Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Startovaci sprej 318tds

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
chechto
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: ned 26.10.2008 00:00
Bydliště: Praha

#1 Příspěvek od chechto »

Zdar,

sorry mozna za blby dotaz, kam je nejlepsi striknout startovaci spray do 318 tds-ky?

dle http://bmwfans.info/original/E36/Lim/318tds-M41/ECE/L/M/1996/10/mg-13/ill-13_0378/ mi to nejlip vychazi sundat blok s filtraci a striknout smerem k 10tce... Nicmene pry se to ma striknout a hned startovat, coz asi s otevrenym sanim neni dobry napad.

BTW. mam problem se startovanim za studena (ted kvuli tomu laduji baterku), svice jsem hazel nove (zdarili se mi vymenit 3 ze ctyrech, nicmene byly v poho..) - stava do nich tece.. Za tepla, resp. tak do 4-6 hodinach v klidu to nabrnkne hned, v patek po noci uz jsem nenastartoval... nema nekdo nejakou zkusenost/hint?
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Často tohle dělá padající nafta. Ze začátku jde asi na chvíli oddálit výměnu čerpadla zpětným ventilem na palivovém vedení.
chechto
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: ned 26.10.2008 00:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od chechto »

Fx píše:Často tohle dělá padající nafta. Ze začátku jde asi na chvíli oddálit výměnu čerpadla zpětným ventilem na palivovém vedení.


Ta mne taky napadla, nicmene moc se mi to nezda...
-a) nekde jsem cetl, ze se to nejvic projevi pri temer prazdne nadrzi - ted to mam pres pulku plno..
-b) v hadicce od palivoveho cerpadla je i za studena kapalina bez bublinek, coz predpokladam, ze kdyby padala, tak tam neco prisaje minimalne po par tocenich (sorry pokud se mylim)
-c) pri toceni jede z vyfuku oblak dymu, tipnul bych ze nafta tam pujde...

Kazdopadne o vikendu pujdu za znamym, at se mi na to podiva, nicmene do te doby bych potreboval mit trochu jistotu, ze s tim odjedu (potrebuji to presunout o 200km ;( )

Ten spray myslite, ze je v pohode na to misto, ktere jsem popsal? Nerad bych veci jeste zhorsil..
Slid
Registrovaný
Příspěvky: 4511
Registrován: pát 05.11.2004 01:00

#4 Příspěvek od Slid »

když ti to netočí za studena to bude snad žhavičkama ne?
chechto
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: ned 26.10.2008 00:00
Bydliště: Praha

#5 Příspěvek od chechto »

Slid píše:když ti to netočí za studena to bude snad žhavičkama ne?


jak jsem psal puvodne, zhavice jsou tam nove (nicmene ty stare jsou ted do rezervy, protoze zhavi OK) ... Stava do nich tece (overeno), myslim, ze i kdyby ten posledni, ke kteremu se blbe dostava byl v prcicich, tak to musi na max. 4-5 pokus chytnout...
Na starem renckovi (9 1,6D ~25 let) mi to stejnem "trapeni", chytlo i na 2 zhavice...

Nicmene diky alespon za neco...
Slid
Registrovaný
Příspěvky: 4511
Registrován: pát 05.11.2004 01:00

#6 Příspěvek od Slid »

mrkni ještě na pojistku co je za baterkou a na relé žhavení, jinak tds je dost náchylné na žhavičky a pokud tam nejsou BERU GV719 ( to jsou i origo ) tak časem se začnou projevovat špatné studené starty
chechto
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: ned 26.10.2008 00:00
Bydliště: Praha

#7 Příspěvek od chechto »

Slid píše:mrkni ještě na pojistku co je za baterkou a na relé žhavení, jinak tds je dost náchylné na žhavičky a pokud tam nejsou BERU GV719 ( to jsou i origo ) tak časem se začnou projevovat špatné studené starty


Elektrinu jsem prochazel, pojistky jsem taky prosel komplet (pro jistotu s merakem, jelikoz clovek snadno prehledne)... Relatko slysim jak cvakne, kdyz jej sepne (a rozepne) a na konci zhavice proti kostre namerim tak cca 11V, coz kdyz uvazim stav baterky (meril jsem jeste pred dobijenim) + spotrebu zhavicu, tak je OK...

