Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Sklopení zrcátka prři zpátečce - dodělání
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
Tak mě napadlo že bych dodělal manželce automatické sklápění do e36 (je hrozné sednout do auta a primárně mít pravé zrcátko dolů na patník).
Je tu někdo kdo to měl rozdělané a v čem je rozdíl?
Předpokládám, že zrcátka jsou stejná a bude se jednat "pouze" o nějaký modul.
Je tu někdo kdo to měl rozdělané a v čem je rozdíl?
Předpokládám, že zrcátka jsou stejná a bude se jednat "pouze" o nějaký modul.
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
jj e36 to neměla ale to není rozhodující .. zajímá mě který prvek dělá a co vše je potřeba vyměnit/upravit ... klidně na e32 nebo e39 ..libovka píše:Já se obávám že to E36 neuměli.
Dle mě tam je nějaká jednotka, co se o to stará, kde při zařazení zpátečky vyšle signál do jednotky tak přes nějaké relátko spojí orkuh k zrcátku kde zrcátko se natočí dolů a po vyřazení se opět dostane do polohy poslední.
Šlo by to i udělat, ale nevím jak udělat, aby se to zase vrátilo jak bylo před.
Šlo by to i udělat, ale nevím jak udělat, aby se to zase vrátilo jak bylo před.
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
dal by se vymyslet obvod, ktery by pohnul zrcatkem v presnem casovem intervau, ze by ho treba nedotocil uplne dolu, ale zase by se tim pojistilo ze by stejnym casovym intervalem zase zrcatko vratil do puvodni polohy pri vyrazeni zpatecky, pricemz privezt proud ze zpateckovych svetel do relatka, ktere by ten obvod napajelo, problem neni
je to jen napad, ale prakticky nevim jak na vec, chtelo by to napsat na nejakej elektro forum profikum v brejlickach
je to jen napad, ale prakticky nevim jak na vec, chtelo by to napsat na nejakej elektro forum profikum v brejlickach
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 
-
Kami1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
neco takovyho zas moc tezky neni
2 stelovatelny casovace, nejaky relatko ktery by pri posunu odpojilo origo ovladac
Problem by mozna byl, ze mira natoceni zrcatka pri konstantnim case posunu by mohla byt zavisla na teplote (ztuhly prevody), dale i pri presnym serizeni by po xtym zarazeni zpatecky bylo nutny zrcatko seridit
nebo do zrcatka prdnout servo- zalezi jak jsou v zrcatku delany prevody
2 stelovatelny casovace, nejaky relatko ktery by pri posunu odpojilo origo ovladac
Problem by mozna byl, ze mira natoceni zrcatka pri konstantnim case posunu by mohla byt zavisla na teplote (ztuhly prevody), dale i pri presnym serizeni by po xtym zarazeni zpatecky bylo nutny zrcatko seridit
nebo do zrcatka prdnout servo- zalezi jak jsou v zrcatku delany prevody
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
přesně toto mě napadlo .. ... takže asi změním název tématu .... hledá se eletroprofík, který to dá dokupy..... nebo někoho kdo přesně ví jak to funguje roiginál a co je nutné vyměnit aby to šloKillca píše:dal by se vymyslet obvod, ktery by pohnul zrcatkem v presnem casovem intervau, ze by ho treba nedotocil uplne dolu, ale zase by se tim pojistilo ze by stejnym casovym intervalem zase zrcatko vratil do puvodni polohy pri vyrazeni zpatecky, pricemz privezt proud ze zpateckovych svetel do relatka, ktere by ten obvod napajelo, problem neni
je to jen napad, ale prakticky nevim jak na vec, chtelo by to napsat na nejakej elektro forum profikum v brejlickach
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
no jenze kami ma pravdu, musel bys na kazdy 5ty posun naklapet zrcatko do presnejsi polohy, i kdyz problem to neni, stejne jde jen o posun nahoru dolu a krom toho by se asi zrcatko hejbalo vzdy ve stejnych podminkach, takze je to jedno, takze vlastne nic, tak ted najit profika, kterej to da dohromadyHuska píše:přesně toto mě napadlo .. ... takže asi změním název tématu .... hledá se eletroprofík, který to dá dokupy..... nebo někoho kdo přesně ví jak to funguje roiginál a co je nutné vyměnit aby to šlo
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 
-
Kami1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
killca: Pokud by to bylo jak pise libovka, tak by to bylo o dost jednodussi nez jsem psal a i presny -jednou nastavit a hotovo
- do toho bych asi sel

- do toho bych asi sel
libovka: Odkud to mas? Ja vychazim z tohoto(potenciometr tam neni):Je to blbost.Zrcátka pro naklápění mají na motůrkách potenciometr,kterej zaznamená přesnou polohu takže přesně ví kdy se má zrcátko zastavit a kam se přesně vrátit.

- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
takže podle tebe se liší přímo zrcátko??libovka píše:Tak,tak.A hlavně ten motůrek má na sobě i tišták s elektronikou.E36 to ještě neuměli.A jestli se nepletu tak to uměj pouze auta s el.sedačkama s pamětí.Killca píše:podle me libovka mysli ze ten potak maj auta ktery to stahovani zrcatka umej
.. jinak že e36 to "JEŠTĚ" neuměli je blbost když to uměly staré e32 z r.v. 89
Too: Kamil 1 pokud by jsi to uměl sestrojit tak jsem schopný sehnat na půjčení origo části na okopírování (zrcátka, moduly atd)
-
Kami1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
Huska: Odkud jsi?
Klidne bych do toho sel, ale bohuzel trpim nedostatkem casu pro takovyhle veci, takze kdybych si to mel delat sam, tak se na to vykaslu.
Navrhnout takovou vec je celkem jednoduchy, ale dovest do 100pro konce je celkem zdlouhavy.
Jen tak pro predstavu.
1. zjistit vychozi informace -schema zapojeni(mam), fyzicky provedeni zrcatka(nemam), moznosti napojeni do stavajici instalace
2. navrh zarizeni -navrhnout schema, dps
3. vyroba zarizeni -tvorba dps, nakup soucastek, pajeni, oziveni
4. montaz do auta - napojeni do stavajici instalace, nastaveni
5. zprovozneni, pokud se stala nekde chyba, tak navrat do bodu 4,3,2
takze, kdyz to vezmu optimsticky(dukladne proveden bod 1-4), tak tam vydim tak 14 hodin prace rozdelenych do 5 dnu(v mym pripade tak 25-35, podle toho jak bude cas)
cenu soucastek(vcetne dps) odhaduju max do 600,- (realne tak 400)
a to dopredu nelze predvidat:
Klidne bych do toho sel, ale bohuzel trpim nedostatkem casu pro takovyhle veci, takze kdybych si to mel delat sam, tak se na to vykaslu.
Navrhnout takovou vec je celkem jednoduchy, ale dovest do 100pro konce je celkem zdlouhavy.
Jen tak pro predstavu.
1. zjistit vychozi informace -schema zapojeni(mam), fyzicky provedeni zrcatka(nemam), moznosti napojeni do stavajici instalace
2. navrh zarizeni -navrhnout schema, dps
3. vyroba zarizeni -tvorba dps, nakup soucastek, pajeni, oziveni
4. montaz do auta - napojeni do stavajici instalace, nastaveni
5. zprovozneni, pokud se stala nekde chyba, tak navrat do bodu 4,3,2
takze, kdyz to vezmu optimsticky(dukladne proveden bod 1-4), tak tam vydim tak 14 hodin prace rozdelenych do 5 dnu(v mym pripade tak 25-35, podle toho jak bude cas)
cenu soucastek(vcetne dps) odhaduju max do 600,- (realne tak 400)
a to dopredu nelze predvidat:
to bych nad tim pak klidne stravil i 40hodProblem by mozna byl, ze mira natoceni zrcatka pri konstantnim case posunu by mohla byt zavisla na teplote (ztuhly prevody), dale i pri presnym serizeni by po xtym zarazeni zpatecky bylo nutny zrcatko seridit
