426

#1 Příspěvek od jarda »

ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#2 Příspěvek od Kami1 »

Dik za info, :potlesk:
aspon sem rad, ze mam starou m42, ta "nova" je teda peknej hnus
u m44 se mi nektery vychytavky libi, ale ja bych preferoval s navysenim objemu i zvyseni vykonu
ze ty mrdky nikde nepisou hmotnost motoru(m42 cca100kg) a mohly tam dat srovnani kroutaku m42 vs m44
klidne si mohl napsat vsechny odkazy do jednoho tematu
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#3 Příspěvek od Killca »

opravdu te zajimaj rozdily? :-D mel sem m44 a m42b18 a m52b20 sem si daval k snidani, m44 je dobrej motor, ale pro nemecky pojistky, v cechach je na bmw blbe vymyslenej system pojistek
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Odpovědět