Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E 46 320d

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Right
Registrovaný
Příspěvky: 200
Registrován: čtv 12.02.2009 01:00

#1 Příspěvek od Right »

Panove,muzete poradit:po nastartovani motoru asi tak po pul minute se rozsviti oranzova kontrolka na olej tak na 10 vterin a pak zhasne...co to muze byt?dela to jen po startu...dik za radu....
Nemusim
Registrovaný
Příspěvky: 102
Registrován: ned 28.09.2008 00:00
Bydliště: Teplice

#2 Příspěvek od Nemusim »

Zkontroluj hladinu oleje a pokud bude ok, tak je to čidlo. Mám to samý :(
thorsten04
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: pon 23.02.2009 01:00

#3 Příspěvek od thorsten04 »

Ahoj všichni,
omlouvám se za trochu OT otázku, ale jako zatím nečlen BMW klubu nemám jinou možnost. Navíc jsem už zoufalej :o)
O co jde: když ráno nakopnu motor (e46, 320D, rv 2000, bez common railu), chytne hned. Pak popojedu, nechám auto chvíli stát (od půl hoďky do 8 hodin asi) a hned mám problém nastartovat. Dvakrát se mi už stalo, že se mi to nepovedlo vůbec, jindy chytne třeba po 30 sekundách točení... A když jo, vyvalí se z výfuku obrovskej dým. Jakmile ale nechám auto stát dýl jak těch 8 hodin, zase chytne hned. Na počasí a teplotě nezáleží. Taky se mi zdá, že auto nemá ten správnej výkon.
Diagnostika neukázala jedinej problém, mechanická prohlídka v servisu taky ne. Jeden specialista na diesely mi řekl, že to vypadá na přidřenej motor. Druhej to ale vyvrátil, měřil prý tlak v motoru a ten tam není. Podle něj je to na 99 procent řídící jednotka čerpadla, oprava až 40 tis. Taky mi řekl, že se navíc nedá ani ŘI čerpadla, ani čerpadlo vyměnit, nemusí to pak prý komunikovat s ŘI motoru. Netahá mě za nos? :)))
Ale hlavně mi jde o to, jestli nemáte někdo podobnou zkušenost, nebo jestli mi někdo nedokážete pomoct. Nikdo mi totiž nemohl říct jistě, co že s tím autem mám, jsou to jen možnosti.
Moc děkuju všem dobrákům za jakoukoliv odpověď!
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#4 Příspěvek od tds »

Ten mechoš je nějaká dilina. všechny jednotky jdou na sebe vzájemně napasovat, pokud má spravnou diagnostiku. co měl za diag?
Chce to nechat pořádně projet diagostikou a ono se to ukáže,ale fakt to vypadá na čerpadlo.
Zajeď s tím do pořádnýho servisu.
Petris

#5 Příspěvek od Petris »

Podle mě je to hlava čerpadla.Častá závada u TDS
thorsten04
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: pon 23.02.2009 01:00

#6 Příspěvek od thorsten04 »

Díky moc za odpovědi, taky mi byl 99 procentní závěr toho mechanika divnej :) Na diagnostice jsem byl od léta dvakrát, fakt nic.
A ještě bych se zeptal: co teď s tím můžu dělat? Oprava, nebo novej díl... Ještě jednou dík.
Odpovědět