Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
ucpany kat
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
nemam to primo podlozeny, ale kdyz vykuchas kat, tak ti to pri nizskych otackach bude tahnout min a ve vysokych vic nez ted, proto se mysim davaj rezonatory, protoze v tech nizskych je potreba trochu odporu z vyfukoveho vedeni, aby to tahlo, a pak ve vejskach uz to ven lita jedna dve, to samy je kdyz mas 2takta motorku, tak jsou tam mechanicke a ted uz i digitalni privery, ktery ti podle tlaku spalin zmensujou a zvetsujou otvor vyfuku aby to vubec jelo kdyz se chces rozjet, ale jak rikam, tohle nevim jiste
jinak podle etk ma 320 jen jednu lambdu, pokud ale mas dve pred katem, tak jim je to jedno a pokud mas jednu pred a jednu za, tak ti budou budiky indikovat CHECK ENGINE a na diagnostice te to bude informovat o odpalenym katu, protoze uz spaliny nebuou taky cisty jako byly s dobrym katem, jinak se nic nedeje
jinak podle etk ma 320 jen jednu lambdu, pokud ale mas dve pred katem, tak jim je to jedno a pokud mas jednu pred a jednu za, tak ti budou budiky indikovat CHECK ENGINE a na diagnostice te to bude informovat o odpalenym katu, protoze uz spaliny nebuou taky cisty jako byly s dobrym katem, jinak se nic nedeje
vlevo je matal
a vpravo Killca 


- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
když se mi vysypal na mém autě tak jsem ho vybouchal abych mohl dočasně jezdit ...výsledek je plechový zvuk ... výkon v podstatě stejný, ale spotřeba výrazně vyšší ..cca o 2litry





Killca:
E36 320i ma stoprocentně dvě lambdy a obě jsou před katem, pro 3 valce jedna. Mam to rozdělany a čumim na to.
Huska:
S tou spotřebou si mně nepotěšil
Než se to podělalo tak jsem dokazal jezdit za 8,5l. Pan Pařizek z Moravan řikal žeby se nic nemělo změnit a že takovych aut s vykuchanym katem jezdi mraky. Ale pravda je že se vyšši spotřebou nikdo nebude chlubit.
Davat novy kat bude asi pěkně drahy špas. Mně nabizeli nějaky universal za 2.5tis. jenže to asi bude nějaky šmejd tak jsem to odmitl
E36 320i ma stoprocentně dvě lambdy a obě jsou před katem, pro 3 valce jedna. Mam to rozdělany a čumim na to.
Huska:
S tou spotřebou si mně nepotěšil

Davat novy kat bude asi pěkně drahy špas. Mně nabizeli nějaky universal za 2.5tis. jenže to asi bude nějaky šmejd tak jsem to odmitl
mám taky e36 320i coupe a podle ETK je tam opravdu jen jedna lambda
viz:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10
taky totiž hodlám řešit katalyzátor a přemýšlel jsem o tomto http://www.streetpro.cz/aktuality/detai ... _zprava=99
otázka je jak bude složitá zástavba, zda stačí vyndat ten původní a navařit tento nebo se bude muset něco upravovat.
viz:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10
taky totiž hodlám řešit katalyzátor a přemýšlel jsem o tomto http://www.streetpro.cz/aktuality/detai ... _zprava=99
otázka je jak bude složitá zástavba, zda stačí vyndat ten původní a navařit tento nebo se bude muset něco upravovat.
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
Motor M50 má jednu motor M52 má dvě lambdy... rozhodně doporučuji sehnat nový (nebo dobrý jetý) z 320-323i jsou stejné a nanějaké rezonátory apod se vysrat





- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
já nepsal nový originál (ikdyž by byl nejlepší) .. myslím že funkci splní i správně zvolený neoriginální díl.. jde aby měl správnou průchodnost. Jinak sehnat dobrý kat se dá (na vrakáčích mívají z havárek v dobrém stavu)4l4 píše:Huska: no mě se nechce dávat skoro 20k za novej katalyzátor a jetej pro mě postrádá smysl když se může zase kdykoliv vys... Proto jsem myslel, že bych použil ten ze streetpro.cz




No, včera jsem volal do prodejny nahr. dilu tady v Blansku a tam mi řekly že středni dil vyfuku včetně katu a rezonatora na E36 320i přijde na cca 7tis., a po slevach co u nich mam 5,5tis., takžě to je veselejši. Samozřejmě že to neni original dil ale nejaka replika. Tak to asi vemu ale až budu měnit spojku pač ten vykuchany vyfuk už je na autě a až budu měnit spojku (jakmile na ni našetřim
) tak se stejně bude muset zase sundavat vyfuk a kardan. Zatim budu jezdit tak a zrovna si ověrim jak to je s tou spotřebou bez katalizotora

4l4:
Nevim ale na tom asi nezaleži, to muže byt nějaky "blyngblangblong" a stejně ti to nic neřekne. Zavolam tam a zeptam se, ted maji přestavku, pak to sem hodim.
Ale jinak novy poznatek k uvodnimu tematu:
Po vykuchani katu auto zas jede jak vitr ale bohužel zustal ten prvotni problem - když na to šlapnu, např. při předjižděni nebo tak, tak to někdy cukne, ale dost citelně, jako by na setinu vteřiny uplně zhasl motor. Pak to saz jede ale jako by to strati pětinu vykonu. Diagnostika žadnou chybu nehlasi.
TAK CO TO K..VA MUŽE BYT???!!!
Nevim ale na tom asi nezaleži, to muže byt nějaky "blyngblangblong" a stejně ti to nic neřekne. Zavolam tam a zeptam se, ted maji přestavku, pak to sem hodim.
Ale jinak novy poznatek k uvodnimu tematu:
Po vykuchani katu auto zas jede jak vitr ale bohužel zustal ten prvotni problem - když na to šlapnu, např. při předjižděni nebo tak, tak to někdy cukne, ale dost citelně, jako by na setinu vteřiny uplně zhasl motor. Pak to saz jede ale jako by to strati pětinu vykonu. Diagnostika žadnou chybu nehlasi.
TAK CO TO K..VA MUŽE BYT???!!!