Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
520d-zkusenosti?
520d-zkusenosti?,kamos si koupi bourane bmw na levy podbeh,na vymenu podbehu okolo jsou zničene všechny veci,proste bežnej stav,auto je v plnej vybave bez kuže,je z belgie ,ma servisku,ale ma najeto skoro 300 TIS,NA MUJ VKUS UŽ JE TO DOST A CENA 150 TIS to neni žadna bomba ale spiše starost,co rikate na tento motor,z težkou petkou to moc asi nelita co?navic v predo oba xenony k.o.,prej oprava sakum prdum 30,ale ja to vidim tak 70 tis
30tis. bude jen za xenony a ten motor ?no videl sem ho v e39 snad jen jednou a osobne sem k nemu byl velice skepticky ,uz jen pro ten ctyrvalcovej zvuk ,kterej se pro e39 nak nehodi,ale nevim nejel sem v tom.V tomto pripade bych volil nakou peknou benzinovou do 200tis. nebo i zachovale TDs se taky da sehnat
Já také psal o E39!má touringa 520D rv.2002.hopiondra píše:askul11 píše:Mladá má 320D touring a myslím žeto neni špatný!Zrychlení by sice mohlo být lepší ale zase když už ten kolos je rozjetý tak to docela i jede!spotřeba na dálku 5.7l mě fakt překvapila!
myslim, ze se bavi o e39 akorat to padlo na spatny forum a tam ta je ta vaha preci jenom vyssi
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 64
- Registrován: čtv 09.01.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
cau, ja mam E36 325i a E39 520d. jednu mam jako na zabavu a druhou nazivam autobus. opravdu, 520d na dlouhe cestovani vpoho, jede to 210 ale motor uz rzve, jinak jezdim kolem 150-160 -idealni pro tetno motor- a spotreba opravdu kolem 6litru. Koupil jsem v dobrem stavu taky dovoz belgie. Silu na tak velku karu ma tak akorad ten minimum, ale da se s tim prediztet, Lepsi krotak je mezi 2000-3000, zatimco 325i krouti od 3000-do omezovace. Takze opravdu zadni zavodeni. Nicmene spotreba ti to vrati vrati spatky. Ikdyz to honim nemuzu dostat nad 7..... Druhou stranou porad je to petka, misto, pohoda, i vetsich rychlostech hesky drzi na ceste. Koupil jsem s 125tis, serviska, tet mam 155tis. Tankuju jenom Shel diesel V-pover, a po dalnici nechavam trochu vychladnout turbo a pak vypinam motor. Zatim jenom naftu a olej jsem tam daval a nove pneu. chtel jsem 530d, ale tet my to tak uz nevadin rychle jsem na to zvykl, i po 325i.... Jako ze je to veliky, ta parkovaci misto uz hodnekrat hledam, s trojkou jsem se nacpal kamkoliv.. 520d ma moje doporuceni, ale rozhodne je dobre mit jeste druhi mali benzinovy auto na nakupy a kratke jizdy do prahy......