1. Vse je bezva - tohle je vzdy od studeneho nastartovani po ohrati a jeste chvili potom; nasledne tento "normalni" stav nastava dost zridka
2. Do 3tis. ot. se motor chova jakoby pridusene, nad 3,5tis. uz jede jak ma. Auto ma vyssi spotrebu, ale jinak to jde, jen musim vic podrazovat
3. Nejhorsi stav, kdy nekdy po vyrazeni neutralu motor chcipne, chova se obecne dost pridusene (Na V. to pri 80 temer nezrychluje). Ve vyssich otackach to trochu jede, ale rozhodne to nema ani 150 koni. V tehle fazi taky casto musim pro nastartovani nechat dlouho tocit starter.
Muze zde byt souvislost s nejakym teplotnim cidlem? Minulou zimu se auto nechtelo ohrivat, ted to je OK, ale pro zmenu musim zapinat klimu, aby v kabine nebylo vedro. Nastavim treba 22 a za chvili musim skoro stahovat okynka...
Nejhorsi je, ze v chovani auta neni zadna pravidelnost krome te, ze za studena je vse OK. Jakmile je zahrato, je to vzdy pred nastartovanim chvilka napeti, jak se zrovna autu bude chtit jet.
Svicky jsou nove, vaha to asi nebude? Znamy rikal ze jeste zkusi vycistit skrtici klapku, palivovy filtr... ale ja si myslim ze tam spis bude nejaka prkotina. Na diagnostice to bylo minuly rok v autorizovanem servisu, kdy udajne bylo vse OK. Ale tem uz neverim ani vrtuli ve znaku. Od te doby diagnostika nebyla, mam slibeno, ze se na auto mrkne nekdo kdo ma zkusenosti s bmw motory.. Ale nevim kdy.
Stve me i to, ze jak to blbe jede, musim byt dyl na plynu, takze vcera jsem jezdil po Praze za 17,5l (Vinohrady - Zizkov - Vrsovice), potom jsem najel 180km mimo Prahu a "kleslo" to na 13,8, coz je samozrejme absurdni. Normalnich je 11 pri svizne jizde.
Diky moc za nejake postrehy...
Michal

a vpravo Killca 