Dobry den.
Mam takovy "maly" problem s chlazenim.
Vec se ma tak,ze cca 3 mesice zpet jsem zjistil,ze mi mizi z pod auta chladici kapalina,tak jsem dolil cca 0,5dest.vody a kontroloval po dobu asi 3tydnu a nezmizlo snad nic,tak jsem to dale neresil.
Vcera jsme jeli s pritelkyni na nakup do Brna s tim,ze jsme meli jeste nejake behani po meste.Vracime se a vyjizdim z Brna a najednou jsem si vsimnul,ze mi rucicka leti k cervenemu poli ,tak jsem na nejblizsim miste zastavil a pomalu zacal otevirat vicko na exp.nadobce,ktere je umïsteno na chladici,z nadobky kdyz jsem pomalu povoloval zatku se hrnulo opravdu hodne pary a voda varila,po nejake dobe jsem povolil uplne a zkontroloval mnozstvi chladici kapaliny,ktere tam bylo dost.
Nechal jsem auto trochu zchladnout a vyrazil dal s tim,ze se treba kousl termostat,po cca 10km dlouhe ceste,kdy teplota na budiku litala mezi prostredni a cervenou ryskou najednou vylitla do cerveneho,tak jsem zastavil hned jak to slo s tim,ze jsem se sel jeste podivat pri bezicim motoru zda bezi vrtule na viskospojce a nebezela,tak jsem myslel ze je viska v prd**li.Tak jsem jeste zkoukl chla.kapalinu a videl jsem,ze ji ubylo,zacal jsem tedy opatrne pomalu prilivat vodu,nalil jsem cca 1,5litru a hladina stale ve stejne vysce az teprve potom cca 1,7l se zacala hladina zvedat.
Potom uz auto drzelo teplotu tak jak ma a viska se tocila.Dnes jsem to jel projet,teplota presne uprostred,jen jsem videl ze pod autem,kdyz stojim zustavaji male kaluze.Jeste jsem potreboval po meste zaridit nejake veci a teplota byla porad uprostred az najednou jsem si vsiml,ze teplota se zveda zase k cervenemu poli,tak jsem zastavil a zase jsem dolil cca 1litr.
¨
Jedna se o E36 320i r.v.95 s opravovanym chladicem,ktery asi zase netesni.
Jedna se mi o to,jestli vyresi tento problem vymena chladice,nebo je i tesneni pod hlavou?Jde mi predevsim o to,kdyz unikne chl.kapalina,tak ze potom mi to vari v exp. nadobce.
Diky vsem ,kteri se pokusi poradit.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Nechladim,pomooc.
No mne pripada,ze chladici system jako takovy funguje,viska bezi,termostat otevira maly velky okruh,kdyz je tam jeste dost vody,tak teplota drzi presne uprostred,jen to v nadobce po nejake dobe vari.
Hlavne me zajimalo,jestli netesnost v chladici popr. expanzce muze zpusobovat to vareni?
Na chladici,kde byl opravövany se ve stejnem miste objevila trhlina,takze netesnost vim,kde je.
Hlavne me zajimalo,jestli netesnost v chladici popr. expanzce muze zpusobovat to vareni?
Na chladici,kde byl opravövany se ve stejnem miste objevila trhlina,takze netesnost vim,kde je.
-
xSAFA
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
Tos když ti teče chladič tak proč ho nenecháš opravit nebo nekoupíš novej? Je to otázka 3 tisíc
Je jasný že když máš v okruhu málo vody že se přehřeje a začne vařit. A rovnou bych vyměnil aji termostat.
Nebo je možnost že máš ještě v háji vodní pumpu to by znamenalo že voda necirkuluje a začne taky vřít a utíkat skrz víčko expanzky.
Zkus vyměnit ten chladič a uvidíš. Pokud by to dělalo dále tak bych šel po vodní pumpě
Nebo je možnost že máš ještě v háji vodní pumpu to by znamenalo že voda necirkuluje a začne taky vřít a utíkat skrz víčko expanzky.
Zkus vyměnit ten chladič a uvidíš. Pokud by to dělalo dále tak bych šel po vodní pumpě
-
FiliposII
- Registrovaný
- Příspěvky: 378
- Registrován: úte 31.07.2007 00:00
- Bydliště: Slovácko
- Klubové ID: 1332
- Kontaktovat uživatele:
Tak to chovani ze kdyz jedes po meste ( = motor ma nizke otacky ) tak to po chvilce zacne varit (rucicka velice rychlo pojede do cerveneho), ale pokud to vytocis k 5000 tak by mela teplota spadnut zpet dule. Pokud ti to tak dela tak je to tim ze mas vzduch v chladicim systemu a on jak sa dostane do cerpadla tak jede na prazdno a voda necirkuluje (nebo cirkuluje enom malo) a tak to zacne varit. Ja sem mel tento problem pri praskle hlave, ale to asi nebude tvuj problem tobe sa tam asi dostava vzduch pres diru v chladici
