Chci se jen zeptat jestly ma cenu menit motor. Da sehnat za rozumnou cenu nejaky kterej ma najeto neco prez 100t km? ISko ma najeto nejakejch 235t km. A o vikendu jsem jen preventivne kontroloval olej. A po zdeseni jsem zjistil ze na merce neni ani kapka. Najel jsem nejakejch 4000km. Takze papa asi hezky. Kontrolka mazani se ale nerozsvitila. Fleku pod autem jsem si nevsiml. Nikdy jsem to teda nezkouzmal. Asi 2x jsem chytyl vanou o asfalt(posrani silnicary delaj diry jako svine :tutuk: ) Kolega v praci mi rikal ze mu taky e36 zrala olej ze to nechal opravit. Ale pocitam ze to bude draha oprava. V cem ta oprava spociva nevim. Tak jestly by jste mel nekdo nejakou radu. Dik. Nerad bych se zbavoval bawacky. Je to peknej kousek.
At nezakladam dalsi tema:
Jeste jedna vec. Koupil jsem si loketku. Pri montazi mi moc neslo do hlavy jaktoze stredovej tunel nedoseda na polstrovani vzadu pod popelnikem.
Je tam asi tak 1 - 1,5 cm fuka. Tak jestly neni rozdilnej stredovej tunel na kupecko a sedana.
Moje ISo má nalítáno 235 tisíc. Ale je po starším pánovi a já ji taky moc nehoním. Jezdím většinou město a sežere mi litr oleje 5W-40 na 5 tis Km. Tahle spotřeba je ještě naprosto v normě. Maximum (limit) pro ISo je dle mechanika v BMW 0,7 litru/ 1000 Km. Takže pokud ten motor v pohodě jezdí a tahá dobře, benzínu bere jak by měl brát, tak to neřeš a akorát si hlídej hladinu.
Menit motor ?? Naco ?? Daj to pozriet niekom nech ti pomeni tesnenia a kruzky a nic papat nebude. + diagnostika, skontrolvat kompresiu, pozri ci sviecky nemas od oleja, a auto ti pojde jak nove..
Mne iSO zozere asi 1 liter na 10.000km pouzivam 0W-40
motor sezenes od 7 do 20k, tak si muzes zkusit spocitat jestli se vyplati koupit motor nebo opravit nynejsi, ale jestli jsi jezdil bez oleje, tak to bude asi motor pomalu KO a nejen v tlacich valcu
ale je to divny, ja mam najeto 290tisic a motor ma tlaky 12 12 12,5 13 a tece jen na guferu kliky zepredu (tak litr a pul do vymeny oleje)
Já mám najeto 232000km a taky mě to žere cca 1L oleje na 5000km a používám 5W50 motor táhne uplně v pohodě jenom pri určitých otáčkách se ozívá z motoru takový šustění a to nevím coje ..cca pro 2500-2900 ot.
Tak prez vikend jsem doplnil olej a veslo se tam 2,5 litru. Coz je dost.
Dneska jsem to byl projet a nezda se mi ze by byl motor KO. jede uplne stejne akorat pribyly nejaky nehezke zvuky . Jinak vse ok
sorry, mam problem...
mam bmw 318is 103kw 145000Km r.v.95 rok,na volnobeh se u motoru oziva uchazivy zvuk (pss psss),byl jsem ted na diagnostice a na 3 valci 0 tlak..zajimalo by me,jestli je to lespi opravit nebo radeji sehnat jinej motor..cca kolik byto stalo a co by bylo potreba za soucastky,abych to udelal doma v dilne s mechanikem... jinak tlaky mam kolem na zbylejch valcich cca 10.
lukaczenko píše:sorry, mam problem... mam bmw 318is 103kw 145000Km r.v.95 rok,na volnobeh se u motoru oziva uchazivy zvuk (pss psss),byl jsem ted na diagnostice a na 3 valci 0 tlak..zajimalo by me,jestli je to lespi opravit nebo radeji sehnat jinej motor..cca kolik byto stalo a co by bylo potreba za soucastky,abych to udelal doma v dilne s mechanikem... jinak tlaky mam kolem na zbylejch valcich cca 10.
