Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

cukani 318is

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
cr4sh
Registrovaný
Příspěvky: 71
Registrován: pon 18.06.2007 00:00
Klubové ID: 1130
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od cr4sh »

Zdravim vim ze se tady resi neco podobneho ale muj problem je trosku jiny... v nizkych otackach do 2000 dyz pustim rychle nohu s plynu a necham auto jet zacne strasne cukat, spis takovy houpani,, nebo z kopce dyz dam rychlost a pustim to prez motor tak to skube,, cim vetsi prevod tim vice, na 5 to necuka skoro vubec,,,, asi neco mechanickyho ?? nesetkal se stim uz nekdo? nevim kde zacit, diky
cr4sh
Registrovaný
Příspěvky: 71
Registrován: pon 18.06.2007 00:00
Klubové ID: 1130
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od cr4sh »

:idea:
Sonic
Registrovaný
Příspěvky: 39
Registrován: sob 20.09.2008 00:00

#3 Příspěvek od Sonic »

Podíval bych se na svíčky, potom vsřikovače( dobrý je nalejt čistič do benzinu a nebo vyndat a do ultrazvuku. A potom tlak na liště popřípadě čidlo na tlak lišty respektive ventil.
cr4sh
Registrovaný
Příspěvky: 71
Registrován: pon 18.06.2007 00:00
Klubové ID: 1130
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od cr4sh »

Sonic píše:Podíval bych se na svíčky, potom vsřikovače( dobrý je nalejt čistič do benzinu a nebo vyndat a do ultrazvuku. A potom tlak na liště popřípadě čidlo na tlak lišty respektive ventil.
cos myslel tim cistic? naky aditiva? :)
Author
Registrovaný
Příspěvky: 314
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Klatovy
Klubové ID: 3294
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Author »

no taky by to mohl dělat zasranej volnoběžnej ventil, nemá to třeba delší doběh z vyšších otáčkek? třeba kolem těch 1500? ty svíčky a vstřiky nevim no, pokud to dělá z kopce bez plynu tak dodávka paliva je odpojená, ten volnoběžák by to ale asi dělal přinižších otáček, jak to ten motůrek nemůže utáhnout tak se ventil otevírá a zavírá skokově a pak to takhle cuká při přechodek z nebo do volnoběhu...
cr4sh
Registrovaný
Příspěvky: 71
Registrován: pon 18.06.2007 00:00
Klubové ID: 1130
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od cr4sh »

Author píše:no taky by to mohl dělat zasranej volnoběžnej ventil, nemá to třeba delší doběh z vyšších otáčkek? třeba kolem těch 1500? ty svíčky a vstřiky nevim no, pokud to dělá z kopce bez plynu tak dodávka paliva je odpojená, ten volnoběžák by to ale asi dělal přinižších otáček, jak to ten motůrek nemůže utáhnout tak se ventil otevírá a zavírá skokově a pak to takhle cuká při přechodek z nebo do volnoběhu...
regulator volnobeznejch otacek to urco neni, ten je menenej, svivky sou meneny, lambda je menena :)
Koto
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: čtv 05.07.2007 00:00

#7 Příspěvek od Koto »

A co setrvačník?
_peper
Registrovaný
Příspěvky: 2830
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Rokycany
Klubové ID: 1129
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od _peper »

Koukni se na gumovy trubky od sání. Teď jsme ten problém řešil, gumový koleno bylo naprasklý a nedalo se s autem normálně rozjet.
Odpovědět