Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Že jsem se na tu baterku nevysr...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 160
- Registrován: ned 25.12.2005 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 1822
- Kontaktovat uživatele:
takže diagnostikaKillca píše:lambda sonda, vaha vzduchu, odvetravani klikove skrine, dira v sani, volnobezny ventil

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 160
- Registrován: ned 25.12.2005 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 1822
- Kontaktovat uživatele:
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
kdekoli kolem sani, od airboxu az po saci parozi, i tesneni pod parozim muze byt derave, vetsinou vsak je prasklina ve starem gumovem koleni od vahy vzduchu do sacich parohuMagicMisel píše:kluci poradte prez etk ktera je to hadica?kde by to mohlo nasavat ten vzduch??díky
vem cistic na brzdy a postrikej prostredi kolem sacich trubek, postupne v nejakych sektorech, pokud se ti zvysi otacky, nasalo to cistic a dira je nekde na postrikane plose
vlevo je matal
a vpravo Killca 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 160
- Registrován: ned 25.12.2005 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 1822
- Kontaktovat uživatele:
ještě pro doplnění to chcípaní a kolísaní otáček se děje jen při plně zahřátém motoru !nikdy to neudelalo při studeném nebo nezahřátém motoru!takže to asi nemůže byt chyba v tom odvětrávání ne ??a ještě se stane třeba že když dojedu na křižovatku vyřadím tak ty otačky houpou tak 5 vteřin,ale jen malo kdy!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 160
- Registrován: ned 25.12.2005 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 1822
- Kontaktovat uživatele:
no ja sem natankoval tady u nas u jedny pofiderní nejlevnejsi benzinky plnou a to byla katastrofa jak sem to vyjel tak tak sem tam nalil plnou u benziny a bylo to lepsi ale furt to neni ono !maxiik01 píše:nevím zda to s tím souvidí...
mám 330i a blblo mi to taky , když sem jezdil na Natural 95 , pak koukám do TP že bych tam měl lít 98 , tak že sem tam nalil 100 na OMV a od tý doby mám klid , může to být náhoda...ale fakt mi od tý doby držej otáčky jak mají. toť můj poznatek
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
pokud za studena vse bezi a za tepla to chcipa, tak je vadna smes, prisava to vzduch nebo je vadna lambda
kdyz to prisava na sytic pri studenem motoru, tak tam jednotka posila vice stavy ale mene vzduchu a tim prisatym vzduchem se to vyvazi a po odpojeni sytice to uz blbne
je sucha smes, pali se pisty, svicky atd, lambdy to poberou spatne a nestihaj srovnat spravnou smes kvuli prisavani, k tmu se prida vaha vzduchu a je to cely v haji kdyz posila dobre hodnoty o teplote nasateho vzduchu a k tomu to prisava bokem
kdyz to prisava na sytic pri studenem motoru, tak tam jednotka posila vice stavy ale mene vzduchu a tim prisatym vzduchem se to vyvazi a po odpojeni sytice to uz blbne
je sucha smes, pali se pisty, svicky atd, lambdy to poberou spatne a nestihaj srovnat spravnou smes kvuli prisavani, k tmu se prida vaha vzduchu a je to cely v haji kdyz posila dobre hodnoty o teplote nasateho vzduchu a k tomu to prisava bokem
vlevo je matal
a vpravo Killca 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 160
- Registrován: ned 25.12.2005 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 1822
- Kontaktovat uživatele:
Tak je to po dlouhé době opět v pořádku, volnoběh se postupně usadil, už nepadá. Zajímavé. Od té doby jsem ještě jednou vyhazoval baterku na nabití, ale už jsem si pro jistotu koupil 3 ploché baterie a zapojil místo zapalovače, aby řídící jednotka nebyla bez napětí. Zaplaťbůh dobré. Takže to bylo opravdu nejspíš rozhozenou ŘJ.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 189
- Registrován: úte 23.12.2008 01:00
- Bydliště: Praha/Šumperk
- Klubové ID: 2521
Sorry, je to postarší, možná už i vyřešený, ale "chcípání za tepla" má ještě jednu možnou příčinu, která tu nebyla zmíněna. A tou je použití neorigo (přesněji nevyhovujících) podtlakových hadic, hlavně těch do a z volnoběžného ventilu. Stane se, že je někdo vymění prostě za nějaké gumové, které nemají potřebné vlastnosti - tuhost a teplotní stálost... Auto se pak za studena chová relativně normálně a za tepla, kdy hadice změní své vlastnosti se při ubrání plynu podtlakem prostě "vcucne do sebe", čímž se ucpe, nepustí dostatečné množství vzduchu a motor prostě chcípne...
Jen dodatek: mně se to stalo na M20, kde má inkriminovaná hadice na délku jen cca 8 cm a už to tropilo tyto problémy...
Jen dodatek: mně se to stalo na M20, kde má inkriminovaná hadice na délku jen cca 8 cm a už to tropilo tyto problémy...