Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
ASC - hlásí chybu , nejde vypnout ,motor špatně startuje-e46
...ahoj chlapi ,
mám problém ,byl sem si trochu zablbnout s 330i na parkovišti ve sněhu a během toho se něco stalo , svítí stále kontrolka ASC , a při sešlápnutí plynového pedálu se auto chová jako by prokluzovali zadní kola , ubírá to výkon , k tomu všemu jde hrozně špatně startovat , kabely od snímačů u kol jsou v pořádku , napadlo mě jako první že sem je orval ale vše ok. nesetkal se někdo s tímto???
jsem na dovolené v krušnohoří a na moravu to mám kus cesty
mám problém ,byl sem si trochu zablbnout s 330i na parkovišti ve sněhu a během toho se něco stalo , svítí stále kontrolka ASC , a při sešlápnutí plynového pedálu se auto chová jako by prokluzovali zadní kola , ubírá to výkon , k tomu všemu jde hrozně špatně startovat , kabely od snímačů u kol jsou v pořádku , napadlo mě jako první že sem je orval ale vše ok. nesetkal se někdo s tímto???
jsem na dovolené v krušnohoří a na moravu to mám kus cesty
a která pojistka to je , nevíš prosím???
baterka nebyla odpojená asi hodně dlouho , je tam origo BMW ještě z rakouska , bawko má nalítáno 237tis a mnou už skoro 20tis.
do včerejška nebyl s ničím problém , jen s tím že mi jde a nejde a jde a nejde dálkáč na centrálu , baterii sem již vyloučil
ale to mě tak nesere jako teď toto , přijde mi že motor souvisí s tím blbnutím ASC , není tam nějaký spojení třeba přes vzduch nebo tak něco???
baterka nebyla odpojená asi hodně dlouho , je tam origo BMW ještě z rakouska , bawko má nalítáno 237tis a mnou už skoro 20tis.
do včerejška nebyl s ničím problém , jen s tím že mi jde a nejde a jde a nejde dálkáč na centrálu , baterii sem již vyloučil
ale to mě tak nesere jako teď toto , přijde mi že motor souvisí s tím blbnutím ASC , není tam nějaký spojení třeba přes vzduch nebo tak něco???
-
coupe328
- Registrovaný
- Příspěvky: 1129
- Registrován: čtv 04.11.2004 01:00
- Bydliště: Plzen
- Klubové ID: 94
- Kontaktovat uživatele:
Mel sem jen e36 328,ale mam pocit ze baterku chce nechat odpojenou minimalne 15 minut. Nejsem si ale pak jisty,co na to rekne imobiliser,takze pro jistotu to zkusit az budes doma..ktera pojistka Ti nepovim,bud Ti nezbyva nez si je cele projit a zkontrolovat nebo sem snad napise nejaky majitel 3 litru. Kazdopadne to ma vse souvislost s tim ASC
taky sem měl 328i v sedanu , měla najeto o 120tis víc jak tenhle ?????byla o 5 let starší a nebyly s tím nikdy problémy tohoto typu a to sem s tím prasil na asfaltu o sto šest , no snad nějak dojedu na moravu a pak začnu experimentovat... snad se přidá někdo s nějakou dobrou radou
asi by stálo za to pořídit si nějakou bichly ve smyslu Jak na to ? abych si v ní zjistil rozvod ASC a mohl to zkoušet defektovat
asi by stálo za to pořídit si nějakou bichly ve smyslu Jak na to ? abych si v ní zjistil rozvod ASC a mohl to zkoušet defektovat
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
pokud si s tim nedelal velkej bordel, nemohlo se nic stat a i pri velkem bordelu se nemohlo nic stat, ale ok
takze, jde o to ze pravdepodobne pricina bude na zadni naprave, chyba muze byt v diferaku, jakozto cidle rychlosti, nebo nejakych jinych cidlech o by tam na diferaku mohla byt utrzena nebo poskozena, nebo v cidlech otacek kol v kolech, ktery se mohly narusit na povrchu
takze rychly reseni, cidla otacek odpojit a nechat svitit dsc at si dela co chce (akorat nevim jestli se tim nevyradi i abs, takze tim padem jezdit pomalu, abys nemusel do plnejch brzd v zatacce, na rovine je to bez abs jedno)
nebo zkus nejdriv podrzet tlacitko DSC vic jak 10 sekund, musi se vyradit, tam neni zadna elektronicka blokace, nebo aspon myslim ze neni
takze, jde o to ze pravdepodobne pricina bude na zadni naprave, chyba muze byt v diferaku, jakozto cidle rychlosti, nebo nejakych jinych cidlech o by tam na diferaku mohla byt utrzena nebo poskozena, nebo v cidlech otacek kol v kolech, ktery se mohly narusit na povrchu
takze rychly reseni, cidla otacek odpojit a nechat svitit dsc at si dela co chce (akorat nevim jestli se tim nevyradi i abs, takze tim padem jezdit pomalu, abys nemusel do plnejch brzd v zatacce, na rovine je to bez abs jedno)