Zhavicky jsem daval od Bosche 0 250 201 027 (je to tak 2-3 tydny), mam dojem, ze ty predtim tam byly stejne (auto je koupeno letos v kvetnu)..

Sam jsem do aut trochu lama a nechci tu nikoho shazovat, ale troufam si rict, ze zhaveni je na 100% v pohode.

V tuto chvili je spise mou prioritou to, abych to do patku nejak natocil a mohl s tim zajet k nekomu, co se v tom vyzna lip nez ja... chtel bych zkusit ten spray, zda pomuze, ale rad bych mel trosku jistotu, ze to fouknu do spravne "diry".. - viz zacatek threadu...

Jinak kazdopadne dik za snahu, jsem moc rad, ze mam nejaky feedback!
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Slid píše:když ti to netočí za studena to bude snad žhavičkama ne?


Blbě jsem to přečetl a měl jsem zato, že popisuje opačné symptomy. Chyba na mé straně - omlouvám se.
chechto
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: ned 26.10.2008 00:00
Bydliště: Praha

#9 Příspěvek od chechto »

Blbě jsem to přečetl a měl jsem zato, že popisuje opačné symptomy. Chyba na mé straně - omlouvám se.


v pohode..
dell
Registrovaný
Příspěvky: 368
Registrován: ned 02.04.2006 00:00
Bydliště: Stříbro

#10 Příspěvek od dell »

Také mě to špatně chytalo na tds a měl jsem jednu svíčku špatnou ale hlavně bylo špatné podávací čerpadlo co je v nádrži. Něke jsem tady popisoval jeho opravu která se povedla a do dnes funguje. Nepsal jsi jestli jsi na té svíčce na kterou jsi se nedostal proměřil alespoň že je dobrá. Zkus nejen naměřít na ní napětí také ji změřit ohmetrem. Osobně nebazíruju na tom jestli má správné ohmy ale měřím pouze zda není přerušená.
Slid
Registrovaný
Příspěvky: 4511
Registrován: pát 05.11.2004 01:00

#11 Příspěvek od Slid »

no já právě zažil něco podobného u známého, měl žhavičky od Championu, také vše ok atd po měsíci začalo to blbě žhavit, pak jedem člověk co dělá BMW řekl, že nic než Beru ať tam nedává a ušetří si problémy, dal je tam a byl klid, já osobně dávám také jen Beru

Ale neříkám, že tím to je, jen prostě pokud máš žhavení ve 100% stavu a tu pojistku žhavení velkou OK, tak pak už to musí být jen v palivové soustavě.
chechto
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: ned 26.10.2008 00:00
Bydliště: Praha

#12 Příspěvek od chechto »

Hmm, tak dnes se mi to konecne podarilo po ruznych laborovanich nastartovat... "udilo" to ale tak 20 minut, nez se trochu sklidnil, asi pri tech pokusech se tam dostalo bordelu az az...

Posledne jsem laboroval s egv-ckem - takovy hajzlik, co primychava vyfuk do sani...

Jak ma presne fungovat ten ovladaci ventilek k nemu?
Co jsem cetl na netu, tak to "pousti" vakuum do egvcka na zaklade toho, jak si ridici jednotka usmysli, ze to ma primychavat ... nicmene zkousel jsem to profoukavat z obou stran - ze strany vakua je to v klidu zavreno, ze strany egv to naopak profouknu, resp. vzduch utece nekudma bokem ... je to normalni stav, nebo je na tom ventilku neco spatne? Mne prijde, ze pokud je uzavren, tak by to nemelo jit profouknout ze zadne strany....
Odpovědět