Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Podvozky E36

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
motokarista
Registrovaný
Příspěvky: 493
Registrován: pon 28.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 2441

#1 Příspěvek od motokarista »

Chci se zeptat jake jsou rozdily mezi podvozky na E36, sedan, coupe, cabrio, a jeste v motorizacich. V rocnicich byli take zmeny?
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#2 Příspěvek od libovka »

Krom compacta jsou podvozky stejné.Může se lišit pouze tvrdost a výška.
motokarista
Registrovaný
Příspěvky: 493
Registrován: pon 28.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 2441

#3 Příspěvek od motokarista »

Chci kupovat stavitelny podvozek, a je udajne na coupe 92-98 pro motorizace 320i, 323i,328i, 325tds a nevedel jsem proc vynechali 325i a mam sedana 11/91 325i, takze by mel pasovat rikas?
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00
Klubové ID: 590

#4 Příspěvek od Dan td »

libovka píše:Krom compacta jsou podvozky stejné.Může se lišit pouze tvrdost a výška.
Alespoň dle ETK jsou stejné zadní pružiny, ale přední jiné podle motorizace ( 4vál./šestivál. ). Alespoň dle čísla v ETK. Odhaduju, že to bude i v tvrdosti pružiny.
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Klubové ID: 633
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od castro »

pak je ještě rozdíl v pružinách M-technik... ( myslím že -25mm předek, zadek nevim )
motokarista
Registrovaný
Příspěvky: 493
Registrován: pon 28.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 2441

#6 Příspěvek od motokarista »

Diky :D
CZAirwolf
Registrovaný
Příspěvky: 1326
Registrován: čtv 10.05.2007 00:00

#7 Příspěvek od CZAirwolf »

Cabrio ma stejne pruziny jako coupe ci touring ? Nebo je uplne odlisny od techto dvou ?
motokarista
Registrovaný
Příspěvky: 493
Registrován: pon 28.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 2441

#8 Příspěvek od motokarista »

podle toho co jsem se docetl tak by mel byt stejny jen bude asi tuhostne jiny
Jenik
Registrovaný
Příspěvky: 100
Registrován: čtv 10.07.2008 00:00
Bydliště: Big city life in Prague
Klubové ID: 2180

#9 Příspěvek od Jenik »

ahoj jaké tlumiče mám koupit na předek když mám M-packet?
Uživatelský avatar
Danny Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1563
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 1821

#10 Příspěvek od Danny Moderátor »

POZOR do roku 92 je na přední nápravě jinak uchycený stabilizátor proto se to liší podvozek se tam samozřejmě dá namontovat ale je potřeba koupit i novější stabik. Na první pohled je rozdíl videt že do 92 jsou kosti uchyceny na tlumiči kousek pod miskou s pérem a od 92 jsou kosti asi o dvě třetiny kratší a jsou uchyceny na ramenu
Helldiver
Registrovaný
Příspěvky: 871
Registrován: pon 18.02.2008 01:00

#11 Příspěvek od Helldiver »

Uff, tak to nechapem preco takyto krok naspat v uchyteni stabika... ved k ramenu to mali vsetky E30, jedine E30 M3 to mali k phersonu, rovnako ako predtym aj potom vsetky 5er a 7er a ///M, vseobecne je to povazovane za ucinnejsie a lepsie riesenie, stabik sa progresivne napruzi uz pri zatoceni kolies...
Uživatelský avatar
Danny Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1563
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 1821

#12 Příspěvek od Danny Moderátor »

taky si myslím že system uchycení stabilizátoru k tlumiči je dobrý tak akorát pro všechna francouzká auta a pro Fordy escort není divu že to tak bylo u E36 pouze krátce BMW se asi poučilo že to není dobré řešení a udělalo změnu apropo je to výborná příležitost koupit už rovnou silnější stabik/ M nebo Mtechnikový/
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Klubové ID: 1931
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od paveld »

Danny píše:taky si myslím že system uchycení stabilizátoru k tlumiči je dobrý tak akorát pro všechna francouzká auta a pro Fordy escort není divu že to tak bylo u E36 pouze krátce BMW se asi poučilo že to není dobré řešení a udělalo změnu apropo je to výborná příležitost koupit už rovnou silnější stabik/ M nebo Mtechnikový/
A muzes trochu rozepsat proc to tak je nebo proc si to myslis? Ja tady zas nekolikrat nacetl ze uchyceni primo k tlumici je ucinnejsi a par lidi to tu (nebo na e30 foru) zkouselo a potvrdilo.. A jak tu nekdo psal vys, tak m3 to ma snad taky...
Odpovědět