Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Motor nejde na 6 válců

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
MMara
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: stř 19.04.2006 00:00
Bydliště: Dvůr Králové nad Labem

#1 Příspěvek od MMara »

Stal se mi minulý týden problém, při jízdě mi přestal táhnout motor ( jedná se o 320i 125kw - 170k ) a začal se jakoby dusit. Zajel jsem na diagnostiku ( bohužel né přímo do bmw - jelikož nemají snad nikde čas a objednat se za 14 dnů bylo pro mě pozdě ) kde zjistili, že nejde druhý válec - nic víc do podrobnosti to nevypsalo. Tak jsem nechal vyměnit vstřik, cívku a pořád nejde na 6 válců. Jakmile však motor podržím delší dobu např. na dvojku na plno - kolem 6 tis otáček, tak se válec chytne na chvíli, dokud mu zase nepolevím. Neměl někdo podobnou zkušenost ???
Uživatelský avatar
JIP
Registrovaný
Příspěvky: 902
Registrován: pát 27.07.2007 00:00
Bydliště: Vratimov DC

#2 Příspěvek od JIP »

Já bych začal svíčkama(kontrola/výměna) - předepsané NGK, žádný patnáctielektrodový Brisk) a proměřil fajfku, předepsaný odpor je na ní napsaný...držím palce... :wink:
MMara
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: stř 19.04.2006 00:00
Bydliště: Dvůr Králové nad Labem

#3 Příspěvek od MMara »

Svíčky jsem před 3 měsíci měnil všechny za nové NGK, samozřejmě jsem koupil znovu další novou a vyměnil.
zool
Registrovaný
Příspěvky: 236
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Mladá Boleslav / Praha

#4 Příspěvek od zool »

cau ja mel naprosto to samy a myslim ze tady psali dalsi 2 nebo 3 lidi ze maj stejnej problem, ja vymenil civku,palivovej filtr,svicky,do nadrze sem nalil naky sracicky na procisteni ventilu a nevimcehovseho este a zatim mi to jede )
MMara
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: stř 19.04.2006 00:00
Bydliště: Dvůr Králové nad Labem

#5 Příspěvek od MMara »

Tak jsem jistil další poznatek, do válce dvě mi nejde vůbec žádný tlak.
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#6 Příspěvek od Killca »

pistni krouzky asi v haji, deravej propalenej pist nebo stena valce podrena, delalo mi to na motorce, ze kdyz sem mel v haji pistni krouzek tak to nejelo a kdyz sem to roztlacoval tak to zaclo palit nad 5-6 otacek a aby to jelo tak sem musel tocit 10tisic, ale pod 5 to normalne chciplo i v tahu

mozna ti profukuje kolem svicky
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
HogoFogo
Registrovaný
Příspěvky: 27
Registrován: pon 07.04.2008 00:00
Bydliště: PHA, PB, LN

#7 Příspěvek od HogoFogo »

Já mám taky ten problém ale u 4 valce M 40 - žadný kompresní tlaky oproti zbytku.Takže budu měnit celej motor, nevíte někdo náhodou jak sou na M40 značený válce ? Tuším ten nejblíž k palubce je č.4 ? Nějak jsem nikde nenašel zapojení od rozdělovače k válcům kde by bylo jasný z jakýho vývodu vedou jednotlivý svíčkový kabely. Někdo to neřeší, ale rád bych to zapojil správně. Kdyžtak díky moc.
Odpovědět