u E46 318i r. 98 najednou vylítla teplota a po otevření kapoty bylo hned jasno. Prasknul takovej "nátrubek" a vylítala voda. Horší je, že podle ETK tam tenhle díl vůbec není. A když zadám jeho číslo do ceníku BMW tak taky nula. Vypadá to takhle :
Číslo je 11 5 31 436371
Je to běžně na E46, nebo mám zase nějakej experiment ?
Stalo se mi uplně to samý.Projdi si tyhle plastový díly všechny a raději vyměň. Ještě je pak taková plastová přiruba na motoru z boku a zezadu.Stojí to pár kaček a všechny jsou v podobném stavu.Někde jsem zde na foru dával fotky všeho když to lehlo ale v tom bordelu o kočkách a nesmyslech se nedá už pořadně nic najít.
Jak muze gumovej O-krouzek(gufero, hadice) ztvrdnout?
Soudruzi z NDR sou asi schopni vseho.
OT: ZE zkusenosti vim, ze na plasty ma kurevskej vliv treba UV zareni ze slunka,
stridani teplot plastum taky urcite nedela dobre(tak me napada ,ze to neni nepodobny kaleni zeleza)