Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

iso - jaké tlaky na valcích?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
kourk
Registrovaný
Příspěvky: 499
Registrován: čtv 05.06.2008 00:00

#1 Příspěvek od kourk »

Tak sem si nechával změřit tlaky na válcích u isa m42. Tři válce měli mezi 10 - 11 a jeden jenom 8,5. Typan řikal že i to je ještě v normě. Na počítadle je zhruba 185tis km. Tak se ptám, jaký tlaky by tam měli byt?
CZAirwolf
Registrovaný
Příspěvky: 1326
Registrován: čtv 10.05.2007 00:00

#2 Příspěvek od CZAirwolf »

Tlaky by tam mely byt pokud mozno stejne a rozdil mezi nejvetsim a nejmensim tlakem pokud mozno co nejmensi, maximalne 10prct rozdil (anebo cca 1-1,5 atm). takze tech 8,5-11 je uz dost velky rozdil. Co dela motor ?
youwee
Registrovaný
Příspěvky: 1977
Registrován: čtv 18.01.2007 01:00
Bydliště: Olomoucko
Klubové ID: 1262
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od youwee »

přesně jak říká érwulf nejduležitější je co nejmenší rozdíl a tohle uz je docela dost
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od dsvatos »

Stříkni do toho špatnýho válce trochu oleje a změř ty tlaky znovu. Aspoň poznáš jestli jsou to kroužky nebo ventil.. Modli se aby to byl ventil..
kourk
Registrovaný
Příspěvky: 499
Registrován: čtv 05.06.2008 00:00

#5 Příspěvek od kourk »

no auto právě vůbec netáhne a nemůžu zjistit proč. No ted sem si tady na foru našel že na isu když to nechával někdo měřit, tak měl tlaky kolem 13. Takže ty tlaky sou i na ostatních válcích nízký. Takže příčina proč auto nejede je asi jasná, bohužel to dopadlo tou nejhorší asi variantou. Takže co ted s tim?? to můžou byt ventili, nebo kroužky, můžou byt i nějak vydřený válce??? co kdo poradíte? Asi to udělám tak že koupim jinej motor. mirektt tam jeden z m42 má, a co sem četl tady na foru tak prodává slušný věci. píše že na něj dá i záruku. určitě to bude nejrychlejší a možná i nejlevnější řešení. než aby mi to někdo rozebíral, zjištoval co a jak, kupoval spusty novejch dílů, strávil nad tim moře času, dal bych za to víc jak za motor s výměnou, a stejnak by to pak nemuselo bejt ještě ono. Ještě taková otázka, dá se na tom motoru něco zjistit když je venku z auta? Jak sou na tom rozvody aby moc nechrastili, tlaky a tak?? Zatim díkas.
Odpovědět