Záleží jestli ten válec nemá tlaky kvůli podpálenýmu ventilu nebo prasklýmu kroužku (propálenej, uštíplej píst). Opravit hlavu je rozhodně jednodušší.
lukaczenko píše:sorry, mam problem... mam bmw 318is 103kw 145000Km r.v.95 rok,na volnobeh se u motoru oziva uchazivy zvuk (pss psss),byl jsem ted na diagnostice a na 3 valci 0 tlak..zajimalo by me,jestli je to lespi opravit nebo radeji sehnat jinej motor..cca kolik byto stalo a co by bylo potreba za soucastky,abych to udelal doma v dilne s mechanikem... jinak tlaky mam kolem na zbylejch valcich cca 10.
to je jasny, ale existujou stary kousky co ty tlaky maj a kdyz by to uz gouckoval tak to spravit tak kvalitne aby to ty tlaky zase melo, tak to by bylo zupa ne
pokud vezmu v uvahu podpalenej ventil,kolik by stala cca oprava..kdyz jsem byl s tim na diagnostice ,tak ti mechanici rikali cca 10K a vice..je to moc nebo malo??
atimen píše:Já mám najeto 232000km a taky mě to žere cca 1L oleje na 5000km a používám 5W50 motor táhne uplně v pohodě jenom pri určitých otáčkách se ozívá z motoru takový šustění a to nevím coje ..cca pro 2500-2900 ot.
vydřený napínáky řetězu
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
w3na píše:At nezakladam dalsi tema: Jeste jedna vec. Koupil jsem si loketku. Pri montazi mi moc neslo do hlavy jaktoze stredovej tunel nedoseda na polstrovani vzadu pod popelnikem. Je tam asi tak 1 - 1,5 cm fuka. Tak jestly neni rozdilnej stredovej tunel na kupecko a sedana.
w3na píše:At nezakladam dalsi tema: Jeste jedna vec. Koupil jsem si loketku. Pri montazi mi moc neslo do hlavy jaktoze stredovej tunel nedoseda na polstrovani vzadu pod popelnikem. Je tam asi tak 1 - 1,5 cm fuka. Tak jestly neni rozdilnej stredovej tunel na kupecko a sedana.
A na tohle mate nekdo radu???
normalne je trosku vejs, ale vetsinou zarovno s kobercem, pokud to mas moc vejs, tak je to divny, na sedana,coupe a touring se delaj ty tunely stejny, jen na kompakta se lisi ten kolem rucky
atimen píše:Já mám najeto 232000km a taky mě to žere cca 1L oleje na 5000km a používám 5W50 motor táhne uplně v pohodě jenom pri určitých otáčkách se ozívá z motoru takový šustění a to nevím coje ..cca pro 2500-2900 ot.
vydřený napínáky řetězu
aha číslo dílu popř orientční cena ? nemůžu to najít
w3na píše:At nezakladam dalsi tema: Jeste jedna vec. Koupil jsem si loketku. Pri montazi mi moc neslo do hlavy jaktoze stredovej tunel nedoseda na polstrovani vzadu pod popelnikem. Je tam asi tak 1 - 1,5 cm fuka. Tak jestly neni rozdilnej stredovej tunel na kupecko a sedana.
A na tohle mate nekdo radu???
normalne je trosku vejs, ale vetsinou zarovno s kobercem, pokud to mas moc vejs, tak je to divny, na sedana,coupe a touring se delaj ty tunely stejny, jen na kompakta se lisi ten kolem rucky
Tak to ja nejak nevim, spise takhle ani ne ze by tunel nedosedal, ale co vim urcite ze ten drzak operky je vyzsi nez tunel. Tunel nejde dat niz narazi na osu operky.