PS: vybaveni mam v dilne opravdu hodne takze s nim si nedelam starosti
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
4.0 V8 do E36
nema prosim nekdo s touto zastavbou zkusenosti???? mam doma BMW E36 318is + druhou is na ND a chtel ybch do ni 4.0 nevo 4.4 V8... samozdrejme s manualem... je mi jasen ze nebude pasovat zpoustza veci jako: uchyty motoru , uchyty prevodovky, kardan ,,, dale ze to nevydrzi diferak a poloosy a podobne... instalace brzd a rizeni z M3 je jasne.. ale potrebuju par rad co se tyce montaze motoru
prosim poradte... funkci hledat jsem pouzil ale nikde nic
PS: vybaveni mam v dilne opravdu hodne takze s nim si nedelam starosti
PS: vybaveni mam v dilne opravdu hodne takze s nim si nedelam starosti
-
rob2fab
- Registrovaný
- Příspěvky: 145
- Registrován: sob 11.03.2006 01:00
- Bydliště: onrb
- Kontaktovat uživatele:
ahoj,v brne jedno takovy jezdilo V4,4 6tikvalt byla to strasna prasecina,koren to mel asi mesic pak to roztřískal jelikož tam nechal puvodní brzdy,jezdilo to za 15L/100km a honil s tím AMG mercedes a podobný super sporty nemluve o motorkach,motor na volnobeh mlel celym autem,mel tam svody takže to melo zvuk jak bugatti(mel sem toho husinec po tele),při rozjezdech to krutilo silent bloky na zadku,tím vodpichem na 245/r16 to bylo tak zakously v asfaltu že to ani nehráblo( na mokru bych se bal přidat plynu)rozjizdel se na 2. na 1. to nemelo smysl.
moje potřehy: není to auto do normalního provozu pouze for fun jako hobby.budeš furt něco měnit,všechno co se týká podvozku bude odcházet do kytek.
V nicem rychlejsim sem nejel,pri jizde mas v krvi adrenalin.
moje potřehy: není to auto do normalního provozu pouze for fun jako hobby.budeš furt něco měnit,všechno co se týká podvozku bude odcházet do kytek.
V nicem rychlejsim sem nejel,pri jizde mas v krvi adrenalin.
presne tohle by se mi libilo... vis ja si umim predstavit jak to asi pojede... ale prave bych to chtel udelat nejak poradne abych s tim mohl jezdit normalne... brzdy se pokusim napachat z M3 3.2... kdyby jsi mel kontakt na majitele byl bych desne vdecny..rob2fab píše:ahoj,v brne jedno takovy jezdilo V4,4 6tikvalt byla to strasna prasecina,koren to mel asi mesic pak to roztřískal jelikož tam nechal puvodní brzdy,jezdilo to za 15L/100km a honil s tím AMG mercedes a podobný super sporty nemluve o motorkach,motor na volnobeh mlel celym autem,mel tam svody takže to melo zvuk jak bugatti(mel sem toho husinec po tele),při rozjezdech to krutilo silent bloky na zadku,tím vodpichem na 245/r16 to bylo tak zakously v asfaltu že to ani nehráblo( na mokru bych se bal přidat plynu)rozjizdel se na 2. na 1. to nemelo smysl.
moje potřehy: není to auto do normalního provozu pouze for fun jako hobby.budeš furt něco měnit,všechno co se týká podvozku bude odcházet do kytek.
V nicem rychlejsim sem nejel,pri jizde mas v krvi adrenalin.
-
4am
- Registrovaný
- Příspěvky: 665
- Registrován: úte 03.07.2007 00:00
- Bydliště: ML 35301
- Klubové ID: 1373
ja bych se zeptal u Alpiny viz.
http://cgi.ebay.de/BMW-Alpina-B8-B-8-M3 ... dZViewItem
http://cgi.ebay.de/BMW-Alpina-B8-B-8-M3 ... dZViewItem
srykhonza318 píše:andilek píše:khonza318 píše:http://www.bmwtuning.cz/?page=clanky&id=20
diky ale tohle uz znam temer naspamet
ja to myslel tak, že se poradíš s panem Savkou, když už to dělal.[/quote
proc sry???? ja diky za ochotu... jinak Panu Savkovi jsem psal E-mail asi pred tydnem a porad mi neodpovedel, tak asi nema zajem.
