Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW e46 330i a nebo 330d??
-
Fantucci
- Registrovaný
- Příspěvky: 1127
- Registrován: čtv 19.04.2007 00:00
- Bydliště: Ústí
- Klubové ID: 1047
- Kontaktovat uživatele:
je třeba hledat, ale že jsi se právě regnul....
zde něco je
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... =330d+330i
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... =330d+330i
e46 325i Touring; X5 e70 3,0d xdrive
-
fidzi
- Registrovaný
- Příspěvky: 659
- Registrován: úte 02.01.2007 01:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 1461
- Kontaktovat uživatele:
Sice v 5ce, ale oba motory mám odzkoušené. 30i táhne v celym spektru pěkně, žádný prudký nárůsty, protostě samet. 30d má kolem 1700ot. brutální zátah, ale s rostoucíma otáčkama vadne. Ten zátah je fakt perfekntí, celkově se mi jede s benzínem mnohem líp. Nehledě na to u dieselu je tu ještě otázka servisování-vstřiky, turbo 
každý poradí něco jinýho.. někdo preferuje benzín (asi většina) a někdo naftu.. Takže za mě osobně 330d - ten motor znám a pokud se k němu chováš slušně (tím nemyslím jezdit pomalu
), tak není ani problém se servisováním! a spotřeba je vůči benzínu úplně někde jinde.. nicméně sám podobné dilema řeším, ale zatím u mě silně vede 330d 
-
fidzi
- Registrovaný
- Příspěvky: 659
- Registrován: úte 02.01.2007 01:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 1461
- Kontaktovat uživatele:
Jasně ten 30d je skvělej motor. A táhá jak bejk. Nicméně když pomyslim na tu účtenku která by mohla bejt za vstřiky(podle mě k nim nebude daleko, protože už máme přes 250tkmcetronix píše:každý poradí něco jinýho.. někdo preferuje benzín (asi většina) a někdo naftu.. Takže za mě osobně 330d - ten motor znám a pokud se k němu chováš slušně (tím nemyslím jezdit pomalu), tak není ani problém se servisováním! a spotřeba je vůči benzínu úplně někde jinde.. nicméně sám podobné dilema řeším, ale zatím u mě silně vede 330d
-
groom
- Registrovaný
- Příspěvky: 171
- Registrován: stř 23.04.2008 00:00
- Bydliště: Zruč nad Sázavou
- Klubové ID: 1928
- Kontaktovat uživatele:
A jak to máš s turbem?pořád je tam to originální.Ja spíš tady preferuju naftu ale vážne si nedokážu představit kolik je schopný to turbo a vstřiky vydržet.Je to pravda ze se s tim při troše dobrý vůle dá jet i za 7 litrů?fidzi píše:Jasně ten 30d je skvělej motor. A táhá jak bejk. Nicméně když pomyslim na tu účtenku která by mohla bejt za vstřiky(podle mě k nim nebude daleko, protože už máme přes 250tkmcetronix píše:každý poradí něco jinýho.. někdo preferuje benzín (asi většina) a někdo naftu.. Takže za mě osobně 330d - ten motor znám a pokud se k němu chováš slušně (tím nemyslím jezdit pomalu), tak není ani problém se servisováním! a spotřeba je vůči benzínu úplně někde jinde.. nicméně sám podobné dilema řeším, ale zatím u mě silně vede 330d
)
turbo a vstřiky odejít nemusí, ale můžou.. hodně záleží na zacházení! a na druhou stranu nemusíš kupovat úplně nový turbo apod. takže bych se toho až tolik nebál, zvlášť pokud preferuješ naftu.. a pokud toho najezdíš hodně jako já, tak se ti to vyplatí i tak.. my opinion
Pokud to není xd, tak budeš jezdit klidně i pod 7 (samozřejmě podle toho jak budeš jezdit
) otec má 330xd, ale ten novej 170kw a jezdí za 7 a taky nejezdí zrovna pomalu 
Pokud to není xd, tak budeš jezdit klidně i pod 7 (samozřejmě podle toho jak budeš jezdit
-
fidzi
- Registrovaný
- Příspěvky: 659
- Registrován: úte 02.01.2007 01:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 1461
- Kontaktovat uživatele:
Všechno krom váhy je původní. Je pravda, že to ani odejít nemusí, ale když to odejde tak je to docela darda. Jinak dlouhodobou průměrnou máme 7,1l a rozhodně to nešetříme.groom píše:A jak to máš s turbem?pořád je tam to originální.Ja spíš tady preferuju naftu ale vážne si nedokážu představit kolik je schopný to turbo a vstřiky vydržet.Je to pravda ze se s tim při troše dobrý vůle dá jet i za 7 litrů?fidzi píše:Jasně ten 30d je skvělej motor. A táhá jak bejk. Nicméně když pomyslim na tu účtenku která by mohla bejt za vstřiky(podle mě k nim nebude daleko, protože už máme přes 250tkmcetronix píše:každý poradí něco jinýho.. někdo preferuje benzín (asi většina) a někdo naftu.. Takže za mě osobně 330d - ten motor znám a pokud se k němu chováš slušně (tím nemyslím jezdit pomalu), tak není ani problém se servisováním! a spotřeba je vůči benzínu úplně někde jinde.. nicméně sám podobné dilema řeším, ale zatím u mě silně vede 330d
)
