Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Zapojeni alarmu po stopadesate
Koupil jsem si alarm Maxicar 3810. Je mi jasny, jak zapojit zamykani, odemykani (i s double lockem). Nejsou mi jasny ale nasledujici veci:
- Jak mam zapojit napajeni, abych mel pojistku v pojistkove skrini (kostru prisroubuji pod kastlikem spolujezdce) - je nekde navod, jak ji rozsirit?
- Jak rozebrat konektor X13254, abych mohl pripojit dalsi kabely (pin 4, 13, 17)
- Jak zapojit kontakty dveri? Alarm mi po 30 sekundach znovu zamkne.
- Kam umistit sirenu? Premyslim o instalaci za kastilk spolujezdce.
- Jak zapojit dovirani oken - v navodu je u nej uvedeno (-)
Diky
- Jak mam zapojit napajeni, abych mel pojistku v pojistkove skrini (kostru prisroubuji pod kastlikem spolujezdce) - je nekde navod, jak ji rozsirit?
- Jak rozebrat konektor X13254, abych mohl pripojit dalsi kabely (pin 4, 13, 17)
- Jak zapojit kontakty dveri? Alarm mi po 30 sekundach znovu zamkne.
- Kam umistit sirenu? Premyslim o instalaci za kastilk spolujezdce.
- Jak zapojit dovirani oken - v navodu je u nej uvedeno (-)
Diky
ten konektor jde rozebrat kdyz vemes stranu ze ktere prichazi kabely a vysunes smerem od kabelu takovou hranku, poradnou silou a pak ti konektor i s kabilky pujde jen vysunout a jestli tam ty piny nemas, tak tam normalne poradne nastrkas kus dratu, nejak inteligentne a do toho se ti zapichne pinaje to OK
vlevo je matal
a vpravo Killca 


Jen tak pro kontrolu... je to ten zlutej konektor (vytazeny) na obrazku? Patice ma vyvedeny vsechny piny, nevim, jak konektor, protoze sem se bal ho pacit vetsi silou...
Nevite nekdo teda odkud privest napajeni a jak vyresit ty dverni kontakty? Na alarmu je nastavitelne vstupy na dverni kontakty + a -
Nevite nekdo teda odkud privest napajeni a jak vyresit ty dverni kontakty? Na alarmu je nastavitelne vstupy na dverni kontakty + a -
- Přílohy
-
- DSC00045.zmenena-velikost.JPG (51.72 KiB) Zobrazeno 1373 x
Dveře se zamykají, protože alarm nemá kostru, Tak jak tu již bylo mnohokrát psáno, že jsou problémy se spínači ve dveřích, vyřešil jsem to jednoduše tím, ýe jsem do sloupku přídělal samostatné pohyblivé kontakty, které mají za úkol pouze ukostřit alarm, pří otevření dveří. Když je alarn vypnut DO tak se nic neděje, při násilném otevření (nebo otevření klíčem) začne houkat siréna. To samé je na kapotě motoru a na víku zavazadlového prostoru
nejsem platici clen, takze fotky nevidim, ale vim ze zlutej konektor to je a doufam ze kdyz si ho vyndaval ven,tak ze jsi nejdriv odtocil tu pojistkou hranku kolem konektoru a pak vytah lehce
kontakty dveri buduo na mikrospinac v zamku ale to si musis nejak najit, nevim kudy vedou
plus si vemes z jakyhokoli tlustyho cervenyho dratu kerej uvidis blizko a pude v nem proud i pri vyplym klicku ze jo
kontakty dveri buduo na mikrospinac v zamku ale to si musis nejak najit, nevim kudy vedou
plus si vemes z jakyhokoli tlustyho cervenyho dratu kerej uvidis blizko a pude v nem proud i pri vyplym klicku ze jo
vlevo je matal
a vpravo Killca 


No já teda nevím, ale nevidím důvod vrtat do auta další spínač nebo hledat drát dveřního kontaktu kdekoli po autě, když spínače jednotlivých dveří jsou vyvedené do toho konektoru, kam se připojuje dálka k centrálu. Možná je to ten vedle, to si nejsem z hlavy jistej
V každém případě jejich přesnej popis jsem našel tady na fóru a jen pro jistotu ověřil ve schématu, stačí trochu hledat. Je jich 5 - 4x dveře + kufr. Je možné je buď natvrdo spojit, nebo lépe přes diody vytáhnout do alarmu. Výhodou je, že se dá takto zvlášť připojit např. kufr.

V každém případě jejich přesnej popis jsem našel tady na fóru a jen pro jistotu ověřil ve schématu, stačí trochu hledat. Je jich 5 - 4x dveře + kufr. Je možné je buď natvrdo spojit, nebo lépe přes diody vytáhnout do alarmu. Výhodou je, že se dá takto zvlášť připojit např. kufr.

