Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

cukani pri pridani a ubrani plynu

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#21 Příspěvek od Mirda328 »

zdar asi jsem pitomej ale precetl jsem si to cely a nevim co je dvouhmotovej setrvacnik?jak je to teda stim slapanim, to ucej v autoskolach ze u feldy se ma mackat spojeka:) 8O a jiny pytloviny.....

ja ji teda nemackam u 2.8 a doufam ze ani nemusim?

a kdyz jsme u te spojky jakej je problem vymenit lamelu jde to spodem?
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#22 Příspěvek od Killca »

mirda2 píše:a kdyz jsme u te spojky jakej je problem vymenit lamelu jde to spodem?
na zvedak, popustit vejfuk, vyndat tepelnou izolaci vejfuku, vyndat kardan a vyndat prevodovku, uz o zvladam za 4 hodky, a ano jde to spodem, je ale potreba hodne prodluzovacek a kloubu na golu
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
sanchezer
Registrovaný
Příspěvky: 60
Registrován: pon 29.01.2007 01:00
Bydliště: Budweis

#23 Příspěvek od sanchezer »

když ste u té spojky..co to stojí?..čím to je že když jí sešlápnu vrzne jak vrata od chlíva?..jinak bere zatím dobře..
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#24 Příspěvek od Killca »

sanchezer píše:když ste u té spojky..co to stojí?..čím to je že když jí sešlápnu vrzne jak vrata od chlíva?..jinak bere zatím dobře..
nova spojka tady z klubu od nejakych znamych tak 5-7tisic s tim ze je kapku lepsi

skripe bud hydraulika,takze vymenit brzdovou kapalinu, nebo skripe jen pedal v kloubu nekde, tak se na to podivat zblizka kde to vlastne vrze
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
motokarista
Registrovaný
Příspěvky: 493
Registrován: pon 28.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 2441

#25 Příspěvek od motokarista »

mirda2 píše:zdar asi jsem pitomej ale precetl jsem si to cely a nevim co je dvouhmotovej setrvacnik?jak je to teda stim slapanim, to ucej v autoskolach ze u feldy se ma mackat spojeka:) 8O a jiny pytloviny.....

ja ji teda nemackam u 2.8 a doufam ze ani nemusim?

a kdyz jsme u te spojky jakej je problem vymenit lamelu jde to spodem?
dvouhmoty setrvacnik znamena ze je odpruzeny a tim padem je lamela bez pruzin protoze to obstarava setrvacnik, a taky je to nevyhoda protoze kdyz se posere tak je to ranec, proste zase neco na cem lidi oskubat, a co se tyce vyslapavani spojky tak je to picovina, ja ji normalne vyslapavam, nevim proc by to melo vadit, akorat rozpojis prevodovku od motoru...
Odpovědět