A jestli někdo nevíte proč by mi mohl hučet kdyz pustím plyn,jak zmacknu spojku tak to prestane je to slyset jen decentne.Jinak pri tom plynu kdyz pustim je to fakt hrozne nahlas a s plynem trosku min,
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e36 318is diferak
-
jave318IS
- Registrovaný
- Příspěvky: 165
- Registrován: pon 24.11.2008 01:00
- Bydliště: Onrb
- Klubové ID: 1737
Chtěl bych se zeptat jeslti někdo nevíte jestli je rozdíl v diferáku ve verzích motoru M42 a M44.Popřípadě jaké mají převody.
A jestli někdo nevíte proč by mi mohl hučet kdyz pustím plyn,jak zmacknu spojku tak to prestane je to slyset jen decentne.Jinak pri tom plynu kdyz pustim je to fakt hrozne nahlas a s plynem trosku min,
za kazdou radu,info dekuju predem 
A jestli někdo nevíte proč by mi mohl hučet kdyz pustím plyn,jak zmacknu spojku tak to prestane je to slyset jen decentne.Jinak pri tom plynu kdyz pustim je to fakt hrozne nahlas a s plynem trosku min,
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
na http://www.bmwfans.info/original se dozvis ze jsou zamenitelne, tady kdyz si rozkliknes dole tu polozku E36 a pak typ auta, tak ti vyjede na jake motory se daval stejny difer jako treba na moje auto (ja mel samosvornej difer) http://bmwfans.info/part-33101214845/
jestli ti opravdu huci diferak (jakoze muzou klidne hucet loziska v prevodovce nebo lozisko ve spojce) tak zrejme huci, proto, ze kdyz do nej jde vetsi kroutici moment z kardanu (z plynu a motoru), tak proste jsou hodne namahana ozubena kolecka a proto huci nejake lozisko (malo promazane a tim padem uz neklouzou kulicky jak maj, coz muze znamenat ze uz tam dyl nebyl olej) protoze kazda hridel se dycky nejaky zpusobem trochu natoci a lozisko v jednom miste vice dre a diyk nedostatku oleje jde lozisko do haje (vetsinou difery neodchazej spatnym zachazenim s autem, ale tim ze vytek olej
jestli ti opravdu huci diferak (jakoze muzou klidne hucet loziska v prevodovce nebo lozisko ve spojce) tak zrejme huci, proto, ze kdyz do nej jde vetsi kroutici moment z kardanu (z plynu a motoru), tak proste jsou hodne namahana ozubena kolecka a proto huci nejake lozisko (malo promazane a tim padem uz neklouzou kulicky jak maj, coz muze znamenat ze uz tam dyl nebyl olej) protoze kazda hridel se dycky nejaky zpusobem trochu natoci a lozisko v jednom miste vice dre a diyk nedostatku oleje jde lozisko do haje (vetsinou difery neodchazej spatnym zachazenim s autem, ale tim ze vytek olej
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 
