Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Odvzdušnění E36 za studena
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 695
- Registrován: ned 22.10.2006 00:00
- Bydliště: mlada boleslav
- Kontaktovat uživatele:
libovka píše:Já teda nevím,ale odvzdušnění se provádí při vypnutém motoru.Povolíš odvzdušnovák na chladiči a leješ to tam dokut z něj nestříká voda.Pak teprve to natočíš zapneš topení a necháš to ohřát aby otevřel termostat.Pak bud doleješ nebo upustíš vodu a je to.
presne tak koukam ze konecne nekdo kdo dela obcas rukama a ne jen hubou a vi o cem mluvi teda pise
dsvatos píše:Tak je to blbej překlad, nebo blbě napsaný. Je to totiž totální konina
Tak jim to napis. Treba dostanes za odmenu lizatko.
http://www.bentleypublishers.com/
EDIT: tak samozrejme pisou i o tom, ze jednou z fazi procesu je nastartovani motoru, jeho ohrati na provozni teplotu a pote vypnuti a vychladnuti.
dsvatos píše::lol:Vy jste teda srandisti. Tomu co vy nazýváte "odvzdušnění" se říká nalití kapaliny. A to se opravdu dá udělat zastudena. Vzduch se z okruhu ale dostane až zahřátím motoru na provozní teplotu a otevřením termostatu.
Jenže pokud to tam naleješ tak jak jsem napsal víše tak se ten vzduch vytlačí sam.A zbytek vzduchu pak vybublá do expanzky když se motor nastartuje a ohřeje.Pak na ten odvzdušnovák nemusíš ani sáhnout pouze doleješ nebo upustíš vodu.Ale odvzdušnovat to nastartovaný je kravina.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
libovka píše:dsvatos píše::lol:Vy jste teda srandisti. Tomu co vy nazýváte "odvzdušnění" se říká nalití kapaliny. A to se opravdu dá udělat zastudena. Vzduch se z okruhu ale dostane až zahřátím motoru na provozní teplotu a otevřením termostatu.
Jenže pokud to tam naleješ tak jak jsem napsal víše tak se ten vzduch vytlačí sam.A zbytek vzduchu pak vybublá do expanzky když se motor nastartuje a ohřeje.Pak na ten odvzdušnovák nemusíš ani sáhnout pouze doleješ nebo upustíš vodu.Ale odvzdušnovat to nastartovaný je kravina.
Boha, tak to je snad jasný, že nebudu startovat auto s prázdným chladičem, že tam nejdřív naliju vodu a pak teprv nastartuju. A já taky nikde nenapsal že je potřeba šahat na odvdušňovací šroub. Ten je tam navíc, většina aut ho nemá. A sám teď píšeš, že zbytek vzduchu se z okruhu dostane až po zahřátí. A co já tady tvrdím celou dobu, co?

muj funkcni postup:
1.povolim odvzdusnovak na chladici, leju chladici kapalinu, z odvzdusnovaku uchazi vzduch je to i slyset v momente kdy je nadobka chladice plna a z odvzdus. tece voda ho zavru doleju po uzaver a zavru chladic
2. matocim motor jelikoz je studeny lehce zvysim otacky cca pul minuty a vypnu motor,otevru chladic doleju do plna a sednu do auta zapnu topeni na max, a projedu ho
mam nato tady u nas pekny kopec ,motor se ohreje a pomalu zacina lehce topit topeni, pak mu lehce nalozim do kopce, auto zacne topit a je hotovo jestlize teplota drzi na pulce vse ok (kopec neni podminka)
3.zkontroluju kapalinu jeste v chladici pro jistotu a pripadne doleju dle rysky a je to cajk, doporucuju to chvili projet aby jste meli jistotu
ono pak v praze v kolone uz je pozde 
1.povolim odvzdusnovak na chladici, leju chladici kapalinu, z odvzdusnovaku uchazi vzduch je to i slyset v momente kdy je nadobka chladice plna a z odvzdus. tece voda ho zavru doleju po uzaver a zavru chladic
2. matocim motor jelikoz je studeny lehce zvysim otacky cca pul minuty a vypnu motor,otevru chladic doleju do plna a sednu do auta zapnu topeni na max, a projedu ho

3.zkontroluju kapalinu jeste v chladici pro jistotu a pripadne doleju dle rysky a je to cajk, doporucuju to chvili projet aby jste meli jistotu


