Při brždění klepe volant
-
CerMet
- Registrovaný
- Příspěvky: 11
- Registrován: ned 16.12.2007 01:00
Ahoj,
Mám menší problém. Nevím jestli se tu přesně něco takového už neřešilo, předpokládám že ano, ale přesto....
Pokud brzdím tak na 25%, tak mi celkem dost klepe volant. Auto mám teprve týden, tak zatím tak nějak okukuju co sím vlastně všechno je/není.
Dneska jsem byl s autem na zvedáku v servise, kde jsme to s kámošem okoukli. Zjistil jsem, že vnitřní a vnější čast kotouče jsou značně oreznuté a destičky vypadají dost nově. Dokonce i majitel mi potvrdil že desky tam sou asi jen 500 kilometrů a že klepání začalo s jejich výměnou. No myslím si, že předchozí destičky nebyly origo a nezbrušovaly celou plochu kotouče. Teďka se ty nové musejí poprat i s těma orezlejma místama. Taky jsem přišel na menší vůli na pravém předním kole, kterou to pravděpodobně rozrezonuje při lehčím přibrždění...
No a moje otázka...máte s tím někdo zkušenosti? Mám čekat až se rez zbrousí? Nebo nechat kotouče stáhnout na soustruhu (materiálu mají ještě hromadu) a vyměnit znovu desky? No a ta vůle...na ložisko to nevypadá, jelikož vůle je pouze ve směru řízení, pokud jsem kolo chytnul nahoře a dole, tak se ani nepohnulo. Asi to bude čep řízení, ale nevím, nemám s tím zatím žádnou zkušenost. Nevíte někdo co by to ještě mohlo dělat a za kolik je oprava?
Předem díky...hezký svátky...M.
P.S.: Kola jsou vyvážená. Je to E36 316 r.v.94
Mám menší problém. Nevím jestli se tu přesně něco takového už neřešilo, předpokládám že ano, ale přesto....
Pokud brzdím tak na 25%, tak mi celkem dost klepe volant. Auto mám teprve týden, tak zatím tak nějak okukuju co sím vlastně všechno je/není.
Dneska jsem byl s autem na zvedáku v servise, kde jsme to s kámošem okoukli. Zjistil jsem, že vnitřní a vnější čast kotouče jsou značně oreznuté a destičky vypadají dost nově. Dokonce i majitel mi potvrdil že desky tam sou asi jen 500 kilometrů a že klepání začalo s jejich výměnou. No myslím si, že předchozí destičky nebyly origo a nezbrušovaly celou plochu kotouče. Teďka se ty nové musejí poprat i s těma orezlejma místama. Taky jsem přišel na menší vůli na pravém předním kole, kterou to pravděpodobně rozrezonuje při lehčím přibrždění...
No a moje otázka...máte s tím někdo zkušenosti? Mám čekat až se rez zbrousí? Nebo nechat kotouče stáhnout na soustruhu (materiálu mají ještě hromadu) a vyměnit znovu desky? No a ta vůle...na ložisko to nevypadá, jelikož vůle je pouze ve směru řízení, pokud jsem kolo chytnul nahoře a dole, tak se ani nepohnulo. Asi to bude čep řízení, ale nevím, nemám s tím zatím žádnou zkušenost. Nevíte někdo co by to ještě mohlo dělat a za kolik je oprava?
Předem díky...hezký svátky...M.
P.S.: Kola jsou vyvážená. Je to E36 316 r.v.94
-
Maca
- Registrovaný
- Příspěvky: 460
- Registrován: ned 18.01.2004 01:00
- Klubové ID: 57
-
CerMet
- Registrovaný
- Příspěvky: 11
- Registrován: ned 16.12.2007 01:00
-
paul
- Registrovaný
- Příspěvky: 43
- Registrován: pon 20.10.2003 00:00
-
Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
-
Fanny
- Registrovaný
- Příspěvky: 169
- Registrován: pon 11.09.2006 00:00
- Bydliště: Tišnov - Kuřim
-
chrompacket
- Registrovaný
- Příspěvky: 524
- Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
- Bydliště: Petřvald u Karviné
-
CZAirwolf
- Registrovaný
- Příspěvky: 1326
- Registrován: čtv 10.05.2007 00:00
-
Fanny
- Registrovaný
- Příspěvky: 169
- Registrován: pon 11.09.2006 00:00
- Bydliště: Tišnov - Kuřim
-
surfis
- Registrovaný
- Příspěvky: 4554
- Registrován: úte 24.07.2007 00:00
- Bydliště: Budějcééé
- Klubové ID: 1355
-
Maikl
- Registrovaný
- Příspěvky: 2408
- Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
- Bydliště: CL
- Klubové ID: 644
-
Petrov2
- Registrovaný
- Příspěvky: 10
- Registrován: pon 14.03.2005 01:00
-
CerMet
- Registrovaný
- Příspěvky: 11
- Registrován: ned 16.12.2007 01:00
No mohl bych vlastně konečně shrnout jak sem problém vyřešil
)
...Nejprve sem vyměnil čep od řízení na jednom kole a oba zadní silenbloky na ramenech. Všechny tyto součástky byly totálně po životnosti. Čep se musel dokonce měnit i s axálním táhlem, jelikož to srezlo v jednu hroudu železa a nedalo se to ničím povolit. Spolu s tím sem nechal stočit kotouče a udělat geometrii. Od té doby mi přestal klepat volant při brždění. Dodatečně jsem ještě měnil obě kosti (stabilizátory), jelikož to na dírách hrálo jako celá bicí souprava...
teďka mi jen zlehka zavibruje volant pokud míjím rychlost 100km/h, to podle mě dělaj kola...poznáme až přezuju a vyvážím...
jinak s celou opravou sem se vešel do 4500 kč
Mějte se všici a pěkný víkend...M
...Nejprve sem vyměnil čep od řízení na jednom kole a oba zadní silenbloky na ramenech. Všechny tyto součástky byly totálně po životnosti. Čep se musel dokonce měnit i s axálním táhlem, jelikož to srezlo v jednu hroudu železa a nedalo se to ničím povolit. Spolu s tím sem nechal stočit kotouče a udělat geometrii. Od té doby mi přestal klepat volant při brždění. Dodatečně jsem ještě měnil obě kosti (stabilizátory), jelikož to na dírách hrálo jako celá bicí souprava...
teďka mi jen zlehka zavibruje volant pokud míjím rychlost 100km/h, to podle mě dělaj kola...poznáme až přezuju a vyvážím...
jinak s celou opravou sem se vešel do 4500 kč
Mějte se všici a pěkný víkend...M
-
Sonic
- Registrovaný
- Příspěvky: 39
- Registrován: sob 20.09.2008 00:00

a vpravo Killca 