Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Díra v zátahu od 2200ot/min na e46 320d 100kw - VYŘEŠENO
-
RadekP
- Registrovaný
- Příspěvky: 88
- Registrován: stř 20.12.2006 01:00
- Bydliště: Bříza 14, Roudnice nad Labem 41301
- Klubové ID: 1394
- Kontaktovat uživatele:
-
RadekP
- Registrovaný
- Příspěvky: 88
- Registrován: stř 20.12.2006 01:00
- Bydliště: Bříza 14, Roudnice nad Labem 41301
- Klubové ID: 1394
- Kontaktovat uživatele:
Dal jsem váhu novou s kocovym číslem 076, je to ta poslední co se dělá z facelifta a je tam přehrátý i soft přesně podle postupů dle BMW.Jawak píše:Pokud jsi tam dal váhu vzduchu s koncovým číslem 003 nebo tak nějak, tak je to zase opět váha vzduchu. Musíš sehnat váhu vzduchu ne z vrakoviště, ale novou original od BMW.
Problém vyřešen tímto způsobem v roce 2004, po 4 letech od koupě nové 320d
-
starML
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2456
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Nevzdávej to, podle mne jsi už blízko. Vyzkoušej ten elektroventil, je ovládaný řídící jednotkou, normálně 12 Voltů a podívej se, jestli nejsou zaoxidované konektory, jestli spíná (cvaká) a jde na profuk. Spíš bych to viděl na problém s tou hadičkou, prodřená nebo zaškrcená, protože se ta geometrie po nějaké prodlevě přepne. Něco podobného měl kolega ze Slovenska na 525tds :RadekP píše:Dneska jsem vyzkoušel obejít ten elektromagnetický ventil, a to že jsem dal podtlak přímo na banku na turbo co ovládá naklápění lopatek. Měl sem to napojený na KTS a sledoval tlak turba, nechtěl sem to pokoušet tak jsem jel opatrně,ale jelo to bez mezery a pěkně plynule,ale taky to tam turbo pěkně tlačilo.
"Bola poskodena hadica ovladania turba - ta tenka podtlakova, kvoli tomu ze mam pravy silentblok dodrbany je motor zveseny, cim najprv zapchavalo tu hadicku (stlacalo ju) a nakonies ju aj uplne predrelo...."
Napřímo (bez té regulace) nejezdi, ve vyšších otáčkách by to dávalo moc velký tlak. Tak šup do garáže a koukni na hadičky a dej zprávu, jak to dopadlo.
-
RadekP
- Registrovaný
- Příspěvky: 88
- Registrován: stř 20.12.2006 01:00
- Bydliště: Bříza 14, Roudnice nad Labem 41301
- Klubové ID: 1394
- Kontaktovat uživatele:
Hadičky jsem dal včera upně nové, kompletně všechny i s podtlakovou nádobkou.A elektroventil jsem už také zkoušel, cvaká při zkoušce na KTS. A cvaká i když jsem to napojil na 12V. Navíc by byla náhoda když by byly špatné oba, protože jsem je prohodil s tym co ovládá EGR a beze změny. A už jsem tam dal dokonce i jinej a taky nic.starML píše:Nevzdávej to, podle mne jsi už blízko. Vyzkoušej ten elektroventil, je ovládaný řídící jednotkou, normálně 12 Voltů a podívej se, jestli nejsou zaoxidované konektory, jestli spíná (cvaká) a jde na profuk. Spíš bych to viděl na problém s tou hadičkou, prodřená nebo zaškrcená, protože se ta geometrie po nějaké prodlevě přepne. Něco podobného měl kolega ze Slovenska na 525tds :RadekP píše:Dneska jsem vyzkoušel obejít ten elektromagnetický ventil, a to že jsem dal podtlak přímo na banku na turbo co ovládá naklápění lopatek. Měl sem to napojený na KTS a sledoval tlak turba, nechtěl sem to pokoušet tak jsem jel opatrně,ale jelo to bez mezery a pěkně plynule,ale taky to tam turbo pěkně tlačilo.
"Bola poskodena hadica ovladania turba - ta tenka podtlakova, kvoli tomu ze mam pravy silentblok dodrbany je motor zveseny, cim najprv zapchavalo tu hadicku (stlacalo ju) a nakonies ju aj uplne predrelo...."
Napřímo (bez té regulace) nejezdi, ve vyšších otáčkách by to dávalo moc velký tlak. Tak šup do garáže a koukni na hadičky a dej zprávu, jak to dopadlo.
