steloval sem volnobeh na me e36 1992 318i M40,Mel sem problem s otackama.kdyz uz sem to mel tak ze to pojedu projed,a najednou se zacalo auto prehrivat.teplota byla uplne v cervenym a mrd-vytekla me voda.vylitla hadica s takovy ty umely trubky.Chtel sem se zeptat kde se ta trubka da sehnat a za kolik?? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
je to dil 16
Objednat to můžeš u jakýhokoliv prodejce BMW. Pokud to nebudou mít skladem, tak to dojde max. do 3 dnů (osobní zkušenost).
btw. Docela by mě zajímalo, jak jsi šteloval volnoběh, protože je nastavován řídící jednotkou pomocí volnoběžného ventilu.
Ja vubec nevim jak se ten volnobeh steluje,jenom vim ze sem si otacky zvedl tak o 200ot a je to lepsi,klidnejsi.Potreboval bych nekoho kdo tomu rozumi a sesteluje.Mam to celkem rozhaseny a vubec tomu nerozumim.Potreboval bych nejakyho mechose z okoli Zdarska,Tisnovska a tak...
Nechcu Ti do toho kecat, ale na škrtící klapce musí mít lanko vůli. Pokud jsi to našteloval tak, že jsi pootevřel škrtící klapku, tak jsi určitě neudělal dobře. Jak už jsem psal volnoběh je řízenej řídící jednotkou pomocí volnoběžnýho ventilu. Pokud motor nejede tak jak má, tak musíš najít příčinu a ne odstraňovat následky.
možná by pomohlo tu klapku vyčistit, a tu trubku bych koupil novou a myslim že jinde než v BMW ji neseženeš, možná ještě v http://www.mjauto.cz ale to nevim...
Jetou bych rozhodně nekupoval, muže se ti stát za dva dny to samý..
miloshm píše:Nechcu Ti do toho kecat, ale na škrtící klapce musí mít lanko vůli. Pokud jsi to našteloval tak, že jsi pootevřel škrtící klapku, tak jsi určitě neudělal dobře. Jak už jsem psal volnoběh je řízenej řídící jednotkou pomocí volnoběžnýho ventilu. Pokud motor nejede tak jak má, tak musíš najít příčinu a ne odstraňovat následky.
No ja sem mel normalne otacky 700ot,ale auto bylo takovy neklidny,zdalo se mi to moc nizky.klepala se sajtr paka a tak.Ted tam mam 950ot.Takze rikas-to lanko musi mit nejakou vuli??Mam teda vycistit volnobeznej ventil a melo byt v klidu nebo jak??
Diky
miloshm píše:Nechcu Ti do toho kecat, ale na škrtící klapce musí mít lanko vůli. Pokud jsi to našteloval tak, že jsi pootevřel škrtící klapku, tak jsi určitě neudělal dobře. Jak už jsem psal volnoběh je řízenej řídící jednotkou pomocí volnoběžnýho ventilu. Pokud motor nejede tak jak má, tak musíš najít příčinu a ne odstraňovat následky.
No ja sem mel normalne otacky 700ot,ale auto bylo takovy neklidny,zdalo se mi to moc nizky.klepala se sajtr paka a tak.Ted tam mam 950ot.Takze rikas-to lanko musi mit nejakou vuli??Mam teda vycistit volnobeznej ventil a melo byt v klidu nebo jak??
Diky
Vycistit ventil, zkontrolovat tlaky valcu, pump atd., silentbloky, proste hledat...pokud motor klepe, neni to samo od sebe.