po nastartování studenýho motoru po vteřině dvou chcípne, na co se zaměřit? to se opakuje dvakrát i třikrát, musím mu pomáhat plynem aby nechcípl. při startování zahřátýho motoru je vše ok.
je mozny ze sou v haji krouzky a pri zahrati je to uz tak roztahly ze nepoustej tlak, ale spis to bude nejaky cidylko, mozna lambda, teoreticky vadna jednotka, ale to mozna kecam
jzxr píše:po nastartování studenýho motoru po vteřině dvou chcípne, na co se zaměřit? to se opakuje dvakrát i třikrát, musím mu pomáhat plynem aby nechcípl. při startování zahřátýho motoru je vše ok.
No asi myslel pístni kroužky. ale řek bych že to bude dělat nějaky čidlo. Davku paliva dava řidici jednotka podle teploty motoru. tak bych skusil čidlo na teplotu. teplotu to ukazuje dobře??
na diagnostice jsem nebyl pač to nehlásí žádnou chybu. pístní kroužky u auta které má skutečně najeto cca 160.000km můžu nejspíš vyloučit. a teplota ukazuje dobře. ukáže něco diagnostika když to nehláí žádnou chybu? tzn. žádná kontrolka se nerozsvítí, nic, jen tak si prostě chcípne. po cca třetím nastartování už to volnoběh udrží. motor jinak šlape jako švýcary.
no měl jsem za to že když je nějaká závada na motoru tak se rozsvítí kontrolka vstřikování (EDC-electronic diesel control u diesela, u benzínu EPC bo tak nějak) takže to tak není?
jzxr píše:no měl jsem za to že když je nějaká závada na motoru tak se rozsvítí kontrolka vstřikování (EDC-electronic diesel control u diesela, u benzínu EPC bo tak nějak) takže to tak není?
u nějakejch aut to je. Ale u tviho fakt nevim. Nerad bych kecal. ale každopadně s tim nic neskaziš. a možna budeš chytřejši. Zajet si na diagnostiku a uvidíš
na diag zajed, ono kdyz to nechavas nacist secky udaje a pritom budes mit nastartovano, tak se hodne da vycist, kolik dava napeti lambda, vaha vzduchu, teploty, secko, jinak i u auta ktery ma 50tisic muzou rupnout krouzky, ale ty to zrejme nebudou
Killca píše:na diag zajed, ono kdyz to nechavas nacist secky udaje a pritom budes mit nastartovano, tak se hodne da vycist, kolik dava napeti lambda, vaha vzduchu, teploty, secko, jinak i u auta ktery ma 50tisic muzou rupnout krouzky, ale ty to zrejme nebudou
kroužky budou blbost. Myslíš že se o tolik roztahnou po ohřatí???
O něco jo,ale zas o tolik to nejni.
PepaPepino píše:kroužky budou blbost. Myslíš že se o tolik roztahnou po ohřatí???
O něco jo,ale zas o tolik to nejni.
vsak rikam ze ne, ale ze i u mladyho auta muzou jit do haje hnedka, stat se muze vsechno, tady to nebude, ale teoreticky by to slo, ze krouzky nejsou a pak se roztahne pist a drzi tlaky
PepaPepino píše:kroužky budou blbost. Myslíš že se o tolik roztahnou po ohřatí???
O něco jo,ale zas o tolik to nejni.
vsak rikam ze ne, ale ze i u mladyho auta muzou jit do haje hnedka, stat se muze vsechno, tady to nebude, ale teoreticky by to slo, ze krouzky nejsou a pak se roztahne pist a drzi tlaky
Docela bych typnul lambda sondu, stejně mi chcípalo ISo. Taky bych vyčistil ventil volnoběžných otáček (bo vyměnil) u mě to pomohlo a měl jsem stejné příznaky + tedy ještě nějaký ten výstřel z vejfuku.