Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Problem s ventilátorem
rekl bych ze tenhle rocnik uz bude s klimou a tto ofukovani to snad ani bez klimy nedela
1)bych zkusil shlednout konektor co je na odporovem jezkovi, ktery je vlozen od ridice zespoda do stredoveho tunelu palubky na foukany vzduch, ten jezek se chladi prave prochazejicim vzduchem z vetraku (vlevo nad chodidly ridice, peti pinovy konektor, jezek je na 3ech hvezdickach myslim) a kdyztak proskrabnout a prostriknout konektor
2)kontakty primo na vetraku, je pod prednim sklem na stredu, odsroubovat kryty pruchod kabelaze a zvednout nahoru a pod nim ten gumoplech vysttuzovaci, drzi celkem na trech sroubech, myslim ze osmickach a vysunout nahoru, odsroubujes stredovy plastovy sroubek na dvirkach vetraku a odpajcnes 3 spony, (davat pozor aby neodlitly, me ta horni odlitla za vetrak a kdyz sem dal novou, tak sem ji blbe chyt a taky letela do haje) a pak mas vetrak, motorek uprostred a draty v kontaktech, vyndat, proskrabnout a striknout kontaktolem, ale pak to za nejakej cas bude chtit novej pylovej filtr v kabine
3)vadny kondenzator v panelu autodigi klimy, coz resi vymena, navod se da v pripade ze nic jinyho nepomuze
4)vadny jiz zmineny odporovy jezek, ktery ridi velikost odporu pro rychlost foukani vetraku, ale muze mit jen vadny ten konektor z bodu 1
pokud nemas klimu, tak nevim, ale u neklimy jsou tvrdy tahla a kolecka a tam se to proste na max samo otevrit nemuze
| tak jen dedukuju
1)bych zkusil shlednout konektor co je na odporovem jezkovi, ktery je vlozen od ridice zespoda do stredoveho tunelu palubky na foukany vzduch, ten jezek se chladi prave prochazejicim vzduchem z vetraku (vlevo nad chodidly ridice, peti pinovy konektor, jezek je na 3ech hvezdickach myslim) a kdyztak proskrabnout a prostriknout konektor
2)kontakty primo na vetraku, je pod prednim sklem na stredu, odsroubovat kryty pruchod kabelaze a zvednout nahoru a pod nim ten gumoplech vysttuzovaci, drzi celkem na trech sroubech, myslim ze osmickach a vysunout nahoru, odsroubujes stredovy plastovy sroubek na dvirkach vetraku a odpajcnes 3 spony, (davat pozor aby neodlitly, me ta horni odlitla za vetrak a kdyz sem dal novou, tak sem ji blbe chyt a taky letela do haje) a pak mas vetrak, motorek uprostred a draty v kontaktech, vyndat, proskrabnout a striknout kontaktolem, ale pak to za nejakej cas bude chtit novej pylovej filtr v kabine
3)vadny kondenzator v panelu autodigi klimy, coz resi vymena, navod se da v pripade ze nic jinyho nepomuze
4)vadny jiz zmineny odporovy jezek, ktery ridi velikost odporu pro rychlost foukani vetraku, ale muze mit jen vadny ten konektor z bodu 1
pokud nemas klimu, tak nevim, ale u neklimy jsou tvrdy tahla a kolecka a tam se to proste na max samo otevrit nemuze

vlevo je matal
a vpravo Killca 

