Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Na co si dat pozor pri kupe E46?
Poprosil by som skusenejsich, na co si dat pozor pri kupe jazdenej E46 medzi 100 - 150 000 km (2002-2004)?
Budem kupovat automat 330d 150kW, takze predpokladam, ze odpada problem so spojkou a vibraciami zo zotrvacniku pri 150 000 km, motor by tiez nemal byt vdaka automatu pretoceny/v minulosti pretacany...
Zbezne som este pocul o vadnom turbe, nieco s vahou vzduchu.
Inak sa mi E46 javi ako velmi pevne auto, tvrde dvere, tvrdy a presny interier - hrozi teda nejake vrzganie interierovych casti?
Tiez som pocul chvalu, ze tlmice a capy vydrzia na E46 velmi vela/dlho vo vybornom stave...
Budem kupovat automat 330d 150kW, takze predpokladam, ze odpada problem so spojkou a vibraciami zo zotrvacniku pri 150 000 km, motor by tiez nemal byt vdaka automatu pretoceny/v minulosti pretacany...
Zbezne som este pocul o vadnom turbe, nieco s vahou vzduchu.
Inak sa mi E46 javi ako velmi pevne auto, tvrde dvere, tvrdy a presny interier - hrozi teda nejake vrzganie interierovych casti?
Tiez som pocul chvalu, ze tlmice a capy vydrzia na E46 velmi vela/dlho vo vybornom stave...
Chces opravdu kupe v automatu a jeste k tomu v dieslu? Co te k tomu vede? Na dlouhe cesty je lepe mit petku ... stimhle moc zabavy neuzijes. A po 150k moc majitelu nadavalo na to, ze museli menit vstriky a turbo. Setrvacnik nehrozi u automatu, ze by byl uz ko. Ja ho mam nacnuty po 70tis., ale pouze tim, ze jsem startoval s vyslapnutou spojkou.DominikB píše:Poprosil by som skusenejsich, na co si dat pozor pri kupe jazdenej E46 medzi 100 - 150 000 km (2002-2004)?
Budem kupovat automat 330d 150kW, takze predpokladam, ze odpada problem so spojkou a vibraciami zo zotrvacniku pri 150 000 km, motor by tiez nemal byt vdaka automatu pretoceny/v minulosti pretacany...
Zbezne som este pocul o vadnom turbe, nieco s vahou vzduchu.
Inak sa mi E46 javi ako velmi pevne auto, tvrde dvere, tvrdy a presny interier - hrozi teda nejake vrzganie interierovych casti?
Tiez som pocul chvalu, ze tlmice a capy vydrzia na E46 velmi vela/dlho vo vybornom stave...
Interier u e46 je dobry, pazvuky z palubky nehrozi ani na hodne tvrdem podvozku, ale o dverich bych to nerekl, preci jen jsou dlouhe a bezramove. Pokud budes mit seriovy podvozek a rozumna kola, tak nehrozi.
Urcite po koupi vymen ramena a silenty a nech udelat geosku. Cepy velmi dlouho a vela nevydrzi
Akosi som zlenivel a radit manualne v mestskej spicke, 400 metrovych frontach na semaforoch a zapchach pri nakupnych centrach - to je proste peklo. Uslapes sa k smrti na spojkovy pedal pri radeni 1-2-neutral, az ta boli noha (aj ruka). Tiez je automat teoreticky zaruka lepsieho stavu motora. Proste pri povahe mojich jazd uz manual zial neprichadza do uvahy a davam prednost komfortu ako sportovej zabave.
Pozeram sa na E46 skor ako na sviznu malu limuzinu s adekvatnym komfortom (v plnej vybave pre dvoch ludi a bez maleho dietata s kocikom je OK), nez ako na zavodiace auto. Kolesa max 17", podvozok bez M-paketu.
Geometria je par korun, kolko vyjdu nove ramena, siltentbloky a capy na E46? A vstreky a turbo?
Dakujem
Pozeram sa na E46 skor ako na sviznu malu limuzinu s adekvatnym komfortom (v plnej vybave pre dvoch ludi a bez maleho dietata s kocikom je OK), nez ako na zavodiace auto. Kolesa max 17", podvozok bez M-paketu.
Geometria je par korun, kolko vyjdu nove ramena, siltentbloky a capy na E46? A vstreky a turbo?
Dakujem
Ty vstriky myslim stoji 6tis jeden a turbo kolem 30...netusim to presne. Ramena a silenty vyjdou do 12 cele.DominikB píše:Akosi som zlenivel a radit manualne v mestskej spicke, 400 metrovych frontach na semaforoch a zapchach pri nakupnych centrach - to je proste peklo. Uslapes sa k smrti na spojkovy pedal pri radeni 1-2-neutral, az ta boli noha (aj ruka). Tiez je automat teoreticky zaruka lepsieho stavu motora. Proste pri povahe mojich jazd uz manual zial neprichadza do uvahy a davam prednost komfortu ako sportovej zabave.
Pozeram sa na E46 skor ako na sviznu malu limuzinu s adekvatnym komfortom (v plnej vybave pre dvoch ludi a bez maleho dietata s kocikom je OK), nez ako na zavodiace auto. Kolesa max 17", podvozok bez M-paketu.
Geometria je par korun, kolko vyjdu nove ramena, siltentbloky a capy na E46? A vstreky a turbo?![]()
Dakujem
Já sem ho kupoval se 167 000km a musel sem měnit tu velkou kladku + řemen,tyčky stabilizátoru vpředu,už mi svítěj na palubce destičky vzadu a na podzim počítám s předníma kotoučema.Ramena a tyhle věci vypadaj moc pěkně na ty kilometry,nikde nic nebouchá a v interiéru je klidek jako prase.(oproti octavii co jsem měl předtim)Kola mám "17".
Ramena vypadaj pekne, ale urcite maji vulehumanic píše:Já sem ho kupoval se 167 000km a musel sem měnit tu velkou kladku + řemen,tyčky stabilizátoru vpředu,už mi svítěj na palubce destičky vzadu a na podzim počítám s předníma kotoučema.Ramena a tyhle věci vypadaj moc pěkně na ty kilometry,nikde nic nebouchá a v interiéru je klidek jako prase.(oproti octavii co jsem měl předtim)Kola mám "17".
Fakt bez spojky jo??To slyšim poprvé,já myslel že když startuješ se spojkou ta tomu odlehčíš,že to nemusí všechno roztáčet.Yngwie píše:Bez spojky ... prej to je napsane i v navodu, ale ten ja nikdy necetl.vavrekj píše:Yngwie:
jak si to myslel s tym setrvacnikem ??? ma sa startovat so soslapnutou spojkou alebo bez spojky ????
