Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW a koroze
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř 25.06.2008 00:00
- Bydliště: Sumperk
Tak jsem ve velmi kratkem case videl zase rezate BMW e46.me prekrasne vykvetly blatniky,ted blbej podbeh totiz odrel nater az na kov a prorezatelo to zkrz,navenek se to prezentovalo jen malymi pupinky na laku,ale pod nimi byla dirka,ostatni mam v poradku naprosto netknute.Ten kluk co ma to druhe rezate,ma to same co ja i s rokem vyroby a motorizaci,tomu zas kvetou pate dvere a pomalu jsem videl postupujici lisku na blatnicich zevnitr.Jako druhe auto mam seata cordobu,ta je uplne stejneho roku jako BMW,blatniky a prahy otukane od kAMminku a nehnije.Treba muj predchozi vuz Ford Escort hnil po 3 letech i uprostred strechy,bez zjevneho poskozeni.Ze by tady nejakou roli hrala kvalita materialu?Jak jste na tom vy ostatni?Schvalne se mrknete...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Ja mam r.v. 95 auto působí velmi zachovale je z němec nicméně koroze je
Na jaře budu měnit zadní lemy + prahy. Lemy jsou chyceny na jedné straně nad nárazníkem na druhé pak nejvíc v místě napojení na práh. Prahy bohužel na jedné straně reznou kolem dírek pro plast. prahy a na straně druhé byl ťukanec zespodu, napraskla barva a už to jelo... Rezavá místa jsem vybrousil a ošetřil ale jsou už moc čili výměna... Jako hlavní důvod považuji nedostatečnou prevenci. Neříkám že by majitel byl lempl - podběhy byli vytstříkané ale jak už jsem tu kdysi k tématu ochrany podvozku psal co si člověk neudělá sám pořádně to nemá...
K tomu třeba ještě nedostatečné vymytí soli v zimě a jede to... 



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř 25.06.2008 00:00
- Bydliště: Sumperk
kilometrama to neni a o bourani?Jak jsem jiz napsal.nerezne to z vrchu ale ze spodu,tam kde to odrel ten podbehovy plast,proste to je napicu vymyslene,plast se opira primo o blatnik a dre ho.Jinak o nekorozi aut se zinkem???Taky divny,ten escort byl posledni rok vyroby a zinek mel,jednostrany ale mel a hnilo to stejne.Jinak ten druhej rezatej mel nalitano 150tis,jesteli se vam to zda hodne??Mozna tak u Filcky
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ad pozink - spousta automobilek ho na střechu nepoužívá, stejně jako na blatníky a další části, často se zinkuje pouze skelet, někdy i vyjma střechy, jak jsem už jednou napsal.
U auta s najetými 400t km se opravdu není příliš čemu divit. Mimochodem, za ty peníze, co jsi to koupil, ti to může být srdečně jedno.
U auta s najetými 400t km se opravdu není příliš čemu divit. Mimochodem, za ty peníze, co jsi to koupil, ti to může být srdečně jedno.
Já jsem teď na autě vyhodil přední podběhy s tím, že vše pořádně vypucuju a natřu bodyčkem a celkem jsem se divil, že nikde ani známka koroze, což je na 13 let starý auto slušný. Uvidíme jak to bude vypadat na zadku. Na youtubku je video jak se e46 dělá a tam zinkovali celou kastli, takže nevím, spíš to vypadá na tu bouračku, jak už tady někdo psal.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř 25.06.2008 00:00
- Bydliště: Sumperk
jj,ja to vyresil elegantne.koupil jsem nove blatniky,nastrikal je a zespodu jsem striknul dve vrstvy body.No a mam to v poradku,puvodne jsem chtel strikat i prahy,ale po sundani plastu jsem zjistil,ze to neni treba,vypadalo to jak nove.Jenze pak ty blatniky jen zarily,musel jsem si pujcit lestitko a takovou zvlastni pastu.No za 4 hodiny svitilo auto cele,lak je totiz vsude velmi zachovaly,potreboval jen vycistit.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř 25.06.2008 00:00
- Bydliště: Sumperk
Měl jsem Audi Coupe, které bylo 17 let staré, nikdy nebylo bourané, jezdilo celoročně a nikde nebyl ani náznak rzi (samozřejmě na podvozku se nějaká rez našla). Teď mám druhým rokem E46 sedana r.v.2001 a nenechám ani ošetřovat dutiny a podvozek - pokuď začne reznout tak půjde z domu. Můj názor je, že jestli auto nebylo někde opravované, tak nesmí začít reznout.