nebo zkus nejdriv podrzet tlacitko DSC vic jak 10 sekund, musi se vyradit, tam neni zadna elektronicka blokace, nebo aspon myslim ze neni
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
ty voe, tak sem dneska promackal na miste plynovej pedal bez motoru a pak sem startnul a bylo to uplne to samy, svitilo asc, nefungovalo a kdyz si dal podlahu, tak to nejelo a najednou zacalo tahnout
jel se mnou kamos s diagem, takze sme to hned napichli a bylo to nejaky mechanicky zaseknuti plynoveho pedalu, chyba se smazala vse slape dale
jel se mnou kamos s diagem, takze sme to hned napichli a bylo to nejaky mechanicky zaseknuti plynoveho pedalu, chyba se smazala vse slape dale
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 
me se to take stalo par krat jsem vytahl tu klapku vicistil slozil a pak to bylo uz v poradku dlouho pak nic a pak znova problem delalo mi to cidlo na vacce u sani stacilo vymenit a uz mam 50tisic bez poruchy
urcite bych udelal diagnostiku nebo zkontroluj konektor na klapce sani koroze popr. spina v klapce
me osobne to delalo to cidlo uz mam rok pokoj
jo a jeste mi tam svitila jedna kontrolka k tomu but IML nebo EML proste neco takoveho uz presne nevim 
urcite bych udelal diagnostiku nebo zkontroluj konektor na klapce sani koroze popr. spina v klapce
me osobne to delalo to cidlo uz mam rok pokoj
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
no jasny to je presne ono, EML, pokud se to stane jeste jednou, tak na to skocim jako tyBMWPavel píše:me se to take stalo par krat jsem vytahl tu klapku vicistil slozil a pak to bylo uz v poradku dlouho pak nic a pak znova problem delalo mi to cidlo na vacce u sani stacilo vymenit a uz mam 50tisic bez poruchy
urcite bych udelal diagnostiku nebo zkontroluj konektor na klapce sani koroze popr. spina v klapce
me osobne to delalo to cidlo uz mam rok pokojjo a jeste mi tam svitila jedna kontrolka k tomu but IML nebo EML proste neco takoveho uz presne nevim
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 
prvne mi to jen tak nekdy probliklo pak casteji potom uz nechtelo vubec jet nekolikrat jsem byl na diagnostice nic to neviresilo vzdy jsem tu klapku jen vytah a pak hned byl pokoj dlouho nic pak jednoho dne neslo nastartovat
trvalo to dele a slaby vykon pak jsem vymenil to cidlo vacky sani a byl pokoj cena cca 2000,- to se da
mam uz 50tisickm pokoj a uz si jen uzivam
-
Zdenda_8
- Registrovaný
- Příspěvky: 240
- Registrován: sob 05.01.2008 01:00
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem ráno přišel do auta . teploměr pípnul -17 a nastartoval jsem bez problémů a začalo mi svítít DSC, svítilo celou dobu a nešlo vypnout ,ani když jsem to držel nic (neblokovalo mi to v jízdě) No a další nastartování už v pohodě ..Tak nevím jestli to bylo jenom nějaký zamrzlí či co ? Rolling Eyes BC se přepínal fakt zamrzle pomalu..
-
Fantucci
- Registrovaný
- Příspěvky: 1127
- Registrován: čtv 19.04.2007 00:00
- Bydliště: Ústí
- Klubové ID: 1047
- Kontaktovat uživatele:
taky se mi to stalo. a taky při -17. a taky to je už v pohoZdenda_8 píše:Já jsem ráno přišel do auta . teploměr pípnul -17 a nastartoval jsem bez problémů a začalo mi svítít DSC, svítilo celou dobu a nešlo vypnout ,ani když jsem to držel nic (neblokovalo mi to v jízdě) No a další nastartování už v pohodě ..Tak nevím jestli to bylo jenom nějaký zamrzlí či co ? Rolling Eyes BC se přepínal fakt zamrzle pomalu..
e46 325i Touring; X5 e70 3,0d xdrive
-
starML
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2456
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Pokud je napětí palubní sítě menší než (*), kontrolky ABS+ASC svítí a tím dávají na vědomí, že to nebude fungovat. Pokud se napětí zvýší na požadovanou hodnotu, kontrolky zhasnou, nebo se příštím nastartování už nerozsvítí.
(*) Tu hodnotu napětí jsem v některém příspěvku uváděl, až to najdu, doplním.
(*) Tu hodnotu napětí jsem v některém příspěvku uváděl, až to najdu, doplním.
a neni zatuhle lanko co taha za tu ASC skrtici klapku? koukni pod kapotu, na sani je normalni skrtici klapka a vedle je druha, za kterou taha moturek pres lanko... pri startu si za ni zatahne, aby videl, ze reaguje cidlo co je nahore... klidne ji uplne odpoj, pak budes vedet ze to tim nemuze byt (mechanicky bloklej pristup vzduchu do motoru)
“Ability is what you're capable of doing.”
