Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Motor nejde na 6 válců
Stal se mi minulý týden problém, při jízdě mi přestal táhnout motor ( jedná se o 320i 125kw - 170k ) a začal se jakoby dusit. Zajel jsem na diagnostiku ( bohužel né přímo do bmw - jelikož nemají snad nikde čas a objednat se za 14 dnů bylo pro mě pozdě ) kde zjistili, že nejde druhý válec - nic víc do podrobnosti to nevypsalo. Tak jsem nechal vyměnit vstřik, cívku a pořád nejde na 6 válců. Jakmile však motor podržím delší dobu např. na dvojku na plno - kolem 6 tis otáček, tak se válec chytne na chvíli, dokud mu zase nepolevím. Neměl někdo podobnou zkušenost ???
pistni krouzky asi v haji, deravej propalenej pist nebo stena valce podrena, delalo mi to na motorce, ze kdyz sem mel v haji pistni krouzek tak to nejelo a kdyz sem to roztlacoval tak to zaclo palit nad 5-6 otacek a aby to jelo tak sem musel tocit 10tisic, ale pod 5 to normalne chciplo i v tahu
mozna ti profukuje kolem svicky
mozna ti profukuje kolem svicky
vlevo je matal
a vpravo Killca 


Já mám taky ten problém ale u 4 valce M 40 - žadný kompresní tlaky oproti zbytku.Takže budu měnit celej motor, nevíte někdo náhodou jak sou na M40 značený válce ? Tuším ten nejblíž k palubce je č.4 ? Nějak jsem nikde nenašel zapojení od rozdělovače k válcům kde by bylo jasný z jakýho vývodu vedou jednotlivý svíčkový kabely. Někdo to neřeší, ale rád bych to zapojil správně. Kdyžtak díky moc.