Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Mechanizmus stieracov - BMW 318 TDS
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 524
- Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
- Bydliště: Petřvald u Karviné
nedavno jsem to menil...je to celkem dost ojeb...trosku podrene ruce apod...
urvala se mi ta vystuha toho mechanizmu a sterace uz si delaly co se jim zachtelo, az se nakonec skrizily..
je nutne sundat raminka, potom to oplastovani co je pod sklem (staci pouze u ridicove strane), sundas ty velke matice co drzi ten mechanizmus o karu (tusim M27), v motorovem prostrou jde ven to plechove celicko, ktere je pokryte tou odhlucnovaci penou, drzi na ctyrech sroubech a usazene je vespod v drazce, kdyz ho sundas uvidis krasne na topeni, predtim nez ho vyndas ven povol od nej ten svazek elektriky ktery pred nim vede od baterky smerem k pojistkove skrini a do interieru vozidla, ted uz vidis na mechanizmus steracu a zaroven prvni co vidis je ze ti ten mechanizmus ke kare drzi jeste jeho mala kovova vyztuha, tu povol na obou koncich a ten plisek vytahni ven, ted uz mechanizmus volne planda uvnitr kary, postupne se ho snaz vytahnout ven a v urcite fazi se ti bude dat povolit konektor co vede k motorku, pak uz to jde cele ven...pokud tento mechanizmus budes meni a koupis ojety bez motorku a budes si tam implantovat svuj motorek, nezapomen na to, ze je traba ten motorek vuci tem raminkum nastavit a vyladit do presne polohy, aby ti sterace jezdily jak maji...hodne stesti...je to takova celkem hnusna prace
urvala se mi ta vystuha toho mechanizmu a sterace uz si delaly co se jim zachtelo, az se nakonec skrizily..
je nutne sundat raminka, potom to oplastovani co je pod sklem (staci pouze u ridicove strane), sundas ty velke matice co drzi ten mechanizmus o karu (tusim M27), v motorovem prostrou jde ven to plechove celicko, ktere je pokryte tou odhlucnovaci penou, drzi na ctyrech sroubech a usazene je vespod v drazce, kdyz ho sundas uvidis krasne na topeni, predtim nez ho vyndas ven povol od nej ten svazek elektriky ktery pred nim vede od baterky smerem k pojistkove skrini a do interieru vozidla, ted uz vidis na mechanizmus steracu a zaroven prvni co vidis je ze ti ten mechanizmus ke kare drzi jeste jeho mala kovova vyztuha, tu povol na obou koncich a ten plisek vytahni ven, ted uz mechanizmus volne planda uvnitr kary, postupne se ho snaz vytahnout ven a v urcite fazi se ti bude dat povolit konektor co vede k motorku, pak uz to jde cele ven...pokud tento mechanizmus budes meni a koupis ojety bez motorku a budes si tam implantovat svuj motorek, nezapomen na to, ze je traba ten motorek vuci tem raminkum nastavit a vyladit do presne polohy, aby ti sterace jezdily jak maji...hodne stesti...je to takova celkem hnusna prace

No nafotil som to dnes - vyzera to nejako takto:
Hodilo by sa nieco kupit od ruky, myslim ten mechanizmus ako cely ....
FOTO1: Zlomeny drziak na spolujazdcovej strane:

FOTO2: Pristup k mechanizmu

Este jeden dotaz.
Nieje sa mozne k tomu mechanizmu dostat nejako bez vymontovavania topenia co popisoval hore "chrompacket" ? ...
Dik.
Hodilo by sa nieco kupit od ruky, myslim ten mechanizmus ako cely ....
FOTO1: Zlomeny drziak na spolujazdcovej strane:

FOTO2: Pristup k mechanizmu

Este jeden dotaz.
Nieje sa mozne k tomu mechanizmu dostat nejako bez vymontovavania topenia co popisoval hore "chrompacket" ? ...
Dik.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 524
- Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
- Bydliště: Petřvald u Karviné
podle tech dvou fotek nemuzu urcit presne jestli je to na 100% stejny mechanizmus, ktery jsem mel treba ja z benzinove verze, ale rekl bych ze jo...mrkni do ETK podle toho to urcite poznasjany píše:OK.
Mam moznost zohnat od ruky druhy mechanizmus ale z E36 318i.r.v. 92.
Neviete niekto pasuje to do 318tds ????
Dik....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 524
- Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
- Bydliště: Petřvald u Karviné
ten plast na ktery smeruje ta sipka v aute nemam, mam misto nej plastove sito na zachytavani hrubych necistot aby se nedostaly do topeni, jinak melo by to byt zacvaknute na ctyrech mistech tak to vyloupni, sundej to castecne tesneni (to kratke gumove okolo) pak uz je jen treba sundat ten kryt topeni..to je ten dekl na kterem je to gumove tesneni je na nem prichycena ta plastova liste ve ktere vedou elektricke kabely..ta lista s tema kabelama drzi na dvou sroubkach a jsou sroubovane zevnitr (smerem od kabiny) odsroubujes a povytahnes smerem k predni casti auta, takze ted uz ti zbyva jen ten zminovany dekl, ten drzi na 4 sroubech v krajnich oblastech deklu nahore i dole..nejsou poradne videt z duvodu tech svazku s elektrikou ale najdes je ....no povolis srouby vytahnes dekl a mas prostro pro to abys vytahl cely mechanizmus ven
