Ahojte všetci, poprosila by som Vás o menšiu radu s "výberom oleja" pre moje staršie BMW E36,316 compact r.v.97...Pod kapotou je nálepka s počtom kilometrov 170.000 5W/40 Valvoline, a aký druh neviem.Teraz mám nabehané 175.000 a ryska oleja je už skoro "prazdna" motor za studena neklepoce ked sa zohreje áno a zdá sa ,že uniká olej niekde zo zadnej časti motoru , niekde z vrchu?!......Hneď ako som auto kupovala pri tých 170.000 tis, auto neklepalo po výmene oleja začalo klepovať nakoľko sme nevedeli aký olej tam bol pred tym, mi urobil môj kamarát , ktorý mal servis opravu motora , podla papiera tam vymenil všetky tesnenia aj pod hlavou válcov?!? a dal tam hore uvedený olej.
V servise mi povedali že ten únik oleja možu(ale nemusia) sposobovať krúžky , ktoré vytlačaju olej neviem kam?!a nech tam skusim dať iný olej, ktory by klepot alebo unik omedzil, ale aký olej som sa už nespýtala. Prosím mate niekto s takýmto niečim skúsenosti nech sa viem v servise vykoktať čo chcem a hlavne aký/akú značku najlepšie tam naliať a čo by sa dalo spraviť s tým klepotaním asi Hydroštely ak to nie je niečo závažne nech to klepe dalej ale ak by to bolo nutne vymeniť tak či to treba alebo nie(hydroštely).
ďakujem vám vopred
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Prosím poradte. 316i Compact r.v.1997
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1127
- Registrován: čtv 19.04.2007 00:00
- Bydliště: Ústí
- Kontaktovat uživatele:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... pic&t=8945
5w10 je v poho, já tam liju 10w40 (Valvoline) a ten je taky ok.
5w10 je v poho, já tam liju 10w40 (Valvoline) a ten je taky ok.
e46 325i Touring; X5 e70 3,0d xdrive
Ahoj mam stejné autí, ale rok 99, kdy jsem měl velice podobnej problém a byla to tedy pěkná show.
Mam tedy ted nově olej co tam byl 5W40 a dal jsem tam od Castrolu.
Můj problém spočíval v tom že jsem měl únik oleje z míst u fitru. kdy to bylo docela problematické objevit. No a přesněji to bylo v tom že jsem měl původní kroužky zpuchřelé (klasickej problém stáří), dal jsem tam dva kusy nové jak je potřrba. (cena jednoho 40 kč v BMW autodílech). A problém byl vyřešenej, jen ta práce
Mam tedy ted nově olej co tam byl 5W40 a dal jsem tam od Castrolu.
Můj problém spočíval v tom že jsem měl únik oleje z míst u fitru. kdy to bylo docela problematické objevit. No a přesněji to bylo v tom že jsem měl původní kroužky zpuchřelé (klasickej problém stáří), dal jsem tam dva kusy nové jak je potřrba. (cena jednoho 40 kč v BMW autodílech). A problém byl vyřešenej, jen ta práce