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
martilulin píše:No a ted vsichni kecejte o bouranem aute nebo o pretocenem tachaku.Tohle je evidentne ohnite zevnitr a z boku.Takze bud odflaknuta antikorozni ochrana nebo nekvalitni material.Bohuzel se z BMW zacina stavat znacka pro kazdeho
Po sundání lišty víka kufru na mojí E36 r.v. 96 to takhle rozhodně nevypadá

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř 25.06.2008 00:00
- Bydliště: Sumperk
Tak abych to uvedl trochu na pravou miru... 36ky se zacali zinkovat 1/97.. 46ky vsechny cele uz od zacatku... Pokud koupite origo nahradni dily na 36ku tak uz jsou vsechny zinkovane takze jednou vymenite a mate pokoj.. Ja mam 8/96 cili jeste nezinkovanou a nikde to nerezne.. U tech nezinkovanych je to samozrejme taky o pristupu k autu kus od kusu jako u vseho.. proste nic neni perfektni.. A pokud je zinkovane auto bourane a nesikovne opravene rezne i to, protoze se porusi struktura.. Vyjimka potvrzuje pravidlo a jak tu byla fotka toho kufru 46ky muze se to stat.. (mohlo tam cely roky treba nesikovne nepatrne zatykat jenom kapicky) Stavaji se divnejsi veci, ale takovou najdete tezko 1 ze 100.. Od myho strejce jsem slysel pribeh jak to fungovalo driv ve fabrice v Mlade Boleslavi.. Sichta byla do 16:00, takze ve 4 odpoledne foukli konec smeny a slo se domu a auta, ktera zustala viset v patek takhle nahore zavesena nedodelana pripravena na lak tam visela do pondeli do rana.. A samozrejme to osetreni uz bylo castecne v ******. Proto se driv rikavalo kdyz to nekomu rezlo, ze ma patecni kousek...
To samozrejme nechci nijak srovnavat, to jsou doby davno zapomenute, ale jen tak pro zajimavost, jsem si na to vzpomnel... 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř 25.06.2008 00:00
- Bydliště: Sumperk
Jeste takova perlicka o koncernu VW.Mam jeste Seata Cordobu 2002,spanele vyrabeji jen kastli a je to znat,hned po koupi jsem ji musel rozebrat a vytlumit-hrooooznej traktor.No dnes ma najeto 130tis,pri pohledu do zrcatka na dalnici jsem si vsiml oblaku koure,po ubrani plynu kour zmizel,po seslapnuti zacal nanovo,napadlo me neco se vstrikovanim.....Pak najednou proklouzla spojka,rikam jeste dobry odesla jen spojka i kdyz ve 130tis???Po rozebrani spojky jsem si vsiml diry v prevodovce,nachcal olej do spojky a bylo vymalovano,po par dotazech v servise mi bylo receno,ze je to normalni,ze jsem tenhle mesic uz treti,predemnou tam byla Fabie a Golf,rozskocil se jim diferencial,me se jen prodrel bok.Takze super,pry jsou dimenzovane na nizssi tocivy moment,prevodovky na vrakacich stoji kolem 5tis,bohuzel ne tento typ,jelikoz je kazovej date za nej 12tis.To uz me nasralo cpat tolik penez do Seata,no sehnal jsem za 2tis prevodovku na diesel,taky seat ale starsi,po docela krkolomne predelavce,jede jak ma ale ja mam ponauceni-VW never ever.Ale nerezati....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř 25.06.2008 00:00
- Bydliště: Sumperk
Jo a co jsem jeste videl odesle na par BMW byly ty dorazy ve dverich-oznacene jako brzda dveri,proste lup a mam je na obou stranach nemocne,kolega ma to same jen o dva roky starsi a taky jeden po smrti.Jinak co tak vidim kolem sebe
1. turba papalala od 170 do 200 tis
2.vstriky-Common rail-alespon 1 odejde mezi 150tis do 210tis
3.spojka 190-240tis
S ostatnim jsem diky bohu nemel co docineni.
1. turba papalala od 170 do 200 tis
2.vstriky-Common rail-alespon 1 odejde mezi 150tis do 210tis
3.spojka 190-240tis
S ostatnim jsem diky bohu nemel co docineni.