Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e36 - kontrolka dobíjení svítí na volnoběh
-
xSAFA
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
Našel jsem tu dost témat okolo kontrolky dobíjení ale vesměs opačné případy kdy se rozsvítila ve vyšších otáčkách. Můj problém je že svítí pouze na volnoběh a to ještě tak že jen tak mžourá... Stačí trošku šlápnout na plyn a zhasne... Zajímá mě jestli musí být chyba nutně v altíku, uhlíky jsem měnil cca 3000km zpátky a vše bylo OK. Navíc mi to začalo dělat po tom co sem nuloval oil a servis interval a zapomněl jsem zavřít motorový konektor... Všiml jsem si toho po pár km a po zašroubování kontrolka OK. Dnes ráno se zase na volnoběh rozsvítila
Může to mít nějakou spojitost s tím motorovým konektorem? Auto startuje naprosto OK. Napětí sem zatím neměl možnost změřit - dneska jedu do servisu s něčím jiným a nerad bych někde klekl 
-
starML
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2456
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Podle mne bude některá z diod špatná, jak píše Dan_td. Změření voltmetrem ať už přenosným nebo zapnutím funkce na BC získáš jen efektivní hodnotu napětí, ale nezjistíš nic o průběhu napětí.
Chce to navštívit někoho s osciloskopem. Podívej se na typický průběh napětí na diodovém usměrňovači např. http://usmernovac.navajo.cz/ (ten překlad jsem nedělal) nebo se podívej do WDS na http://wds.qclt.com/release/de/e39new/index.htm a do vyhledávacího políčka (v německé verzi) zadej heslo "generator".
Správný průběh je tento :

Proražená dioda vypadá takto :

Chce to navštívit někoho s osciloskopem. Podívej se na typický průběh napětí na diodovém usměrňovači např. http://usmernovac.navajo.cz/ (ten překlad jsem nedělal) nebo se podívej do WDS na http://wds.qclt.com/release/de/e39new/index.htm a do vyhledávacího políčka (v německé verzi) zadej heslo "generator".
Správný průběh je tento :

Proražená dioda vypadá takto :


Touring & Compact