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Dan td píše:No já teda nevím, ale nevidím důvod vrtat do auta další spínač nebo hledat drát dveřního kontaktu kdekoli po autě, když spínače jednotlivých dveří jsou vyvedené do toho konektoru, kam se připojuje dálka k centrálu. Možná je to ten vedle, to si nejsem z hlavy jistej
V každém případě jejich přesnej popis jsem našel tady na fóru a jen pro jistotu ověřil ve schématu, stačí trochu hledat. Je jich 5 - 4x dveře + kufr. Je možné je buď natvrdo spojit, nebo lépe přes diody vytáhnout do alarmu. Výhodou je, že se dá takto zvlášť připojit např. kufr.
Přesně tak...Doporučuji použít diody...
Toco tady psal kolega s nějakejma dalšíma dveřníma spínačema je blbost, když už je tam máš origo-dokonce i v kufru a na kapotě...
Když se alarm dodělává, konektor na kapotě není ( u starších modelů) u kufru je možno využít konektor pro světlo v kufru. Mikrospínače v zámcích
se opotřebovávají a jsou nespolehlivé, takže nepomůže ani připojení ke svorkovnici. Když spínač nedá správný signál alarm nefunguje. V autě je tolik děr, že dvě díry 8 mm do sloupku auto nijak neznehodnotí (mám kupé). Pro spínač na kapotu není nutno nic vrtat, na čele je otvor již z výroby. Já sázím na jistotu ( aby auto zamykalo a odemykalo když chci).
se opotřebovávají a jsou nespolehlivé, takže nepomůže ani připojení ke svorkovnici. Když spínač nedá správný signál alarm nefunguje. V autě je tolik děr, že dvě díry 8 mm do sloupku auto nijak neznehodnotí (mám kupé). Pro spínač na kapotu není nutno nic vrtat, na čele je otvor již z výroby. Já sázím na jistotu ( aby auto zamykalo a odemykalo když chci).

laionel píše:Když se alarm dodělává, konektor na kapotě není ( u starších modelů) u kufru je možno využít konektor pro světlo v kufru. Mikrospínače v zámcích
se opotřebovávají a jsou nespolehlivé, takže nepomůže ani připojení ke svorkovnici. Když spínač nedá správný signál alarm nefunguje. V autě je tolik děr, že dvě díry 8 mm do sloupku auto nijak neznehodnotí (mám kupé). Pro spínač na kapotu není nutno nic vrtat, na čele je otvor již z výroby. Já sázím na jistotu ( aby auto zamykalo a odemykalo když chci).
Když spínač nedává správný signál, nejde zamknout ani centrál a inteligentní alarm to smaozřejmě dá vědět - pípnutím nebo jinak. Že by byly spínače v zámcích nějak nespolehlivé slyším prvně, jakou máš zkušenost - u kolika aut ?

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Nehodlám někoho přesvědčovat a ani se zpovídat. Pouze jsem vyslovil svůj názor.
Opět jsem se přesvědčil, že zde někdo stále má potřebu dávat najevo jak je nej.
Diskuse by se měla odvíjet tak, když někdo potřebuje poradit, tak očekává, že dostane radu a mělo by se nechat na tazateli jak se rozhodne a ne napadat toho, kdo odpoví - zbytečné zdržování (pokud to není vyloženě hloupost,která by mohla vést k nenávratnému poškození vozidla).

Opět jsem se přesvědčil, že zde někdo stále má potřebu dávat najevo jak je nej.
Diskuse by se měla odvíjet tak, když někdo potřebuje poradit, tak očekává, že dostane radu a mělo by se nechat na tazateli jak se rozhodne a ne napadat toho, kdo odpoví - zbytečné zdržování (pokud to není vyloženě hloupost,která by mohla vést k nenávratnému poškození vozidla).

laionel píše:Nehodlám někoho přesvědčovat a ani se zpovídat. Pouze jsem vyslovil svůj názor.
Opět jsem se přesvědčil, že zde někdo stále má potřebu dávat najevo jak je nej.
Diskuse by se měla odvíjet tak, když někdo potřebuje poradit, tak očekává, že dostane radu a mělo by se nechat na tazateli jak se rozhodne a ne napadat toho, kdo odpoví - zbytečné zdržování (pokud to není vyloženě hloupost,která by mohla vést k nenávratnému poškození vozidla).
Já jen taky vyslovil svůj názor. Mě opravdu zajímá, na kolik autech nebo z jaké zkušenosti píšeš, že origo spínače ve dveřích jsou nespolehlivé, já to slyším prvně. Buď je to jen nějaká tvoje doměnka, v tom případě nechápu, proč to někomu radíš, nebo to máš nějak podložené a v tom případě to určitě zajímá víc majitelů e36 včetně třeba mě.
Nijak nedávám najevo, jak jsem nej, ale pár alarmů jsem do e36 zapojil, tvé informace jsou pro mě novinky, tak jsem se jen slušně zeptal

Mě zas přijde " vyloženě hloupost " vrtat do zdravého auta díru na něco, co už tam je, o tom je právě ta diskuze


Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Dan td: myslel zrejme to ze jsou ty spinace ve dverich u starsich bmw sjety a tim padem nedoviraj okinka a nezamykaj auto a tim padem sou nespolehlivy protoze se musi dobastlit nejakym materialem a to se muze zase roztentovat
laionel: se hned necerti a vysvetli mu kde si to uz videl kdyz to nevi sam
laionel: se hned necerti a vysvetli mu kde si to uz videl kdyz to nevi sam

vlevo je matal
a vpravo Killca 