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 524
- Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
- Bydliště: Petřvald u Karviné
nechapu co tady resite??? je preci jasne, jak se odvzdusnuje, jsou tady o tom napsany mraky temat a probiralo se to tady x-krat.
Delal jsem to mnohokrat a vzdy postupem jak je tu zmineno ze se otevre topeni (to je logicke - aby se taky naplnilo) povoli odvzdusnovaci sroub a zacne se lit kapalina, az zacne vytekat pres odvzdusnovak tak zavru vicko expanzky a natocim motor at voda cyrkuluje, necham ohrat na provozni teplotu at vim jestli to dobre topi a zaroven jsou tak otevreny oba okruhy, pres ozvzdusnovak sici vzduch a popr jestli se strati voda v nadrzce tak jej klidne za chodu doleju. az vyprcha vsechen vzduch a tece pres odvzdusnovak po trosce (zachyti se hadrikem) jen voda je to ok. zavru odvzdusnovak necham schladit a pote zkontroluju spravnou hladinu kapaliny. tot vse..nevim jestli je to nejak zbytecne slozite nebo ne, ale delam to tak na vsech autech uz hodne let a nikdy jsem nemel problem
mozna, ze by to teoreticky mohlo jit i pri vyplem motoru, protoze kdyz se otevre topeni voda do nej natece to je jasne a druhy okruh se taky naplni, protoze se naplni chladic a zaroven i hadice az k termostatu opacnym smerem, zaroven se plni hlava az k termostatu z teto strany. tzn ze cely okruh by mel byt teoreticky naplnen a tim padem az potece z odvzdusnovaku pouze jen voda bez bublinek vzuchu nemel by se ten vzduch uz v okruhu nikde nachazet...mozna je to tak mysleno v tom manualu a nezni to nelogicky...popravde receno jsem tento zpusob odvzdusneni nikdy nezkousel, ale myslim, ze by to tak melo jit...(kdyz se nad tim clovek zamysli)..zkuste nekdo a uvidi se...
Delal jsem to mnohokrat a vzdy postupem jak je tu zmineno ze se otevre topeni (to je logicke - aby se taky naplnilo) povoli odvzdusnovaci sroub a zacne se lit kapalina, az zacne vytekat pres odvzdusnovak tak zavru vicko expanzky a natocim motor at voda cyrkuluje, necham ohrat na provozni teplotu at vim jestli to dobre topi a zaroven jsou tak otevreny oba okruhy, pres ozvzdusnovak sici vzduch a popr jestli se strati voda v nadrzce tak jej klidne za chodu doleju. az vyprcha vsechen vzduch a tece pres odvzdusnovak po trosce (zachyti se hadrikem) jen voda je to ok. zavru odvzdusnovak necham schladit a pote zkontroluju spravnou hladinu kapaliny. tot vse..nevim jestli je to nejak zbytecne slozite nebo ne, ale delam to tak na vsech autech uz hodne let a nikdy jsem nemel problem

mozna, ze by to teoreticky mohlo jit i pri vyplem motoru, protoze kdyz se otevre topeni voda do nej natece to je jasne a druhy okruh se taky naplni, protoze se naplni chladic a zaroven i hadice az k termostatu opacnym smerem, zaroven se plni hlava az k termostatu z teto strany. tzn ze cely okruh by mel byt teoreticky naplnen a tim padem az potece z odvzdusnovaku pouze jen voda bez bublinek vzuchu nemel by se ten vzduch uz v okruhu nikde nachazet...mozna je to tak mysleno v tom manualu a nezni to nelogicky...popravde receno jsem tento zpusob odvzdusneni nikdy nezkousel, ale myslim, ze by to tak melo jit...(kdyz se nad tim clovek zamysli)..zkuste nekdo a uvidi se...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 524
- Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
- Bydliště: Petřvald u Karviné
dsvatos píše:Voda ti nikdy sama nezaplní topení a za termostatem vždycky nějakej vzduch zůstane..Pro dokonalý odvzdušnění okruhu je vždycky potřeba motor prohřát na provozní teplotu, aby se otevřel termostat.. Tak se lidi proberte, ju?
psal jsem, ze by to mohl nekdo odzkouset!!! muj zpusob odvzdusnovani podle stare skoly vzdycky fungoval, tak at si nekdo vyzkousi ten novy styl

ty jsi hrozne agresivni jedinec hele, uz prvni zprava a vopruz, o dalsich nemluvedsvatos píše:Voda ti nikdy sama nezaplní topení a za termostatem vždycky nějakej vzduch zůstane..Pro dokonalý odvzdušnění okruhu je vždycky potřeba motor prohřát na provozní teplotu, aby se otevřel termostat.. Tak se lidi proberte, ju?

vlevo je matal
a vpravo Killca 


- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Kontaktovat uživatele:
Ty voe co tu řešite, jak maly haranti
Navod už je několikrat popsan a každej hleda slovičko aby se mohl chytit
Proberte se 




E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!