Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Odvzdušnění E36 za studena
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 695
- Registrován: ned 22.10.2006 00:00
- Bydliště: mlada boleslav
- Klubové ID: 1257
- Kontaktovat uživatele:
presne tak koukam ze konecne nekdo kdo dela obcas rukama a ne jen hubou a vi o cem mluvi teda piselibovka píše:Já teda nevím,ale odvzdušnění se provádí při vypnutém motoru.Povolíš odvzdušnovák na chladiči a leješ to tam dokut z něj nestříká voda.Pak teprve to natočíš zapneš topení a necháš to ohřát aby otevřel termostat.Pak bud doleješ nebo upustíš vodu a je to.
Tak jim to napis. Treba dostanes za odmenu lizatko.dsvatos píše:Tak je to blbej překlad, nebo blbě napsaný. Je to totiž totální konina
http://www.bentleypublishers.com/
EDIT: tak samozrejme pisou i o tom, ze jednou z fazi procesu je nastartovani motoru, jeho ohrati na provozni teplotu a pote vypnuti a vychladnuti.
Jenže pokud to tam naleješ tak jak jsem napsal víše tak se ten vzduch vytlačí sam.A zbytek vzduchu pak vybublá do expanzky když se motor nastartuje a ohřeje.Pak na ten odvzdušnovák nemusíš ani sáhnout pouze doleješ nebo upustíš vodu.Ale odvzdušnovat to nastartovaný je kravina.dsvatos píše:![]()
Vy jste teda srandisti. Tomu co vy nazýváte "odvzdušnění" se říká nalití kapaliny. A to se opravdu dá udělat zastudena. Vzduch se z okruhu ale dostane až zahřátím motoru na provozní teplotu a otevřením termostatu.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
- Kontaktovat uživatele:
Boha, tak to je snad jasný, že nebudu startovat auto s prázdným chladičem, že tam nejdřív naliju vodu a pak teprv nastartuju. A já taky nikde nenapsal že je potřeba šahat na odvdušňovací šroub. Ten je tam navíc, většina aut ho nemá. A sám teď píšeš, že zbytek vzduchu se z okruhu dostane až po zahřátí. A co já tady tvrdím celou dobu, co?libovka píše:Jenže pokud to tam naleješ tak jak jsem napsal víše tak se ten vzduch vytlačí sam.A zbytek vzduchu pak vybublá do expanzky když se motor nastartuje a ohřeje.Pak na ten odvzdušnovák nemusíš ani sáhnout pouze doleješ nebo upustíš vodu.Ale odvzdušnovat to nastartovaný je kravina.dsvatos píše:![]()
Vy jste teda srandisti. Tomu co vy nazýváte "odvzdušnění" se říká nalití kapaliny. A to se opravdu dá udělat zastudena. Vzduch se z okruhu ale dostane až zahřátím motoru na provozní teplotu a otevřením termostatu.

muj funkcni postup:
1.povolim odvzdusnovak na chladici, leju chladici kapalinu, z odvzdusnovaku uchazi vzduch je to i slyset v momente kdy je nadobka chladice plna a z odvzdus. tece voda ho zavru doleju po uzaver a zavru chladic
2. matocim motor jelikoz je studeny lehce zvysim otacky cca pul minuty a vypnu motor,otevru chladic doleju do plna a sednu do auta zapnu topeni na max, a projedu ho
mam nato tady u nas pekny kopec ,motor se ohreje a pomalu zacina lehce topit topeni, pak mu lehce nalozim do kopce, auto zacne topit a je hotovo jestlize teplota drzi na pulce vse ok (kopec neni podminka)
3.zkontroluju kapalinu jeste v chladici pro jistotu a pripadne doleju dle rysky a je to cajk, doporucuju to chvili projet aby jste meli jistotu
ono pak v praze v kolone uz je pozde 
1.povolim odvzdusnovak na chladici, leju chladici kapalinu, z odvzdusnovaku uchazi vzduch je to i slyset v momente kdy je nadobka chladice plna a z odvzdus. tece voda ho zavru doleju po uzaver a zavru chladic
2. matocim motor jelikoz je studeny lehce zvysim otacky cca pul minuty a vypnu motor,otevru chladic doleju do plna a sednu do auta zapnu topeni na max, a projedu ho

3.zkontroluju kapalinu jeste v chladici pro jistotu a pripadne doleju dle rysky a je to cajk, doporucuju to chvili projet aby jste meli jistotu


