
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
318tds ANO/NE
Zalezi na tom, co od auta ocekavas a take na tom, v jakem stavu je ono konkretni vozidlo.
Pokud rad jezdis klidne a ekonomicky, pokud se ti libi model E36 a pokud je auto v udrzovanem stavu, tak neni duvod ho nekoupit.
Edit: a pokud je moje odpoved hloupa, tak na hloupou otazku ani jinak nez hloupe odpovedet nejde...
Pokud rad jezdis klidne a ekonomicky, pokud se ti libi model E36 a pokud je auto v udrzovanem stavu, tak neni duvod ho nekoupit.
Edit: a pokud je moje odpoved hloupa, tak na hloupou otazku ani jinak nez hloupe odpovedet nejde...
je tady toho o 318tds napsáno mraky.......
Já ho mám a jsem max spokojen, natrefil jsem na dobrý kus s málo najeto a mám ho už 4 roky, jezdím sním denně a auto na denní ježdění s 90hp za spotřebu na 17kách 6,8l ( dost o městě ) a to to auto vůbec nešetřím a žádná brzda provozu taky nejsem tak pro mě max. spokojenost.Pokud budu koukat na spotřebu budu lehce na 5L průměr.Jako jezdit 318TDS za 10L tak to je teda extrém Castro zase neblázni
tam musí být na 100% něco v řiti.
Až budu mít auto na víkend nebo prd najedu koupím si zase benzina a klidně 3litr
Prostě záleží co od toho očekáváš zda budeš jezdit na pohodu kde 90hp ti bude stačit nebo budeš chtít jezdit bokem, zapadávat do sedaček při sešlápnutí plynu atd. atd. Ale na 100% ti řeknu že sehnat dobrý 318tds bude hodně velký oříšek, dost jich je uhoněných a neopečovávané a při dnešní ceně nafty.....
mimo čerpadla co prostě odchází stářím a vstřiků co stojí pár šupů vše ostatní je jen a jen o zacházením.A všechna TDS proti novým CR jsou prostě pohodový motory na který seženeš vše a '' levně ''
Já ho mám a jsem max spokojen, natrefil jsem na dobrý kus s málo najeto a mám ho už 4 roky, jezdím sním denně a auto na denní ježdění s 90hp za spotřebu na 17kách 6,8l ( dost o městě ) a to to auto vůbec nešetřím a žádná brzda provozu taky nejsem tak pro mě max. spokojenost.Pokud budu koukat na spotřebu budu lehce na 5L průměr.Jako jezdit 318TDS za 10L tak to je teda extrém Castro zase neblázni

Až budu mít auto na víkend nebo prd najedu koupím si zase benzina a klidně 3litr

Prostě záleží co od toho očekáváš zda budeš jezdit na pohodu kde 90hp ti bude stačit nebo budeš chtít jezdit bokem, zapadávat do sedaček při sešlápnutí plynu atd. atd. Ale na 100% ti řeknu že sehnat dobrý 318tds bude hodně velký oříšek, dost jich je uhoněných a neopečovávané a při dnešní ceně nafty.....
castro píše:a co by se tam jako mělo vysrat? snad ne hlava, těsnění, vstřiky, turbo nebo čerpadlo....![]()
mimo čerpadla co prostě odchází stářím a vstřiků co stojí pár šupů vše ostatní je jen a jen o zacházením.A všechna TDS proti novým CR jsou prostě pohodový motory na který seženeš vše a '' levně ''
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
já jsem o tom taky uvažoval, ta 318tds touring(215tis km se serviskou) co jsem chtel koupit byla fakt pekna, jedina moucha co mela bylo klepani motoru, majitel řekl že jsou to hydroštely a že dá ještě vše do pořádku.. po výměně hydroštelů ale bohužel motor klepal dál.. ve výsledku se rozhodil motor a a zjistilo se že byli z bohu vydřený písty.. jeden už klepal.. a další by to za čas zhřejmě taky postihlo..
co jsem se potom bavil s lidma co už bmw dost znaji a i je třeba dováží ojeté z německa, radili se tomuto motoru radši vyhnout velkým obloukem, není to ani čistá 1,8, obsah je myslím nějakých 1650ccm. prý motor více jak 200tis nevydrží..
nakonec jsem koupil 318i a jsem spokojenej.. spotřba se pohybuje kolem 7l/100 (mimochodem to tds na tom bude skoro stejne díky tomu že to neni přímý vstřik)
co jsem se potom bavil s lidma co už bmw dost znaji a i je třeba dováží ojeté z německa, radili se tomuto motoru radši vyhnout velkým obloukem, není to ani čistá 1,8, obsah je myslím nějakých 1650ccm. prý motor více jak 200tis nevydrží..
nakonec jsem koupil 318i a jsem spokojenej.. spotřba se pohybuje kolem 7l/100 (mimochodem to tds na tom bude skoro stejne díky tomu že to neni přímý vstřik)
dubar píše:dnes vecer sem ho skousel, dlouhy start, klepani bylo zretelni, dlouho svitila kontrolka airbag, cistej dymm zadne cerne spaliny, motor cistej, nove rozvody. Celkovej dojem 85 proc.
Vzhledem k tomu, že je to 4 válec, tak klepání bude vždycky (poslechni si třeba libovolný TDI, i nový). Start byl dlouhej za studena, nebo za tepla?