Tak pravděpodobně mi teče řizení v mistě kde jsem udělal kroužek.O vikendu jsem myl 3x motor že se lesknul a zas se mi objevuje olej v tomto mistě a je ohazená celá vana a t astrana až k převodovce a celej ten kříž nad mistem které jsem zakroužkoval.A to mám sundanej dekl aby se tam ten olej nehonil mezi deklem a motorem aby vše bylo vidět
Dá se nějak vyměnit gufero v tomto místě a nebo mě čeká celé řízení za 20tisíc? Kupovat za třeba 7000 stare když si to auto chci nechat dýl asi nebude to pravý.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Řízení i 318i
- Radim046
- Registrovaný
- Příspěvky: 600
- Registrován: úte 07.12.2004 01:00
- Bydliště: okr. Nymburk
- Klubové ID: 563
- Kontaktovat uživatele:
Tak řízení to nebylo.
Tak konečně asi týden mám vyřešen unik oleje.Nejdřive jsem myslel že to je těsnění pod hlavou-nebylo a naštěsti jsem to neřešil ale koupil jsem domeček s guferem na kliku a to to taky nebylo tak ho mám doma protože zpět ho AMT vzit nechce ani výměnou.Ale nejvice se jevilo že by to mohlo byt těsnění pod vanou tak jsem ho vyměnil.Kolem vany pak bylo sucho.Ale olej tekl stále.Tak jsem prohlížel ETK co je kde za těsnění kolem olejového systemu a našel jsem že olejový filtr je přes přirubu a těsněni+2 Okroužky namontován na blok motoru.Tak jsem koupil za 37kč těsnění a za 85kč 2 O kroužky a vyměnil a z báwa ted olej nekapne ani kapička a v garáži mám naprosté sucho.Kvuli vyměně musí ven alternátor,držák alternátoru řemenice a řemen a pak to jde.Prace asi na 3hodinky.
Tak konečně asi týden mám vyřešen unik oleje.Nejdřive jsem myslel že to je těsnění pod hlavou-nebylo a naštěsti jsem to neřešil ale koupil jsem domeček s guferem na kliku a to to taky nebylo tak ho mám doma protože zpět ho AMT vzit nechce ani výměnou.Ale nejvice se jevilo že by to mohlo byt těsnění pod vanou tak jsem ho vyměnil.Kolem vany pak bylo sucho.Ale olej tekl stále.Tak jsem prohlížel ETK co je kde za těsnění kolem olejového systemu a našel jsem že olejový filtr je přes přirubu a těsněni+2 Okroužky namontován na blok motoru.Tak jsem koupil za 37kč těsnění a za 85kč 2 O kroužky a vyměnil a z báwa ted olej nekapne ani kapička a v garáži mám naprosté sucho.Kvuli vyměně musí ven alternátor,držák alternátoru řemenice a řemen a pak to jde.Prace asi na 3hodinky.
- Přílohy
-
- 3
- kroužky.jpg (92.89 KiB) Zobrazeno 1109 x
-
- 2
- kroužek3.jpg (71.43 KiB) Zobrazeno 1109 x
-
- 1
- tesnení.jpg (76.41 KiB) Zobrazeno 1109 x
- Radim046
- Registrovaný
- Příspěvky: 600
- Registrován: úte 07.12.2004 01:00
- Bydliště: okr. Nymburk
- Klubové ID: 563
- Kontaktovat uživatele:
Hele v bmw mi řekli to samé ale sadu na servo těsnicí mají na http://www.MJauto.cz maj tam i obrázek a je to asi milion gumiček.Ale neobjednaval jsem ji.
už tady o tom psal Hanz tuším a vím, že také někdo psal jak to dělal, bohužel jsem to hledal už pro Radima na klubu a nenašel to téma, téma může být staré tak 2roky?bergos píše:tohle mě zajímá, v bmw mi řekli že nic takového není. dělal to už někdo? potřebuji to na e36 rv.1996.libovka píše:V BMW SEPRODÁVÁ REPASOVACÍ SADA VČETNĚ FUTER,GUMIČEK A SIMERINGŮ.
