Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
[b][b]Teplota motoru[/b][/b]
Zdravim všechny v Klubu,
rád bych vás poprosil o radu. Jednou k večeru když sem se snažil vytlačit z mý 316i e36 maximum co to dá, mi stoupla teplota a auto začlo pomalu chcípat nakonec když ho nahodim tak jednom chvíli začvachtá a zase chcípne zkoušel sem teplotu vyhnat z motoru všema způsoby jako topení na max dolil sem vodu kolik je potřeba ale teplota stále zůstala na max. Navíc se z motoru začli ozývat divné zvuky jako když tlučete o sebe dvě trubky. Prosím Vás aby jste mi zkusili pomoct, budu Vám moc vděčný Děkuju
rád bych vás poprosil o radu. Jednou k večeru když sem se snažil vytlačit z mý 316i e36 maximum co to dá, mi stoupla teplota a auto začlo pomalu chcípat nakonec když ho nahodim tak jednom chvíli začvachtá a zase chcípne zkoušel sem teplotu vyhnat z motoru všema způsoby jako topení na max dolil sem vodu kolik je potřeba ale teplota stále zůstala na max. Navíc se z motoru začli ozývat divné zvuky jako když tlučete o sebe dvě trubky. Prosím Vás aby jste mi zkusili pomoct, budu Vám moc vděčný Děkuju
-
martilulin
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř 25.06.2008 00:00
- Bydliště: Sumperk
- Klubové ID: 1704
-
martilulin
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř 25.06.2008 00:00
- Bydliště: Sumperk
- Klubové ID: 1704
nejde mi to do hlavy teda popíšu přesně co se děje když motor nahodim za studena nebo při normálním zahřátím přede úplně bez problémů ale jakmile se zahřeje víc než by měl začnou cukat otáčky na volnoběh později se začnou ozývat silné rány z motoru a auto začne pomalu ale jistě ztrácet na výkonu až do tý doby než to chcípne pak to už nenahodí jakmile spadne teplota auto je zas jak nový
-
martilulin
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř 25.06.2008 00:00
- Bydliště: Sumperk
- Klubové ID: 1704
Co ti nejde do hlavy.Proste jsi zadrel motor,je v hajzlu.Jelikoz se jinak chovaji materialy za tepla i za studena-to je jediny duvod,ze to jde nastartovat,jenze po zahrati se vse roztahuje a nemuze se to vejit-to je to zadreni,muzes mit taky treba v hajzlu ojniční lozisko,vydres jeden tzv.salek a ono to parkrat za studena bude potichu,ale zkus to kazdy den a bude to mlatit i za studena.Nicmene v tomhle stadiu se s tim jeste da neco delat,klika se da prebrousit a salky vymenit,ale pokud by sisi to chtel nechat delat v servise tak pocitej se slusnou palkou.Ale pokud se ti ten motor zastavi,je to zadrene na valcich,takze delani vybrusu je nerentabilni.Proste jsi zkurvil BMW.Vymen motor,to je nejlevnejsi.
-
Kami1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
pri vyssi teplote muze dochazet k samozapalum -zkus tam nejdriv natankovat nejakej jinej benal(n95)
Oprav si to chlazeni.
Pokud je tam neco pridreny a budes s tim jezdit, tak ten motor odepises. At si to poslechne nejakej mechanik.
Nemenils tedka nekdy svicky?
Kolik ma motor nalitano?
Kontrolovals ten olej?
Oprav si to chlazeni.
Pokud je tam neco pridreny a budes s tim jezdit, tak ten motor odepises. At si to poslechne nejakej mechanik.
Nemenils tedka nekdy svicky?
Kolik ma motor nalitano?
Kontrolovals ten olej?

a vpravo Killca 