Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
prasknutá olejová vana
Mam pocit ze se musi motor nadzvednout ,nevim jak mas tu prasklinu velikou ale jednou sem takto resil chladic tekutym kovem,pokud se to dobre odmasti a olej se vypusti mohlo by to celkem dobre drzet ..samozrejme tohle je nejlevnejsi varianta,zavarit to pude ..
kark píše:Mám prasknutú olejovú vanu pri závite vypúšťacieho šrobu chcem to dať zavariť. Je problém ju dať dole? načo si mám dať pozor keď ju budem demontovať. (dúfam že sa dá dať dole bez vytiahnutia motora.)
Ďík za rady
- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Klubové ID: 49
- Kontaktovat uživatele:
U IS jsme museli dost zvedat motor a taky trošku pokřupali plasty, ale naštěstí nic vážního, podle mě je nejlepší zaaretovat motor a spustit nápravnici 

E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
Ďík. skúsim zatial teda to epoxidové lepidlo a uvidím.
A pri budúcej výmene to dám asi zavariť. Myslíte že tá vaňa nusí ísť dole? nedá sa to zavariť na aute?
Ináč tá prasklina je presne taká islá ako mal HansCZ.
Prepožičal som si od neho obrázok, dúfam že mu to nevadí.
foto: http://klasika.ukazto.com/img/2197586,sroub.jpg
A pri budúcej výmene to dám asi zavariť. Myslíte že tá vaňa nusí ísť dole? nedá sa to zavariť na aute?
Ináč tá prasklina je presne taká islá ako mal HansCZ.
Prepožičal som si od neho obrázok, dúfam že mu to nevadí.
foto: http://klasika.ukazto.com/img/2197586,sroub.jpg
Tak som to zalepil tým dvojzložkovím lepidlom na hliník a musím povedať že to zatial drží. Skúsil som trochu toho tekutého kovu naniesť aj kúsok vedľa, aby som vydel či to bude poriadne držať a poviem že som mal problém dať to dole. nakoniec som to musel pilovať.
Takže dúfam žo to bude ok.
Ďík za všetky rady.
Takže dúfam žo to bude ok.
Ďík za všetky rady.
