Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW E30 316 Benzín + Plyn
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 19
- Registrován: sob 29.12.2007 01:00
- Bydliště: Dolný Kubín, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
zdravím, máme v pláne kúpiť toto staršie autíčko (dovoz z talianska). Osobne som ho už videl a viezol sa, je vo veľmi dobrom stave, motor ide bez problémov, bez korózie, alarm, klima a tak ďalej. Dakedy budúci týždeň to pôjde ešte na plynové skúšky inak mu nič nechýba.
Chcem sa len spýtať, aké máte skúsenosti s použitím plynu (bezpečnosť, údžba, riziká adť.). Bolo to montované v taliansku.
Chcem sa len spýtať, aké máte skúsenosti s použitím plynu (bezpečnosť, údžba, riziká adť.). Bolo to montované v taliansku.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř 25.06.2008 00:00
- Bydliště: Sumperk
Velmi dobre,dotahl jsem par se systemem Tartarini,coz je vlasne napul z komponentu BRC.Obecne plati,ze pokud to jede a proslo to zkouskama a nadrz ma jeste platnost,je to v pohode.Pak bych si to projel jen na benzin,pokud to cuka,muzou byt vstrikovace vadne,ale me se to vetsinou podarilo vycistit.Dalsi vec je,kontrola vsech picovin co ti po dovozu budou kontrolovat.Italove s oblibou zabudovavaji plneni k plneni benzinu,jenze vzdy orezou homologacni cisla a pokud jsou u vas na STK kokoti,budou blbe zvanit.Jinak to vubec nevadi,staci kdyz ti napisou do protokolu,ze to cislo bylo znicene zastavbou a tim to konci.Dale se opisuje cislo na smesovaci a na nadrzi plus spinani plynu,obcas kdyz se neda neco dohledat napise se tam treba homologace hadice.Take by tam mela byt homologace plynotesne skrinky,ale opet kdyz je nekde utopena at ji proste vynechaji v protokolu.Jinak plynovy provoz je podle mne bezpecnejsi jako ciste benzinovy.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 19
- Registrován: sob 29.12.2007 01:00
- Bydliště: Dolný Kubín, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
nemám s tým skúsenosti, tak preto sa pýtam. Zatial som sa dozvedel, že plyn do BMW moc nie a že 316 motor je omyl. No neviem, výkonom samozrejme nič extra, ale čo som sa v tom viezol tak som čakal, že to bude lenivšie na 1.6 motor. A čo tak 318ka, tiež E30?
to martilulin: ako píšeš, plnenie je pri plnení nádrže cez takú šróbovaciu násadu (redukciu).
Prikladám pár foto:

to martilulin: ako píšeš, plnenie je pri plnení nádrže cez takú šróbovaciu násadu (redukciu).
Prikladám pár foto:



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř 25.06.2008 00:00
- Bydliště: Sumperk
Skoda ze nemas detail reduktoru,ja to typuju na Lovatto,nadrz vypada ze ma jeste ta 2 roky,ale to je na ni vyrazene.Motory jsou slabe a do BMW se nehodi samy o sobe,ale jezdit se stim da,ja s tim byl docela spokojeny,jen se musi tocit.Pokud jsem jel rychle 12l nebyl problem,pomalu tak za 8.5,kolik to bude zrat plynu zalezi na systemu,ale pocitej ze sekvence se velmi dobra a vykonove to nepoznas.O vikonu vyzdy kecaji jen ti co to nemely,ja jsem to na zdanem,dobre serizenem aute nepoznal,spotreba skoro stejna,jen ta nadrz se mi nelibi...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř 25.06.2008 00:00
- Bydliště: Sumperk
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 19
- Registrován: sob 29.12.2007 01:00
- Bydliště: Dolný Kubín, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
rally ani "na čas" sa s tým jazdiť nebude, takže ten slabší motor nevadí. Ono skôr tu ide o to, že radšej by som kúpil toto BMW ako v tej istej cene Feliciu
Jedno BMW máme takže, preto by som ho zobral. Pekné je, pozri album:
http://picasaweb.google.com/peto.horvath/BMWE30#

http://picasaweb.google.com/peto.horvath/BMWE30#