Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E46-323Ci rada

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Zdenda_8
Registrovaný
Příspěvky: 240
Registrován: sob 05.01.2008 01:00
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Zdenda_8 »

Dobrý den,potřeboval bych poradit jestli je tohle normální jev.Ráno přijdu k autu ,když je studené.Nastratuju a se zařazením jedničky se ozve takové buchnutí někde vzadu.(Jde docela ztuha zařadit..)Přeřadím na dvojku a taky buchnutí,dál už nevím jestli to udělá.Přijedu ke křižovatce,zastavím,znovu chci dát jedničku a jde fakt težce,hodně ztuha..Je to než se zahřeje olej v převodovce nebo čím to je?Potom už to je znatelně lepší,spíš ty rány mě trochu znepokují..Kdo ví ,nechť mi poradí :wink: :idea:
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#2 Příspěvek od Killca »

hodnekrat reseno, rany jsou z diferaku, je to normalni, ma to skoro kazdy bmw, moc se to neresi, ale jestli to chces hodne resit, tak muzes zkusit utahnout vsechny drzaky diferu a veci kolem, jsou tam proste za tu dobu uz nejaky vule, jinak koupit vsechno od motoru az po poloosy novy a to myslim by se ti nechtelo

tuha prevodovka, je to studenym olejem + ztuhlyma pruzinkama a nepromazanyma kulickama v razeni, kdyz zaradis, tak radis jakoby pres kulicku na pruzince a ta kulicka ti tlaci do tahla razeni a udava dorazy, tak je to v zime kapanek ztuhle no, je mozny to resit asi vymenou tech kulicek a pruzin, ale nejspis bych to neresil, na e36 je to jen kryt na dvou sroubkach a jde to vymenit skoro hned, ale na e46 je to myslim na puleni prevodovky

ale kdyz mas tu 323, to je jeste skoro stejny jako na e36, jedna se presne o cislo 16 a 19 tady
http://bmwfans.info/original/E46/Cou/32 ... l-23_0129/

OT:a jeste bych se chtel zeptat mimo tema, co jsi mel predtim za auto a jestli ta 323 tahne dle tvych pozadavku, nebo bys radi treba 328 nebo 330,to kdyztak muzes do SZ
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Zdenda_8
Registrovaný
Příspěvky: 240
Registrován: sob 05.01.2008 01:00
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Zdenda_8 »

Ahoj,tak předem děkuju ,že jsi mi to vysvětlil,hned jsem o dost klidnější :D Po zahřátí tam jde jak po másle.Myslel sem jestli už to nebude tím,že má natočenejch 240 000km,tak ale v pořádku,jěště je povolená kulisa nebo co to je ,prostě nějaký trochu vyčochtaný,řadí to normálně ale s řadičkou zakvedláš ,když je v kvaltu ,jako by tam byl neutrál je to nějaký asi povolený nebo nevím a řešit nevím jak...No a jinak jsem měl předtím Suzuki swift 47kw a sice menší váha o dost ,ale těch 170koníčků je super zdá se mi to dost dobrý při tomhle počtu km co tam mám,šlápnu na to a letí jako raketa na 1,2,3 to je pecka,mě drží prokluz jak blázen.Původně jsem chtěl rovnou 330,to je dle mého názoru nejlepší,ale jěště jsem v ní nejel a tohle se mi zdá fakt dobrý.Ty by jsi chtěl koupit taky něco podobnýho ,že se ptáš?Já jí mám asi měsíc a fakt jsem spokojenej,najel sem s ní asi 1400km a jako musím říct ,že bomba... :lol: :wink: Bál jsem se jen těch km,ale jako fakt je to v pohodě,kdybych to tam neměl napsaný ,tak bych řekl tak o polovinu minimálně mín a to jsem nechtěl víc jak 150 000km a přes 200kkm určitě ne,ale fakt jako bezva,musím zatukat :!: :!: 8)
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#4 Příspěvek od Killca »

u benzinovych bmw kilometry nehraji moc roli, ja mam na isu pres 290 tisic, z toho 50 sem najel ja

prave premyslim jestli 328 nebo 323, ale pokud 323 lame pater, tak by stacila a za furt dobry povinny, ale stejne nevim, ktery je lepsi no, se jeste uvidi podle penez a schvaleni spolubydlicich no

nahodou nejsi z prahy, ze bys me provezl nekde na parkaci treba, jde mi hlavne o pruzny zrychleni
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Odpovědět