Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Praskají potkavajicí světla
čau mám takový zvláštní problém, praskají mi potkávačky a pak se rožne ABS,(parkovací a dálkové jsou vpohodě) borec tam měl předtím xenonové výbojky,já chtěl obyčejné H7, někdy to praskne po 40km někdy po 5km, nikdo moc neví co s tím je. Diagnostika ABS i motoru vpořádku, nemá někdo podobnou zkušenost? dík
			
			
									
						
										
						- bergos
- Registrovaný
- Příspěvky: 4075
- Registrován: sob 02.10.2004 00:00
- Bydliště: OSTRAVA!!!
- Klubové ID: 159
taky bych řekl, že altík přebíjí...Killca píše:tak todle uz snad ma neco extra spolecnyho s alternatorem, kdyz to projedes tak se zvysi napeti a konec, ale jak by se to pospojovalo to nevim teda
Family wagon: BMW 320dX F31
Summer car: BMW 330i baur TC2 E30
Project car: BMW 1502 E10
City car: Audi A1 1.4tfsi
 
			
						Summer car: BMW 330i baur TC2 E30
Project car: BMW 1502 E10
City car: Audi A1 1.4tfsi

- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
tak treba je mozny ze se mu napojil privod k zarovkam nekde primo na altik a normalni napeti si to bere zpet do site ale kdyz to treba posle na par milisekund vic stavy tak zarovky rupnou ale do auta se to prepeti ani nedostane, prave diky zarovkam, nepravdepodobny, ale mozna mozny, protoze kuli cemu jinymu by to rupalo, zarovka rupne kdyz do ni de vic stavy, jinak nema duvod rupnout, zkrat primo na vedeni mezi privodnima kabelama by ji nevadil, nizsi napeti taky ne, takze jedine ze jsou spatny konektory, nebo je v nich voda a diky primo zkratu rupne zarovka
takle sem nemel krytku na konektoru zarovek na fiatu a zarovka rupala kazdejch 10 kilaku a jak se tam soup jen kus plastu kterej kryl vsechny draty pekne originalne, tak uz svetlo bylo nesmrtelny
			
			
									
						
							takle sem nemel krytku na konektoru zarovek na fiatu a zarovka rupala kazdejch 10 kilaku a jak se tam soup jen kus plastu kterej kryl vsechny draty pekne originalne, tak uz svetlo bylo nesmrtelny
vlevo je matal  a vpravo Killca
 a vpravo Killca 
			
						 a vpravo Killca
 a vpravo Killca 
- 
				surfis
- Registrovaný
- Příspěvky: 4554
- Registrován: úte 24.07.2007 00:00
- Bydliště: Budějcééé
- Klubové ID: 1355
- Kontaktovat uživatele:
Teď to bude čistá spekulace, ale nemůže mít vysokou vlhkost ve světlech? A nebo druhá věc mě napadla. Že je světlo špatně uchyceno = třese se a rožhavené vlákno se uklepe? Nechal si to svítit třeba 1/2 hodiny se stojícím autem.Killca píše:tak treba je mozny ze se mu napojil privod k zarovkam nekde primo na altik a normalni napeti si to bere zpet do site ale kdyz to treba posle na par milisekund vic stavy tak zarovky rupnou ale do auta se to prepeti ani nedostane, prave diky zarovkam, nepravdepodobny, ale mozna mozny, protoze kuli cemu jinymu by to rupalo, zarovka rupne kdyz do ni de vic stavy, jinak nema duvod rupnout, zkrat primo na vedeni mezi privodnima kabelama by ji nevadil, nizsi napeti taky ne, takze jedine ze jsou spatny konektory, nebo je v nich voda a diky primo zkratu rupne zarovka
takle sem nemel krytku na konektoru zarovek na fiatu a zarovka rupala kazdejch 10 kilaku a jak se tam soup jen kus plastu kterej kryl vsechny draty pekne originalne, tak uz svetlo bylo nesmrtelny
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
to co pises je taky moznost, zrejme to bude mit neco spolecnyho s vodou v blizkosti svetel a pokud ne, tak je i ten tres moznej, dobrej napad, todle me nenapadlosurfis píše:Teď to bude čistá spekulace, ale nemůže mít vysokou vlhkost ve světlech? A nebo druhá věc mě napadla. Že je světlo špatně uchyceno = třese se a rožhavené vlákno se uklepe? Nechal si to svítit třeba 1/2 hodiny se stojícím autem.

vlevo je matal  a vpravo Killca
 a vpravo Killca 
			
						 a vpravo Killca
 a vpravo Killca 







