Zdar borci koupil jsem si bawo 318i e46 2001 a sviti zluta kontrolka s motorem. Byl jsem v servisu tam to napojil na pocitac a nic nezjistil a rikal ze to muze byt cimkoli nejspis lambda sondou ale nedokazu si predstavit ze bych ji koupil a ono by to furt svitilo. Tak mi to zresetoval a po par metrech se to zase rozsvitilo. Jestli nekdo mel podobny nebo stejny problem a vyresil ho tak pls pisnete. Dik
ahoj, timhle jsem si v letosnim roce prosel taky. Nez to zhaslo nadobro, tak jsem vymenil v poradi lambdu predni, benzinovy cerpadlo a nakonec vahu... u me to hlavni byla vaha, ale diagnostika predtim ukazala i tu spatnou lambdu a cerpadlo tlakovalo min nez melo. ale az po vymene vahy se to cukani a to vsechno vyresilo. Takze asi tak. Ale muze to bejt naprosto cimkoliv.
ale lambdu by ti diagnostika mela nahlasit... cerpadlo asi ne, to je potreba promerit kolik dava tlaku. Cerpadlem to nebude si myslim, to bys taky pocitil na jizdnich vlastnostech.
kazdopadne zajet na poradnou diagnostiku, protoze pokud ti auto nic nedela, tak to jinak nezjistis. Jestli nemas znamyho s kvalitni diagnostikou, tak jedine BMW servis
Origo diagnostika u BMW stojí jak kde. Obecně kolem 1000. Ale pokud svítí kontrolka motoru, pak je v paměti záznam co jí rožlo. I kdyby tam bylo XY závad, tak se u každé píše, je-li příčinou či ne rozsvícení MIL. Včetně četnosti, kdy, při jakém režimu, ..... Pokud by tam snad opravdu nebyl záznam, pak to může být elektrosvazkový kiks, nebo počítač. Ovšm nepropadej panice. začni s tím, že to necháš nakuchnout na origo diagnostice.
origo diagnostika ti řekne prakticky to samý co neorigo diagnostika.. 5ešil jsem před nedávnem E46 a byla to zlomená hřídelka na klapce vzduchu. Libovka zas lambda.. může to být cokoliv ale diag. by měla navést směrem jakým hledat..
ja mel to stejny na 316ti compact 1.8i...taky nikdo nevedel co stim,auto jezdilo uplne normalne,pak se zjistilo,ze je spatny tzv.fen,cerny valec vedle motoru,prej je tam jen kvuli emisim.