Ak chces este jeden motor .. tak jednu 4,4 V8 by som mal. Mam to aj s riadiackou vahou vzduchu...
V principe si budes musiet kupit inu napravnicu .. nemci robia. Je nizsia a potom netreba rezat tunel ani nic podobne. Znami toho uz par robil.. do E30 sice .. ale princip rovnaky.
Pochopitelne ze v tom normalne brzdy zhoria, je lepsie dat dlhsi diferak a podobne veci.. na co si ale asi myslel.
Budes potrebovat ine uchyty budes potrebovat spravit vyfukove na mieru...
ak chces .. tak posli konkretnejsie otazky, nerad by som tu vypisoval veci ktore uz mas aj tak premyslene...
V principe si budes musiet kupit inu napravnicu .. nemci robia. Je nizsia a potom netreba rezat tunel ani nic podobne. Znami toho uz par robil.. do E30 sice .. ale princip rovnaky.
Pochopitelne ze v tom normalne brzdy zhoria, je lepsie dat dlhsi diferak a podobne veci.. na co si ale asi myslel.
Budes potrebovat ine uchyty budes potrebovat spravit vyfukove na mieru...
ak chces .. tak posli konkretnejsie otazky, nerad by som tu vypisoval veci ktore uz mas aj tak premyslene...
napravnici pry staci podlozit o 2cm a prodlouzit kloubovou hridel na rizeni. uchyty kardan diferak to vse vimCatalyst píše:Ak chces este jeden motor .. tak jednu 4,4 V8 by som mal. Mam to aj s riadiackou vahou vzduchu...
V principe si budes musiet kupit inu napravnicu .. nemci robia. Je nizsia a potom netreba rezat tunel ani nic podobne. Znami toho uz par robil.. do E30 sice .. ale princip rovnaky.
Pochopitelne ze v tom normalne brzdy zhoria, je lepsie dat dlhsi diferak a podobne veci.. na co si ale asi myslel.
Budes potrebovat ine uchyty budes potrebovat spravit vyfukove na mieru...
ak chces .. tak posli konkretnejsie otazky, nerad by som tu vypisoval veci ktore uz mas aj tak premyslene...
-
Patisko
- Registrovaný
- Příspěvky: 20
- Registrován: pon 02.06.2008 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Co by jsi chtěl za ten 4.4?Catalyst píše:Ak chces este jeden motor .. tak jednu 4,4 V8 by som mal. Mam to aj s riadiackou vahou vzduchu...
V principe si budes musiet kupit inu napravnicu .. nemci robia. Je nizsia a potom netreba rezat tunel ani nic podobne. Znami toho uz par robil.. do E30 sice .. ale princip rovnaky.
Pochopitelne ze v tom normalne brzdy zhoria, je lepsie dat dlhsi diferak a podobne veci.. na co si ale asi myslel.
Budes potrebovat ine uchyty budes potrebovat spravit vyfukove na mieru...
ak chces .. tak posli konkretnejsie otazky, nerad by som tu vypisoval veci ktore uz mas aj tak premyslene...
-
Patisko
- Registrovaný
- Příspěvky: 20
- Registrován: pon 02.06.2008 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
andilek píše:Jirka spíš nemá čas. Je lepší si za ním dojet a osobně si o tom promluvit. Poradí fakt libový věcičky a klidně i seženekhonza318 píše:sryandilek píše:
diky ale tohle uz znam temer naspamet![]()
ja to myslel tak, že se poradíš s panem Savkou, když už to dělal.[/quote
proc sry???? ja diky za ochotu... jinak Panu Savkovi jsem psal E-mail asi pred tydnem a porad mi neodpovedel, tak asi nema zajem.
Patisko píše:diky tuhle moznost taky zvazimandilek píše:Jirka spíš nemá čas. Je lepší si za ním dojet a osobně si o tom promluvit. Poradí fakt libový věcičky a klidně i seženekhonza318 píše: sry![]()
ja to myslel tak, že se poradíš s panem Savkou, když už to dělal.[/quote
proc sry???? ja diky za ochotu... jinak Panu Savkovi jsem psal E-mail asi pred tydnem a porad mi neodpovedel, tak asi nema zajem.

