Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

BMW e46 330i a nebo 330d??

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
groom
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: stř 23.04.2008 00:00
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Klubové ID: 1928
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od groom »

Mám před sebou těžkou otázku.Benzín nebo naftu.Rozhoduju se mezi těmahle třilitrama a vážně nevim kterej si vybrat.Poraďte někdo prosím.
Fantucci
Registrovaný
Příspěvky: 1127
Registrován: čtv 19.04.2007 00:00
Bydliště: Ústí
Klubové ID: 1047
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Fantucci »

je třeba hledat, ale že jsi se právě regnul.... 8) zde něco je :wink:

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... =330d+330i
e46 325i Touring; X5 e70 3,0d xdrive
fidzi
Registrovaný
Příspěvky: 659
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 1461
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od fidzi »

Sice v 5ce, ale oba motory mám odzkoušené. 30i táhne v celym spektru pěkně, žádný prudký nárůsty, protostě samet. 30d má kolem 1700ot. brutální zátah, ale s rostoucíma otáčkama vadne. Ten zátah je fakt perfekntí, celkově se mi jede s benzínem mnohem líp. Nehledě na to u dieselu je tu ještě otázka servisování-vstřiky, turbo :(
cetronix
Registrovaný
Příspěvky: 475
Registrován: pát 14.12.2007 01:00
Klubové ID: 1480

#4 Příspěvek od cetronix »

každý poradí něco jinýho.. někdo preferuje benzín (asi většina) a někdo naftu.. Takže za mě osobně 330d - ten motor znám a pokud se k němu chováš slušně (tím nemyslím jezdit pomalu :wink: ), tak není ani problém se servisováním! a spotřeba je vůči benzínu úplně někde jinde.. nicméně sám podobné dilema řeším, ale zatím u mě silně vede 330d 8)
fidzi
Registrovaný
Příspěvky: 659
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 1461
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od fidzi »

cetronix píše:každý poradí něco jinýho.. někdo preferuje benzín (asi většina) a někdo naftu.. Takže za mě osobně 330d - ten motor znám a pokud se k němu chováš slušně (tím nemyslím jezdit pomalu :wink: ), tak není ani problém se servisováním! a spotřeba je vůči benzínu úplně někde jinde.. nicméně sám podobné dilema řeším, ale zatím u mě silně vede 330d 8)
Jasně ten 30d je skvělej motor. A táhá jak bejk. Nicméně když pomyslim na tu účtenku která by mohla bejt za vstřiky(podle mě k nim nebude daleko, protože už máme přes 250tkm :( )
groom
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: stř 23.04.2008 00:00
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Klubové ID: 1928
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od groom »

fidzi píše:
cetronix píše:každý poradí něco jinýho.. někdo preferuje benzín (asi většina) a někdo naftu.. Takže za mě osobně 330d - ten motor znám a pokud se k němu chováš slušně (tím nemyslím jezdit pomalu :wink: ), tak není ani problém se servisováním! a spotřeba je vůči benzínu úplně někde jinde.. nicméně sám podobné dilema řeším, ale zatím u mě silně vede 330d 8)
Jasně ten 30d je skvělej motor. A táhá jak bejk. Nicméně když pomyslim na tu účtenku která by mohla bejt za vstřiky(podle mě k nim nebude daleko, protože už máme přes 250tkm :( )
A jak to máš s turbem?pořád je tam to originální.Ja spíš tady preferuju naftu ale vážne si nedokážu představit kolik je schopný to turbo a vstřiky vydržet.Je to pravda ze se s tim při troše dobrý vůle dá jet i za 7 litrů?
cetronix
Registrovaný
Příspěvky: 475
Registrován: pát 14.12.2007 01:00
Klubové ID: 1480

#7 Příspěvek od cetronix »

turbo a vstřiky odejít nemusí, ale můžou.. hodně záleží na zacházení! a na druhou stranu nemusíš kupovat úplně nový turbo apod. takže bych se toho až tolik nebál, zvlášť pokud preferuješ naftu.. a pokud toho najezdíš hodně jako já, tak se ti to vyplatí i tak.. my opinion 8)

Pokud to není xd, tak budeš jezdit klidně i pod 7 (samozřejmě podle toho jak budeš jezdit :)) otec má 330xd, ale ten novej 170kw a jezdí za 7 a taky nejezdí zrovna pomalu :lol:
fidzi
Registrovaný
Příspěvky: 659
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 1461
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od fidzi »

groom píše:
fidzi píše:
cetronix píše:každý poradí něco jinýho.. někdo preferuje benzín (asi většina) a někdo naftu.. Takže za mě osobně 330d - ten motor znám a pokud se k němu chováš slušně (tím nemyslím jezdit pomalu :wink: ), tak není ani problém se servisováním! a spotřeba je vůči benzínu úplně někde jinde.. nicméně sám podobné dilema řeším, ale zatím u mě silně vede 330d 8)
Jasně ten 30d je skvělej motor. A táhá jak bejk. Nicméně když pomyslim na tu účtenku která by mohla bejt za vstřiky(podle mě k nim nebude daleko, protože už máme přes 250tkm :( )
A jak to máš s turbem?pořád je tam to originální.Ja spíš tady preferuju naftu ale vážne si nedokážu představit kolik je schopný to turbo a vstřiky vydržet.Je to pravda ze se s tim při troše dobrý vůle dá jet i za 7 litrů?
Všechno krom váhy je původní. Je pravda, že to ani odejít nemusí, ale když to odejde tak je to docela darda. Jinak dlouhodobou průměrnou máme 7,1l a rozhodně to nešetříme.
Whisky
Registrovaný
Příspěvky: 822
Registrován: úte 22.08.2006 00:00
Bydliště: Trebeach
Klubové ID: 1221
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Whisky »

ja nevim no...mam 330d uz pres dva roky a uz se mi zda, ze to nejede :) Takze bych asi sel uz do benzinu, nebo je cas chipovat :)))
cetronix
Registrovaný
Příspěvky: 475
Registrován: pát 14.12.2007 01:00
Klubové ID: 1480

#10 Příspěvek od cetronix »

a za další dva roky taky nepojede :D možná i dřív podle toho z čeho jsi přešel :lol: 8)
Odpovědět