Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E46 330xd automat, rok 2002 - problém cukání nad 100km/hod.
Ahoj, potřeboval bych od vás znalců poradit. jezdím denně po městě a vše ok, párkrát se mi za poslední týden při rychlosti nad 100 km/hod. zdálo, že auto tak zvláštně škublo, ale myslel jsem, že to bylo třeba díky prohlubni v silnici, nebo tak, ale v pátek jsem vyjel na hory a hned po nájezdu na dálnici mi nad 100km/hod. na pětku, při cca 1800-2200otáčkách auto začlo zvláštně škubat, né pravidelně, ale párkrát škubne, jen když jedu konstantní rychlostí a jen lehce přidávám a většinou do kopce, když přidám prudce, tak ještě škubne a pak táhne jak normálně. když jsem pak jel v jednou opravdu strmém kopci, tak jsem to zkoušel a na pětku zase při těch 1800-2200otáčkách škubalo jako blázen, při překročení cca 2200 otáček začlo čistě táhnout. Dnes jsem byl na napojení na počítač v AMT mobil Bmw a prý vyjela jen nějaká sporadická závada, kterou smazali, řekli si 1900Kč, po odjezdu jsem to jel vyzkoušet a je to tam pořád, nic se nezměnilo... Prosím o radu, nevím si s tím rady, kor když napojení na komp nic nehlásí. A pokud náhodou někdo nevíte o nějakám šikovném mechanikovi, nebo alespon kde se dá napojit na komp a né za 1900Kč. Díky. Ps: Pupíky vím, ale mají narváno a říkal mi nejbližší termín na 6. ledna, což je pro mě nesmysl, 26.12 chci s autem odjet na 10 ndí na dovču... resp. pokud bude tato závada do té doby vyřešena... Díky za každou radu, či poznatek.
taky jsem si říkal, že by to mohl být automat, ale dnes v Bmw mi řekli, že automat to určitě není, ale že závada bude jinde a že se na to musím objednat a bude to stát milion, protože to budou hledat atd. tak to jen napojili a nic, ale automat mi řekli, že to určitě není.libovka píše:To vypadá že se převodovka chystá do věčných lovišt.Použij HLEDAT a v pětkovím foru najdeš toto téma.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř 25.06.2008 00:00
- Bydliště: Sumperk
- Klubové ID: 1704
Tohle se mi spis zda na problem s motorem nez s prevodovkou,ale me to mlatilo pri zpatecce a potom to drze zacalo skubat pri pridani plynu a naslednem uvolneni,hlavne zatacky je tak prjizdely naprosto skvele.No a byl to silentblok na diferaku kls levy silentblok na ulozeni klece diferaku.Nechal jsem vymenit vsechny,je jich tam asi 5 a jako bonus vymenit olej v difu.No a je to jak novy,neskube,zrzchluje krasne plynule a pri ubrani plynu ticho.
díky za info, můžu se zeptat kolik stála ta oprava diferáku, tedy silentbl+výměna oleje? taky přemýšlím, že bych nechal skontrolovat diferák a nechal rovnou vyměnit olej. Dělal jsi to přímo v Bmw? nebo máš nějaký dobrý typ. díkymartilulin píše:Tohle se mi spis zda na problem s motorem nez s prevodovkou,ale me to mlatilo pri zpatecce a potom to drze zacalo skubat pri pridani plynu a naslednem uvolneni,hlavne zatacky je tak prjizdely naprosto skvele.No a byl to silentblok na diferaku kls levy silentblok na ulozeni klece diferaku.Nechal jsem vymenit vsechny,je jich tam asi 5 a jako bonus vymenit olej v difu.No a je to jak novy,neskube,zrzchluje krasne plynule a pri ubrani plynu ticho.
díky za radu, zkusím to nadhodit u mechanika, ještě náhodou neznáš nějakého dobrého v Praze, či okolí?Bajzik píše:Já teda nevím ale uplně to samé mi dělalo u TDS 2.5 a byla to el. hlava vstřik čerpadla. Toto jsou nejpoužívanější otáčky a je to v těch místěch unavený, je to popsaný uplně jednoduše. Třeba ti to pomůže.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř 25.06.2008 00:00
- Bydliště: Sumperk
- Klubové ID: 1704
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř 25.06.2008 00:00
- Bydliště: Sumperk
- Klubové ID: 1704
Dobry BMW servis mam 150km,zabare za rohem,ale tam nejezdim.Vuzil jsem origo servisu Subaru,delaji dobre a nejsou predrazeni.Silentbloky od 490 do 900,vcelku levne,olej jsem premyslel objednat ten origo,ale nemam X a dle vyjadreni tech ze Subaru tam staci origo olej Subaru.No,ale on stoji stejne,za praci 2000,-olej 1000.Ty mas ctyrkolku,nalej tam radsi origo, vyjde te snad jen o 200 draz.Nejprve zajed do servisu,staci i nejake zabar at sebere montpaku a testne ty silentbloky,hned uvidi kterej je po smrti,ale ja se nasral vymenil vsechny a mam klid,lepsi nez aby kazdych 10k odesel nejakej jinej
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 367
- Registrován: pát 21.10.2005 00:00
- Bydliště: J. Hradec
- Kontaktovat uživatele:
NO nekecej AJO!libovka píše:No jenže tohle je comonrail a ne TDS.Bajzik píše:Já teda nevím ale uplně to samé mi dělalo u TDS 2.5 a byla to el. hlava vstřik čerpadla. Toto jsou nejpoužívanější otáčky a je to v těch místěch unavený, je to popsaný uplně jednoduše. Třeba ti to pomůže.
Jsem z J. čech takže ti servis moc neporadím.
tak jsem dnes auto hodil do servisu a podle nich to nejspíš bude měnič v automatu, prý by to odpovídalo, že v těchto otáčkách se akorát má měnit z prokluzu na "zamknuto", auto se mnou projeli, závada se za projíždky objevila (díky bohu) a konstatovali měnič, tak uvidíme, snad se nevymění zbytečně. Nový měnič 29 000, repas cca 7-9 000, objednal jsem repas, bo 29 000 jsem pohromadě dlouho neviděl
. Rovnou at vymění olej a filtr v převodovce. Nechal jsem ještě překontrolovat uložení zadní nápravy a diferáku kvůli těm silentblokům a bouchání při plynu "zapnut" "vypnut" a opačně a popř. olej v diferáku. Tak jsem zvědav, jak moc finančně vykrvácím. pak napíšu, zda to opravdu bylo ono, nebo jsem vyhodil prachy za měnič zbytečně a závada zůstává.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř 25.06.2008 00:00
- Bydliště: Sumperk
- Klubové ID: 1704
doufám, že jo. jak jsi předeslal, může to být mraky věcí... Automat by měl být v pohodě, prý řadí velmi dobře a čistě, tak snad jen ten měnič a snad automat dlouho vydrží, jelikož vůbec nemám představu, kde a u koho se dá pořídit případná repase a za kolik, tak se téhle věci dost bojím. Náhodou nevíš, neznáš? Ty děláš servis Bmw?libovka píše:To víš že to bude ono.Přesně takle se to projevuje.