Zdravim,
chtel bych se zeptat nekoho zkusenyho, co vsechno by bylo potreba v pripade, ze bych se rozhodnul vymenit motor M50B20 bezvanos na svoji E36 za M52B28 s vanosem. Jestli by se to vubec vyplatilo a zhruba jaky naklady bych mel zhruba cekat.
Diky moc
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Výměna motoru M50B20 za M52B28
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Chceš-li to udělat poctivě, tak budeš potřebovat nejen motor a motorovou elektriku s řídící jednotkou a MAFem, ale i komplet výfuk, převodovku, diferák, přední brzdy, chladič, ... Vlastně celý "spodek" auta.
Vyplatí se to co už ti tu radili, prodat 320 a koupit 328. Vyjde to levněnji a je to rychlejší a bezbolestné.
Vyplatí se to co už ti tu radili, prodat 320 a koupit 328. Vyjde to levněnji a je to rychlejší a bezbolestné.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
CZAirwolf píše:A v pripade dvouapulitra vanosu za 2.8 ?
Tam staci prehodit spojku za 240mm prumer a motor. Zbytek by mel pasovat, jenom ti u 2,8 nebude fungovat ASC.
U 2litra je problem, ze ma slaby brzdy vzadu a malej diferak. Ale opet se to da, otazkou je, jestli to ma cenu dat za motor 20k a 10k za prestavbu plus dalsi penize.