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 524
- Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
- Bydliště: Petřvald u Karviné
nechapu co tady resite??? je preci jasne, jak se odvzdusnuje, jsou tady o tom napsany mraky temat a probiralo se to tady x-krat.
Delal jsem to mnohokrat a vzdy postupem jak je tu zmineno ze se otevre topeni (to je logicke - aby se taky naplnilo) povoli odvzdusnovaci sroub a zacne se lit kapalina, az zacne vytekat pres odvzdusnovak tak zavru vicko expanzky a natocim motor at voda cyrkuluje, necham ohrat na provozni teplotu at vim jestli to dobre topi a zaroven jsou tak otevreny oba okruhy, pres ozvzdusnovak sici vzduch a popr jestli se strati voda v nadrzce tak jej klidne za chodu doleju. az vyprcha vsechen vzduch a tece pres odvzdusnovak po trosce (zachyti se hadrikem) jen voda je to ok. zavru odvzdusnovak necham schladit a pote zkontroluju spravnou hladinu kapaliny. tot vse..nevim jestli je to nejak zbytecne slozite nebo ne, ale delam to tak na vsech autech uz hodne let a nikdy jsem nemel problem
mozna, ze by to teoreticky mohlo jit i pri vyplem motoru, protoze kdyz se otevre topeni voda do nej natece to je jasne a druhy okruh se taky naplni, protoze se naplni chladic a zaroven i hadice az k termostatu opacnym smerem, zaroven se plni hlava az k termostatu z teto strany. tzn ze cely okruh by mel byt teoreticky naplnen a tim padem az potece z odvzdusnovaku pouze jen voda bez bublinek vzuchu nemel by se ten vzduch uz v okruhu nikde nachazet...mozna je to tak mysleno v tom manualu a nezni to nelogicky...popravde receno jsem tento zpusob odvzdusneni nikdy nezkousel, ale myslim, ze by to tak melo jit...(kdyz se nad tim clovek zamysli)..zkuste nekdo a uvidi se...
Delal jsem to mnohokrat a vzdy postupem jak je tu zmineno ze se otevre topeni (to je logicke - aby se taky naplnilo) povoli odvzdusnovaci sroub a zacne se lit kapalina, az zacne vytekat pres odvzdusnovak tak zavru vicko expanzky a natocim motor at voda cyrkuluje, necham ohrat na provozni teplotu at vim jestli to dobre topi a zaroven jsou tak otevreny oba okruhy, pres ozvzdusnovak sici vzduch a popr jestli se strati voda v nadrzce tak jej klidne za chodu doleju. az vyprcha vsechen vzduch a tece pres odvzdusnovak po trosce (zachyti se hadrikem) jen voda je to ok. zavru odvzdusnovak necham schladit a pote zkontroluju spravnou hladinu kapaliny. tot vse..nevim jestli je to nejak zbytecne slozite nebo ne, ale delam to tak na vsech autech uz hodne let a nikdy jsem nemel problem

mozna, ze by to teoreticky mohlo jit i pri vyplem motoru, protoze kdyz se otevre topeni voda do nej natece to je jasne a druhy okruh se taky naplni, protoze se naplni chladic a zaroven i hadice az k termostatu opacnym smerem, zaroven se plni hlava az k termostatu z teto strany. tzn ze cely okruh by mel byt teoreticky naplnen a tim padem az potece z odvzdusnovaku pouze jen voda bez bublinek vzuchu nemel by se ten vzduch uz v okruhu nikde nachazet...mozna je to tak mysleno v tom manualu a nezni to nelogicky...popravde receno jsem tento zpusob odvzdusneni nikdy nezkousel, ale myslim, ze by to tak melo jit...(kdyz se nad tim clovek zamysli)..zkuste nekdo a uvidi se...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 524
- Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
- Bydliště: Petřvald u Karviné
psal jsem, ze by to mohl nekdo odzkouset!!! muj zpusob odvzdusnovani podle stare skoly vzdycky fungoval, tak at si nekdo vyzkousi ten novy styldsvatos píše:Voda ti nikdy sama nezaplní topení a za termostatem vždycky nějakej vzduch zůstane..Pro dokonalý odvzdušnění okruhu je vždycky potřeba motor prohřát na provozní teplotu, aby se otevřel termostat.. Tak se lidi proberte, ju?

- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
ty jsi hrozne agresivni jedinec hele, uz prvni zprava a vopruz, o dalsich nemluvedsvatos píše:Voda ti nikdy sama nezaplní topení a za termostatem vždycky nějakej vzduch zůstane..Pro dokonalý odvzdušnění okruhu je vždycky potřeba motor prohřát na provozní teplotu, aby se otevřel termostat.. Tak se lidi proberte, ju?

vlevo je matal
a vpravo Killca 


- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Klubové ID: 49
- Kontaktovat uživatele:
Ty voe co tu řešite, jak maly haranti
Navod už je několikrat popsan a každej hleda slovičko aby se mohl chytit
Proberte se 




E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!